Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: 7 upeaa uikkarikuvaa todistaa, ettei karvoissa ole mitään hävettävää

Vierailija
26.06.2021 |

Nainen on kauneimmillaan sheivaamattomana
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008075525.html

Kommentit (186)

Vierailija
161/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni muuten hiivatulehdukset loppui, kun lakkasin sheivaamasta alapäätä. Nykyään siistin karvat vain saksilla etteivät ole kovin pitkät, mutta silti ne suojaavat niin, ettei tule tulehduksia.

Jos sheivaa kokonaan, niin alapää hikoilee ja hautuu, kun ei jää ilmaa pikkareiden ja ihon väliin. Ja sitten joutuu pesemään useammin että olisi raikkaampi ja siitä se kierre sitten lähtee.

Jännä että vaikka käytän suihkusaippuaa ihan kunnolla alapäähän ja vaahdotan kahteenkin kertaan, niin silti ei hiivaa tule, jos ei sheivaa.

No mä sheivaan, käytän suihkusaippuaa ja keinokuituisia alkkareita, eikä ole koskaan ollut hiivaa tai muitakaan ongelmia. Jokainen kun on erilainen tässäkin asiassa.

Vierailija
162/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni muuten hiivatulehdukset loppui, kun lakkasin sheivaamasta alapäätä. Nykyään siistin karvat vain saksilla etteivät ole kovin pitkät, mutta silti ne suojaavat niin, ettei tule tulehduksia.

Jos sheivaa kokonaan, niin alapää hikoilee ja hautuu, kun ei jää ilmaa pikkareiden ja ihon väliin. Ja sitten joutuu pesemään useammin että olisi raikkaampi ja siitä se kierre sitten lähtee.

Jännä että vaikka käytän suihkusaippuaa ihan kunnolla alapäähän ja vaahdotan kahteenkin kertaan, niin silti ei hiivaa tule, jos ei sheivaa.

Jostain syystä luettuani tuon, ei sun äläpää houkuttele millään tavoin. Oli karvoja tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä ajan karvat joka päivä, siihen menee minuutti suihkussa ja etenkin säärikarvojani en todellakaan kehtaisi näyttää julkisesti. Ne ovat mustat, pitkät ja paksut a la turkkilainen painija. Mutta muualla ei sitten liikaa karvaa kasvakaan :D.

En siis koe ajelua millään tavalla vaivalloiseksi, että sitä argumenttia vaikea ymmärtää ("en sheivaa koska siihen menee aikaa"). Mutta sen kyllä tajuan ettei ajele koska ei halua. Ja sehän nimenomaan riittää eikä siihen joku toinen voi tulla mussuttamaan miten pitäisi tehdä.

Minuutti?

Minuutti. Levitän suihkuöljyä jalkoihin, ja leveällä, tukevalla terällä sääret alhaalta ylös nopein vedoin. Kainalot 15 sekuntia. Kun sen tekee joka päivä, ei ole varsinaista pitkää sänkeä jota pitäisi huolella poistaa. Ja jos joku kohta jää vähän ottamatta, huomenna sitten osuu siihen.

Eli tuhlaat elämästäsi yli 6 tuntia vuodessa karvojen ajeluun.

Sitäpaitsi, ei tämä ole joko tai. Kerran viikkoon kun epiloi kainalot ja sääret, ei tarvitse millään höylällä hinkuttaa ja loppupeleissä säästyy myös aikaa.

Epilointi ei valitettavasti sovi minulle. Sheivaaminen sopii ja saan helposti haluamani lopputuloksen ilman tulehtuneita karvatuppeja ja sisäänkasvaneita karvoja. Ja edelleenkään mun päivä ei ole niin kiireinen, etten voisi sitä minuuttia suihkussa käyttää näyttääkseni siltä, miltä itse halua. Ei se ihan oikeasti ole mulle mitenkään vaivalloista. Jos jollekulle muulle on, sittenhän hän ei tee sitä. Helppoa.

Tiedän ettei epilointi sovi kaikille. Mutta yhtälailla suinkaan kaikkien iho ei kestä päivittäistä sheivausta, ja nimenomaan siitä lopputuloksena on sisäänkasvaneita karvoja, tulehtuneita ihotuppeja jne. Vastasin sinulle takaisin vain ihan yhtä ylimielisesti. Minulle kun se epilointi on se helppo tapa pitää kainalot ja sääret karvattomina.

Onko se sitä, miltä haluan näyttää? En osaa sanoa, kyseessä on kuitenkin saneltu normi.

Vierailija
164/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkusaippuaa ei sinne kyllä kuuluisi laittaa. Sotkee emättimen normaalia omaa bakteerikantaa.

Vierailija
165/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä ajan karvat joka päivä, siihen menee minuutti suihkussa ja etenkin säärikarvojani en todellakaan kehtaisi näyttää julkisesti. Ne ovat mustat, pitkät ja paksut a la turkkilainen painija. Mutta muualla ei sitten liikaa karvaa kasvakaan :D.

En siis koe ajelua millään tavalla vaivalloiseksi, että sitä argumenttia vaikea ymmärtää ("en sheivaa koska siihen menee aikaa"). Mutta sen kyllä tajuan ettei ajele koska ei halua. Ja sehän nimenomaan riittää eikä siihen joku toinen voi tulla mussuttamaan miten pitäisi tehdä.

Minuutti?

Minuutti. Levitän suihkuöljyä jalkoihin, ja leveällä, tukevalla terällä sääret alhaalta ylös nopein vedoin. Kainalot 15 sekuntia. Kun sen tekee joka päivä, ei ole varsinaista pitkää sänkeä jota pitäisi huolella poistaa. Ja jos joku kohta jää vähän ottamatta, huomenna sitten osuu siihen.

Eli tuhlaat elämästäsi yli 6 tuntia vuodessa karvojen ajeluun.

Sitäpaitsi, ei tämä ole joko tai. Kerran viikkoon kun epiloi kainalot ja sääret, ei tarvitse millään höylällä hinkuttaa ja loppupeleissä säästyy myös aikaa.

Epilointi ei valitettavasti sovi minulle. Sheivaaminen sopii ja saan helposti haluamani lopputuloksen ilman tulehtuneita karvatuppeja ja sisäänkasvaneita karvoja. Ja edelleenkään mun päivä ei ole niin kiireinen, etten voisi sitä minuuttia suihkussa käyttää näyttääkseni siltä, miltä itse halua. Ei se ihan oikeasti ole mulle mitenkään vaivalloista. Jos jollekulle muulle on, sittenhän hän ei tee sitä. Helppoa.

Tiedän ettei epilointi sovi kaikille. Mutta yhtälailla suinkaan kaikkien iho ei kestä päivittäistä sheivausta, ja nimenomaan siitä lopputuloksena on sisäänkasvaneita karvoja, tulehtuneita ihotuppeja jne. Vastasin sinulle takaisin vain ihan yhtä ylimielisesti. Minulle kun se epilointi on se helppo tapa pitää kainalot ja sääret karvattomina.

Onko se sitä, miltä haluan näyttää? En osaa sanoa, kyseessä on kuitenkin saneltu normi.

En kokenut vastaustasi ylimielisenä, enkä vastannut sinulle ylimielisesti. Kuten jo sanoin, jokainen tekee tavallaan tai on tekemättä.

Vierailija
166/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkusaippuaa ei sinne kyllä kuuluisi laittaa. Sotkee emättimen normaalia omaa bakteerikantaa.

No ei kai kukaan emättimeen sitä sisälle tungekaan. Mutta välit kyllä voi pestä.

Vierailija
167/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka et pidä karvoista, onko pakko kommentoida noin halveksuvasti tyyliin "nyt lentää oksennus"? Jokainen saa itse päättää siitä onko karvainen vai karvaton, siihen ei pitäisi muilla olla mitään sanottavaa.

Vierailija
168/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ruman näköistä. Ei voi mitään.

Se että ihmisellä kasvaa karvaa siellä sun täällä luonnollisesti ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettei niille saisi tehdä mitään.

Mä ainakin jatkan kainaloiden ja säärien ajelua.

Samoin minä.

Vierailija
169/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ruman näköistä. Ei voi mitään.

Se että ihmisellä kasvaa karvaa siellä sun täällä luonnollisesti ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettei niille saisi tehdä mitään.

Mä ainakin jatkan kainaloiden ja säärien ajelua.

Samoin minä.

Jatkakaa vaan, kaikilla on oikeus sheivata tai olla sheivaamatta, kunhan se johtuu omasta tahdosta. Mutta kenelläkään ei ole oikeutta haukkua muiden karvoja rumiksi.

Vierailija
170/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristävää keskustelua. Tällaista lisää.

Vierailija
171/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä runsas karvoitus kuuluu vain miehelle. En pystyisi antaa omien karvojen rehottaa tuolla tavalla. . Siistin ne ihan itseni vuoksi. Ei ole miestä. Enkä käy yleisillä rannoilla. Jokainen omalla tyylillään.

Vierailija
172/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiihota. That’s all I need to say. Näissä naisten ”kauneusihanteissa” on kyse siitä mikä MIESTÄ kiinnostaa seksuaalisesti. Sitä ei tämmöiset karvatuheropostaukset heilauta mihinkään. Mutta jokainen saa olla vaikka millainen. Voi antaa karvojen rehottaa toisten silmiin tai kulkea vaikka ämpäri päässä. Ihan vapaasti. Mutta jos haluaa näyttää vetävältä miesten silmissä, niin ei tuo toimi. Tästähän ei ole pitkä matka siihen, kun karvaiset naiset alkaa vihaamaan karvattomia kanssasiskojaan. ”Pitääkö tonkin oikein esitellä tuota karvatonta ihoaan?” ja sitä rataa. Naiset on kutenkin aina kateellisia sille naiselle, joka saa miesten päät pyörälle ja silmät pyörimään hedelmäpeliä.

Olen samaa mieltä. Ei tarvitse ihmetellä, jos mies ei halua häntä seksuaalisesti.

Vierailija
173/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ei karvojen tarvitse olla seksikkäitä. Ihan sama, miehet ja muut naiset saavat olla mitä mieltä ovat. Kohteliasta olisi pitää mölyt mahassaan. Itseäni ei kiinnosta miellyttää miehiä, mutta kyllä tuollainen yököttely silti vituttaa, vaikka kertookin enemmän kulttuuristamme ja yököttelijästä itsestään. Olen parisuhteessa miehen kanssa, mutta eipä kiinnosta hänenkään mieltymysten mukaan muokkautua. En itse asiassa edes tiedä niitä mieltymyksiä tai sitä, vastaanko niitä vai en. Ihan sama. Yhdessä näköjään tykätään edelleen olla.

Vierailija
174/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että tuolla tavalla tulee hiivaa silloin, kun sheivaat.. 

Vierailija
175/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas ylläri, suurin osa voimaantuneista tummia taas;) 

Rehottava afrot kainaloissa ja jalkovälissä menivät yli meikäläisen oksetuskynnyksen..... hyi helvetto!!!

Vierailija
176/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka et pidä karvoista, onko pakko kommentoida noin halveksuvasti tyyliin "nyt lentää oksennus"? Jokainen saa itse päättää siitä onko karvainen vai karvaton, siihen ei pitäisi muilla olla mitään sanottavaa.

Siinä vaiheessa, kun niitä karvoja levitellään muiden "ihasteltaviksi" niin on oikeus sanoa ihan mitä mieltä asiasta on. Pitäkää reuhkanne siis piilossa, jos ette halua (negatiivisia) kommentteja ja näitä oksennusreaktioita. Totuus on, että ihmiselle on eduksi näyttää siistiltä - sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
177/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hieman hämmentynyt, en tiedä pitäisikö minun tuntea vetovoimaa häntä kohtaan vaiko eikö?

https://www.instagram.com/p/CQUda5xnBcm/

T. Suht varmasti 100% heteromies

Tässä (jo ketjun alkupäässä olleessa) kommentissa kiteytyy se, miksi naisten luonnollinen karvoitus herättää niin paljon vihaa. Tämäkin kommentoija on tottunut siihen olettamaan, että naisen kehon täytyy lähtökohtaisesti olla olemassa hänen ("100 % heteromiehen) viehätyksekseen.

Luoja paratkoon sitä hämmennystä, vihaa ja inhotusta, jos joku nainen elääkin rauhassa elämäänsä sheivailematta, ja ilkeää vielä ottaa itsestään sellaisen kuvan, joka ei tähän miehen miellyttämisen kuvastoon istu.

100 % heteromies ei voi uskoa silmiään, miten joku nainen/muunsukupuolinen kehtaa olla olemassa kehossaan siten, että ei yritä jatkuvasti koko olemisellaan olla miehen katseelle mahdollisimman miellyttävä.

Veit sanat suustani. Ja samat sanat tuolle aikaisemmin kommentoineelle ”miestä tämä ei viehätä ja naiset tappelevat aina siitä ketä viehättää miestä eniten.” Höpsis ja VÄÄRIN.

Vierailija
178/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kuuluu karvat. Naiselle ei. Perusbiologiaa

Vierailija
179/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hölmösti sanottu kun suurimmalle osalle naisista kasvaa niitä karvoja kuitenkin, vaikka vähemmän kuin miehille. Ajan niitä itsekin mutta kyllä karvat 'kuuluvat'  yleensä aikuistuneeseen kehoon. Opetaan tämä jo bilsan tunnilla ala-asteella että karvoitus lisääntyy sitten :D 

Vierailija
180/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hölmösti sanottu kun suurimmalle osalle naisista kasvaa niitä karvoja kuitenkin, vaikka vähemmän kuin miehille. Ajan niitä itsekin mutta kyllä karvat 'kuuluvat'  yleensä aikuistuneeseen kehoon. Opetaan tämä jo bilsan tunnilla ala-asteella että karvoitus lisääntyy sitten :D 

Juu. Biologiaa nimenomaan on se, että murrosiässä karvat alkavat kasvaa niin tytöille kuin pojille. Sen sijaan on estetiikan ja kulttuurin muovaamaa, mitä mistäkin karvoituksesta ollaan kulloinkin mieltä. Karvattomuusihanne erityisesti naisilla on jatkunut niin pitkään, että suurin osa meistä on oppinut pitämään karvaista naista epäesteettisenä ja kenties epäsiistinä. Monet ajattelevat näin miehistäkin.

Nuo kuvat ovat tahallaan provosoivia. Jos joku kulkisi tuon tyyppisissä vaatteissa häpykarvojaan esitellen ja jalkojaan levitellen, niin hulluna pidettäisiin, enkä ihmettelisi.

Joku väitti, että sheivaaminen on pieni vaiva. Siitä olen hieman eri mieltä. Ensinnäkin sheivaaminen eli ihokarvojen ajelu partaterällä saa aikaan sängen, joka on ajeltava vähintään joka toinen päivä, jos haluaa säärten pysyvän sileinä. Lisäksi sänki on terävää. Osa ihmisistä (esim. minä) on herkkäihoisia, jolloin karvojen poistaminen millä tahansa keinolla (epilointi, vahaaminen, sheivaus) voi aiheuttaa ihottumaa, karvatupentulehduksia ja näppylöitä. Ajeltu iho ei olekaan sileä ja kaunis, vaan paukamainen ja kipeä. Tästä syystä en poista säärikarvojani, tosin en myöskään esittele niitä, eli kuljen pitkälahkeisissa, ohuissa housuissa. Uimarannoilla en käy. Kainalokarvat pystyn silloin tällöin ajelemaan ilman, että kainalot ärtyvät.

Peittäminen suojaa siis karvasääriäni muiden katseilta ja lisäksi voin välttää ihovauriot, joita ajelemalla syntyisi. Win-win.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi