Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka teistä sallisi 14v tyttärensä seurustella 29v miehen kanssa?

Vierailija
27.06.2014 |

En minä ainakaan.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:49"]

Lapsia minulla ei ole, mutta kerron omasta kokemuksestani että ikäero ei aina ole huono juttu. Minä olin vastatäyttänyt 14 ja mieheni 23v kun aloimme seurustelemaan ja olemaan yhdessä. Ennen kuin päänne sanovat hyväksikäyttöä ja sairasta niin hyvin meillä meni, olemme olleet siitä asti yhdessä ilman taukoja ja asumme yhdessä ja suunnittelemme häitä (olemme kihloissa) Mieheni ei toki ollut 29v, mutta ajattelin nyt silti kertoa oman kokemukseni vaikkakin mies oli "vain" 23. N20

[/quote]

No av-mammat nyt vain haluavat saada kaikille pahan mielen. Sinun pitäisi tuntea olosi hyväksikäytetyksi, vaikka et niin tunne. Av-mammathan tietävät paremmin, että kaikki, siis KAIKKI alle 18-vuotiaina yli 20-vuotiaiden kanssa seurustelleet ovat hyväksikäytettyjä ja se pitää hyväksyä ja elää loppuelämänsä itkien sitä, että on hyväksikäytetty. Samaan tapaan kuin raiskatun koko loppuelämä on pilalla. Raiskauksesta ei ikinä voi "parantua" vaan koko loppuelämä täytyy elää kärsien.

Vierailija
22/31 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia minulla ei ole, mutta kerron omasta kokemuksestani että ikäero ei aina ole huono juttu. Minä olin vastatäyttänyt 14 ja mieheni 23v kun aloimme seurustelemaan ja olemaan yhdessä. Ennen kuin päänne sanovat hyväksikäyttöä ja sairasta niin hyvin meillä meni, olemme olleet siitä asti yhdessä ilman taukoja ja asumme yhdessä ja suunnittelemme häitä (olemme kihloissa) Mieheni ei toki ollut 29v, mutta ajattelin nyt silti kertoa oman kokemukseni vaikkakin mies oli "vain" 23. N20

[/quote]

En olisi voinut kuvitellakaan seurustelevani tai edes keskustelevani 14v typyjen kanssa 23 vuotiaana.

Onko miehesi jotenkin vajukki vai miksi hakeutui lasten seuraan? En yhtään epäile etteikö teillä mene hyvin ja meni hyvin, mutta silti ihmettelen miksi miehesi "hengaili" tavallaan lasten kanssa, eli sinun kanssasi. Yleensä tuon ikäiset miehet ovat aika tarkkoja kypsästä seurasta. Vai pitäisikö sanoa että viihtyvät vähän kypsemmässä juttu seurassa...

T: 11cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 20:08"]

[/quote]

En olisi voinut kuvitellakaan seurustelevani tai edes keskustelevani 14v typyjen kanssa 23 vuotiaana.

Onko miehesi jotenkin vajukki vai miksi hakeutui lasten seuraan? En yhtään epäile etteikö teillä mene hyvin ja meni hyvin, mutta silti ihmettelen miksi miehesi "hengaili" tavallaan lasten kanssa, eli sinun kanssasi. Yleensä tuon ikäiset miehet ovat aika tarkkoja kypsästä seurasta. Vai pitäisikö sanoa että viihtyvät vähän kypsemmässä juttu seurassa...

[/quote]

"Minä ajattelen näin, joten varmasti kaikki muutkin miehet ajattelevat kuin minä tai on pöpi päästään".

Vierailija
24/31 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitää ongelmaa. Japanissa suojaikäraja 13 vuotta. Teksisipä mieleni muuttaa sinne.

Vierailija
25/31 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki, jos kaikki seurusteluhetket tapahtuisivat keittiön pöydän ääressä minun valvovan silmäni alla eivätkä sisältäisi minkäänlaista koskettelua. Mies voisi vaikka auttaa pikkutyttöäni läksyissä.

Vierailija
26/31 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Ei 14v ole oikein henkisesti sellaista seuraa että jaksaisi kuunnella tai keskustella. Ehkä kertakäyttöiseen seksiin kävisi 23 vuotiaalle miehelle.

Ehkä, jos mies on henkisesti jotenkin jälkeenjäänyt niin sitten seurustelukin onnistuisi. 14v on todella lapsi ajatusmaailmaltaan.

Vierailija
27/31 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 20:10"]

Ei mitää ongelmaa. Japanissa suojaikäraja 13 vuotta. Teksisipä mieleni muuttaa sinne.

[/quote]

Minusta on outoa, kun täällä aina niin ollaan vastaan suojaikärajan alentamista. Eihän se tarkoita automaattisesti sitä, että nyt kaikki miehet alkavat panemaan 15-vuotiaita! Harva aikuinen mies muutenkaan harrastaa seksiä alaikäisten kanssa, vaikka nytkin 16-vuotiaiden paneminen on sallittua. Ellei nuorena jostain kumman syystä satu pyörimään täysi-ikäisten miesten porukoissa, niin tuskin kukaan seksiä tulee ehdottelemaan. Tai jos tulee, niin siitä voi aina kieltäytyä.

Ei se Japaninkaan 13 vuoden suojaikäraja tarkoita sitä, että sinne muuttaessa pääsisi yhtäkkiä panemaan tuon ikäisiä. Ei pääse, ellei ne itse satu haluamaan antaa. Ja missäpä aikuinen ihminen tuon ikäisiä pääsisi edes tapaamaan niin, että olisi luonnollista päätyä seksisuhteeseen? Niinpä, ei juuri missään.

Vierailija
28/31 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 20:08"]

[/quote]

[/quote]

Minä seurustelin 25 vuotiaana 23v miehen kanssa :)

Näin on miehet erilaisia. Hyvin meillä meni, mutta sitten ero tuli, kun sain työpaikan kauempaa ja välit sitten pikkuhiljaa viilenivät ja minä löysin toisen. Tälläkin kertaa nuoremman :)

Vierailija
29/31 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän naisen joka oli 15 kesäinen kun 29- vuotias kolli pamautti paksuksi. Tätä silloin koitettiin painostaa aborttiin mutta tämä otti yhteyttä presidenttiin ja menivät naimisiin ennen lpsen syntymää, siinä vaiheessa tyttö oli täyttänyt tosin 16- vuotta.

Ovat yhä yhdessä ja lapsista kasvanut kelpo ihmisiä!

Mutta jos siis lapsi olisi 14 ja panisi jotakuta aikuista niin siinävälissä voisin vaikka lykätä lapsen sosiaalihuollon pariin. Jotain ongelmia tuossa on, pitää ehtiä suojaikään ja todella vakava paikka silloinkin mutta on siis erityistapauksia.

Vierailija
30/31 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 20:17"]

Juu ei. Ei 14v ole oikein henkisesti sellaista seuraa että jaksaisi kuunnella tai keskustella. Ehkä kertakäyttöiseen seksiin kävisi 23 vuotiaalle miehelle.

Ehkä, jos mies on henkisesti jotenkin jälkeenjäänyt niin sitten seurustelukin onnistuisi. 14v on todella lapsi ajatusmaailmaltaan.

[/quote]

Ne kaupungeilla roikkuvat pissaliisat nyt eivät kerro koko totuutta nuorison keskustelunaiheista ja henkisestä kehittyneisyydestä. Ottamatta kuitenkaan kantaa itse aiheeseen. Mutta haluaisin kuitenkin muistuttaa, että kaikki eivät ole lapsellisia tuossa iässä. On niitä fiksujakin teinejä. Ei ne kaikki pukeudu seksikkäisiin vaatteisiin, puhu meikeistä ja juo alkoholia. Mutta tämänhän kaikki aina unohtaa, kun mieleen tulee vain ne kaupungille hyvin edustetut känniset pissaliisat.

Vierailija
31/31 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 20:17"]

[/quote]

Ne kaupungeilla roikkuvat pissaliisat nyt eivät kerro koko totuutta nuorison keskustelunaiheista ja henkisestä kehittyneisyydestä. Ottamatta kuitenkaan kantaa itse aiheeseen. Mutta haluaisin kuitenkin muistuttaa, että kaikki eivät ole lapsellisia tuossa iässä. On niitä fiksujakin teinejä. Ei ne kaikki pukeudu seksikkäisiin vaatteisiin, puhu meikeistä ja juo alkoholia. Mutta tämänhän kaikki aina unohtaa, kun mieleen tulee vain ne kaupungille hyvin edustetut känniset pissaliisat.

[/quote]

Fiksuus on eriasia, kuin kypsyys. Kypsyys tulee kokemusten ja iän myötä.