Voiko harrastaa seksiä jos ei halua lasta?
Olen miettinyt asiaa kauan. Kun järjellä miettii niin seksihän on lasten tekemistä varten ja se että se on kivaa on vähän toissijainen asia. En halua lasta joten mitä mieltä olette, onko ok harrastaa seksiä siitä huolimatta?
Mikään ehkäisykeino ei ole satavarma, ei yksikään. Kondomin ehkäisyteho on oikein käytettynä on vain 97-98% ja valmistus -ja käyttövirheet mukaan lukien vain 85-95%. Jopa sterilisaatio voi pettää. Lastensaantia ei siis mitenkään voi irrottaa seksistä. Helppikää.
Kommentit (86)
Minulta on kohtu poistettu ja seksi on ihanaa
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:02"]Ei. Jumalan sanan mukaan mennään.
[/quote]
Jumalan sana (ilmeisesti tarkoitat Raamattua) ei missään opeta, että seksi olisi vain lisäåntymistä varten tai että ehkäisy olisi syntiä.
Multa on poistettu kohtu, ei tarvitse pelätä raskautta. Suosittelen samaa teillekin jos panettaa, mutta raskaus on ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin harrastaa seksiä vaikka kuinka paljon, koska en tule ikinä raskaaksi. :)
MITEN??
Mä oon yhessä. Poikaystäväni ja mä halutaan seksiä mut ei lapsia!
Seksi on ihanaa! Ehkäsy kuntoon vaan kummallekin osapuolelle.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:05"]Mä en halua enää lisää lapsia, pitäiskö olla seuraavat 20 vuotta ennen vaihdevuosia ilman seksiä?
[/quote]
Jos sattuisi vahinko niin pitäisitkö lapsen?
-ap
[/quote]
En. En halua lisää lapsia. Mulla on hormonikierukka ja jos se pettäisi (alle 1% todennäköisyys), tekisin abortin.