Mies hermostuu aina kun yritän laihduttaa
Minulla olisi sellainen 5-7 kiloa pudotettavaa. Olen nyt muutaman kerran puhunut laihduttamisesta miehelle, mutta hänelle se on kuin punainen vaate. Hän sanoo pitävänsä minusta juuri tällaisena. En ole mitenkään iso, mutta perä Voisi olla vähän pienempi, samoin tissit.
Mies itse on hyvinkin tarkka painostaan ja pitää itsensä hyvässä kunnossa. Miksi miehiä häiritsee jos nainen haluaa laihtua?
Kommentit (27)
Laihduta salaa. Minä olen laihtunut salaa 10kg, vielä pitäisi laihduttaa 5-10 kg.
Vierailija kirjoitti:
7 kiloa pois pyllystä ja tisseistä?
En ihmettele ettei mies innostu.
No eihän se sieltä vaan lähtisi, vaan tasaisesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laihduta salaa. Minä olen laihtunut salaa 10kg, vielä pitäisi laihduttaa 5-10 kg.
Ja lähtöpaino oli?
No ei häiritse. Mulla haukkui läskiksi ja kaksoisleukaiseksi ja valaaksi ja kyttäsi syömisiäni, nalkutti että syön aina (no, joka päivä) ja "aina pitäisi olla läskiä läskiä syötäväksi nalkuti nalkuti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lähtöpaino oli?
85
Ei sinun tarvitse hänelle kertoa. Minunkin ex alkoi tahallaan ostaa suklaakakkuja tms heti jos sanoin että haluan laihduttaa. Joskus oikein testasin tätä huvikseni. Kun kysyin miksi tekee niin, alkoi uhriutua ja kerjätä sääliä. Oli kyllä muutenkin kuin joku teini, vaikka ikää oli 38, joten syystä ex.
Miehellä kenties on jo aiempaa kokemusta millaiseksi muutut kun *yrität* laihduttaa? Joka tapauksessa, näyttää, että sinun kannattaa hakea tukea tässä asiassa jostain muualta. Ehkä joku naispuolinen innostuu puhumaan tästä aiheesta paremmin? Muutoin voit sittten tehdä tarvittavia toimenpiteitä mainitsematta niistä miehelle.
Tuttu rekkakuski painoi 150 kg vuosi sitten ja päätti, ettei luovu mistään muusta kuin määrästä. Puolitti annokset ja nyt on paino alle satakiloa jo. Kun hän oli laihtunut 25 kg tuolla tavalla, aattelin kokeilla itse kuukauden samaa. En ole siis läski mutta muutaman kilon pudotus kiinnosti. Laihduin 5 kg kuukaudessa melkein huomaamatta. Kolmen päivän kuluttua olin jo tottunut pienempiin annoksiin. Paino on myös pysynyt ja annokset edelleen pienempiä koska niihin totuin. Enkä syö viittä kertaa päivässä vaan kolme kertaa.
Mä olen jo liian laiha, mut ei mun tarvi enää ketään miestä miellyttää, kunhan itse nautin elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sille pitää erikseen kertoa jos laihduttaa?
Tämäpä se. Viiden kilon takia joku hirveä laihdutusprojekti päällä, all hands on deck ja koko arki mullinmallin. Hermothan siinä menee, varsinkin kun se on vielä yleensä vähintään jokavuotinen sirkus.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää, kun on mistä ottaa kiinni.
Kunhan on oikeissa paikoissa.
Ei häiritse.