Apua! Sain eilen järkyttävän tekstiviestin ja hukkasin avaimet...
Tulin töistä kotiin ja aukaisin ulko-oven. Kun olin eteisessä, kännykkä piippasi ja sain järkyttävän tekstarin. Yleensä kävelisin avaimet kädessä keittiöön ja laittaisin ne pöydälle, mutta nyt kävelin suoraan sohvalle ja soitin useamman puhelun. En lähtenyt kotoa minnekkään, mutta ravasin olohuoneen ja keittiön välillä puhelimeen puhuen ja laukkua purkaen (eväsrasiat tiskiin, kansio hyllyyn..). Siinä jossain hujakassa hukkasin avaimet.
Auttakaa joku fiksu! Missä ne voi olla, olen jo kääntänyt koko talon? Pakko olla sisällä sillä kukaan ei ollut kotona ja aukaisin oven.
Kommentit (101)
AVAIMET LÖYTYIVÄT! Ihan naurettavaa, kuinka... Mies oli palattuaan löytänyt nähnyt avaimet hattuhyllyllä ja napannut ne mukaansa kun kävi autotallissa. Avaimet olivat jääneet HÄNEN pieruverkkariensa taskuun. Mies lähti reissuun seuraavana päivänä ja väitti väenvänkään, ettei ole nähnytkään...
Palattuaan tuli "Hupsis"-ilme naamalla ja naureskeli, kuinka sattuikaan. Olin kiukkuinen, mutta helpottunut... Kiitos kaikille palstalaisille avusta! :)
-ap
97, taidat olla selvänäkijä! :) Näin juuri kävi.
ps. Olipas hauska huomata tämä ketju, avaimet siis löytyi jo päiviä sitten. Unohdin tulla kertomaan tilanteen..
-ap
Omiani etsin taannoin varmaan tunnin, kun olin laittanut ne poikkeuksellisesti tietokoneen päälle ja siitä ne olivat valahtaneet koneen ja työpöydän väliseen rakoon. Onnea etsintään, katso myös jääkaapista :)
oonko mä ainoa ketä kiinnostaa mistä se avain löyty? vai löytykö ollenkaa!
Onks ne avaimet löytyny ja jos on niin mistä. Kiinnostais tietää:D
Hei ap, jos et ole vieläkään löytänyt avaimia, niin tutki laukkusi tarkkaan, itsellä oli kerran ns.paniikki irti ja avaimet hukassa-lopulta löytyivät laukun vuorin välistä. Tippuneet reijästä laukun taskussa.
Ja jos olet löytänyt, kerro ihmeessä että mistä!
Minäkin jäin koukkuun tähän jännitysnäytelmään, löytyykö avaimet enää koskaan?
Kiitos ap, voin taas nukkua yöni rauhassa :)
Istu alas ja tuijota apaattisesti tyhjyyteen. Ne avaimet on siellä. Minä olen löytänyt kadonneita esineitä tällä tavalla, kun olen luopunut jo toivosta.
Ne on siellä missä vähiten sitä tajuu etsiä. Eli unoha dohvatyynyt ja etsi tiskikoneesta tms. :/
haluan tietää mitä järkyttävässä tekstiviestissä luki :D
Katso laukun vuoren sisältä. Vuoressa voi olla pieni reikä, josta avaimet on luikahtaneet sisälle.
kerro sitten että mistä löytyi ap!
Tee tosinto siitä kun tulit kotiin. Samat vaatteet, samat tavarat samallalailla käsissä. Mieti uudelleen jokainen hetki ja missä kohdassa olit. Minun kadoneet avaimet tai puhelin on usein jäänyt esim. sanomalehden tai kirjekuoren alle. Paitsi viimeksi kun löysin puhelimen veitsilaatikosta.
Se toinen perheenjäsen on ottanut ne avaimet ovesta, johon aloittaja oli ne unohtanut.
AP vaan alkoi pyöriä kuin väkkärä tekstarin jälkeen ja unohti avaimet oveen. Alkuhämmennyksestä toivuttuaan hoksasi, että avaimet hävisivät, eikä älynnyt kysyä "kakkoselta", josko tämä olisi gemssejä nähnyt.
Sitten näppäränä AaVeelle ja toistamaan kotiinpaluurutiinia mielipuolen lailla (tässä vaiheessa "kakkonen" A) häipyy tai B) lähtee vitun nopeesti.
Hyvä trolli pyörii pitkään, varsinkin kun avaimet on hukassa.