kaikki joilla vauva nyt tissillä, käsi ylös
3kk vauva iltatankilla, minkä ikäsiä teillä?
Imettäminen on niiiiiin ihanaa :). Ja kätsyä kun on nämä älylaitteet nykyään.
Kommentit (40)
Kaikki joilla on käsi nyt tissillä, vauva ylös.
Juu, 3 kk. Ihan ei jaksa joka imetyksen yhteydessä nauttia, sille joka ihmetteli miksi surffataan samalla :)
2,5kk täällä. Sinä hyvä äiti siellä joka paheksut, etkö muka itse ikinä esim. Katso telkkaria kun imetät tai muuten olet lapsen kanssa? No minä katson, ja surffaan av:llä, tehkää ls-ilmoitus!
Nostin käden ja vaavi putos.trololo
En koskaan imettäessä katsonut telkkaria tai häärännyt yhtään mitään ylinmääräistä.
Jotkut ei edes voi imettää, kun ei maito riitä ja te, ette jaksa nauttia siitä hetkestä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 21:43"]
Jotkut ei edes voi imettää, kun ei maito riitä ja te, ette jaksa nauttia siitä hetkestä.
[/quote]
Hetkestä? Mä imetin esikoista 21 kk ja tätä toistakin on tarkoitus imettää kauan. Ei ole kyse mistään "hetkestä". Enpä oo tänäänkään paljon muuta ehtinyt tehdä kuin imettää...
:D
Voi että on pöljiä ihmisiä maailmassa. Vauva tuossa unissaan syö ja toisessa kädessä puhelin, kuka kärsii? Ja nautin samalla, niin paljon että teki mieli oikein jakaa se muun maailman kanssa. Lisäksi joskus on parempi pitää huoli ettei nukahda vahingossa, vielä pitää nousta kotitöitä tekemään.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 21:43"]
[/quote]
Hetkestä? Mä imetin esikoista 21 kk ja tätä toistakin on tarkoitus imettää kauan. Ei ole kyse mistään "hetkestä". Enpä oo tänäänkään paljon muuta ehtinyt tehdä kuin imettää...
[/quote]
Jos se tuntuu susta vaan rasitteelta ja, että susta tuntuu ettet muuta teekkään, niin mikset hyvä ihminen lopeta sitä imettämistä. Tuskin imetät sentään täysimetyksellä kauempaa kuin sen puoli vuotta.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 21:43"]
[/quote]
[/quote]
Jos se tuntuu susta vaan rasitteelta ja, että susta tuntuu ettet muuta teekkään, niin mikset hyvä ihminen lopeta sitä imettämistä. Tuskin imetät sentään täysimetyksellä kauempaa kuin sen puoli vuotta.
[/quote]
On sulla mielikuvitus. Mistä sä tuon rasitteen keksit?
Kohta 5 kk täällä on iltatissillä :)
Mitä sinä täällä sitten teet nauti siitä pienestä siinä tissillä.