Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko harrastaa seksiä jos ei halua lasta?

Vierailija
28.06.2014 |

Olen miettinyt asiaa kauan. Kun järjellä miettii niin seksihän on lasten tekemistä varten ja se että se on kivaa on vähän toissijainen asia. En halua lasta joten mitä mieltä olette, onko ok harrastaa seksiä siitä huolimatta?

Mikään ehkäisykeino ei ole satavarma, ei yksikään. Kondomin ehkäisyteho on oikein käytettynä on vain 97-98% ja valmistus -ja käyttövirheet mukaan lukien vain 85-95%. Jopa sterilisaatio voi pettää. Lastensaantia ei siis mitenkään voi irrottaa seksistä. Helppikää.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jumalan sanan mukaan mennään.

Vierailija
42/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:01"]Minä en harrasta, koska en halua lasta ja ehkäisy ei ole koskaan 100% varmaa ja abortti on väärin.

[/quote] Olen aivan samaa mieltä, abortti on väärin. Mietinkin että odottaisinko seksin harrastamista siihen asti kunnes lasten saaminen sopisi elämäntilanteeseeni. Sehän olisi loogista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:01"]Minä en harrasta, koska en halua lasta ja ehkäisy ei ole koskaan 100% varmaa ja abortti on väärin.

[/quote] Olen aivan samaa mieltä, abortti on väärin. Mietinkin että odottaisinko seksin harrastamista siihen asti kunnes lasten saaminen sopisi elämäntilanteeseeni. Sehän olisi loogista.

[/quote]

Mietin kans että jos ei tosiaan halua raskaaksi niin selibaatti on tosi vastuullinen ratkaisu. Siis jos ei halua lasta, ei kannata tehdä mitään mistä seurauksena voisi tulla lapsi.

Vierailija
44/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä, se on suttuisen iljettävää ..

Vierailija
45/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen....nyt taitaa ap vastailla itse itselleen.

Vierailija
46/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aloituksen lisäksi 4. ja 5. viestin. Neljäs oli vastaus kakkoselle ja vitonen jatkoa sille. Anteeksi epäselvyys.

-ap

Vierailija
47/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:16"]

Hetkinen....nyt taitaa ap vastailla itse itselleen.

[/quote]

Ei vastaa, koska mä kirjoitin viestin 2

Vierailija
48/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. En halua lisää lapsia, mutta jos ehkäisy pettää, niin olen valmis pitämään lapsen.

Vierailija
49/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 18:54"]Voi. En halua lisää lapsia, mutta jos ehkäisy pettää, niin olen valmis pitämään lapsen.

[/quote] sama täällä, en halua vielä lisää, mutta jos vahinko käy niin käy.

Vierailija
50/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on parisuhde ilman seksiä? Me emme halua lapsia, ja siihen asiaan eivät mitkään elämäntilanteet vaikuta. Joka tapauksessa rakastan miestäni ja hän minua.

Onko oikeasti ihmisiä, jotka ajattelevat ap:n tavoin?

Vierailija
51/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en todellakaan halua lasta ja silti harrastan seksiä. Jos ehkäisy pettää, teen abortin. Ei tuota mulle mitään ongelmia.

Vierailija
52/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ainakaan vielä lapsia. Ja mielestäni on OK harrastaa seksiä vaikka ei haluaisikaan lapsia, kunhan ehkäisy on kunnossa. Ja abortinkin hyväksyn jos nainen on raiskattu ja tulee siitä raskaaksi, tai jos äidin tai lapsen henki on vaarassa, tai jos ehkäisy on pettänyt. 

Vierailija
53/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua enää lisää lapsia, pitäiskö olla seuraavat 20 vuotta ennen vaihdevuosia ilman seksiä?

Vierailija
54/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:02"]Itse en todellakaan halua lasta ja silti harrastan seksiä. Jos ehkäisy pettää, teen abortin. Ei tuota mulle mitään ongelmia.

[/quote]

Miksi lapsen pitäisi maksaa hengellään vanhempiensa vastuuttomasta seksielämästä? Ei ole reilua kaapia viatonta ihmistä palasiksi.

-ap

Vierailija
55/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa olisikin niin! En kaipaa seksiä, kun mieheni ei suostu kolmanteen lapseen. Hän sitten taas kaipaa seksiä 3-4 krt. Viikossa. Seurustelun alussa, 24 vuotta sitten, hän oli valmis kanssani neljään lapseen, joka tuntui minulle olevan minimimäärä.  olen todella pettynyt, että hän ei lopulta suostunutkaan edes kolmeen.  Asia on vienyt halunikin, jos ei sopimuksista pidetä kiinni, niin ei sitten ! Varmasti minäkin olin anteliaampi alussa.

Vierailija
56/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin harrastaa seksiä vaikka kuinka paljon, koska en tule ikinä raskaaksi. :)

Vierailija
57/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:05"]Mä en halua enää lisää lapsia, pitäiskö olla seuraavat 20 vuotta ennen vaihdevuosia ilman seksiä?

[/quote]

Jos sattuisi vahinko niin pitäisitkö lapsen?

-ap

Vierailija
58/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:07"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 19:02"]Itse en todellakaan halua lasta ja silti harrastan seksiä. Jos ehkäisy pettää, teen abortin. Ei tuota mulle mitään ongelmia.

[/quote] 

Miksi lapsen pitäisi maksaa hengellään vanhempiensa vastuuttomasta seksielämästä? Ei ole reilua kaapia viatonta ihmistä palasiksi.

-ap

[/quote] Onko se kauhean vastuutonta jos pitää huolta ehkäisystä, mutta silti käy vahinko. Koska eihän mikään ehkäisy ole 100 % varma. 

Vierailija
59/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan aina mahdollista, että ehkäisy pettää, mutta oikein käytettynä riski on minimaalinen. Henk. koht. otan sen pienen riskin ja harrastan seksiä. Samalla riskillä liikun myös ulkona, vaikka voin huonolla tuurilla jäädä auton alle..

Vierailija
60/86 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaruoka johtaa lihavuuteen, mutta maistuu hyvältä.

Seksi johtaa lapsiin, mutta tuntuu hyvältä.

Molempia ihmiset tekevät vaikka ovatkin tietoisia riskeistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän