Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: 7 upeaa uikkarikuvaa todistaa, ettei karvoissa ole mitään hävettävää

Vierailija
26.06.2021 |

Nainen on kauneimmillaan sheivaamattomana
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008075525.html

Kommentit (186)

Vierailija
181/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat on kauniita.

Vierailija
182/186 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirsutismista kärsivät huomio!

Kokeilkaa painaa elimistön resetointinappulaa syömällä vain eläinperäistä ruokaa kuukauden ajan. Mielellään vain rasvaista punaista lhaa. Kuukaudessa saa kivasti muitakin positiivisia muutoksia aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/186 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka et pidä karvoista, onko pakko kommentoida noin halveksuvasti tyyliin "nyt lentää oksennus"? Jokainen saa itse päättää siitä onko karvainen vai karvaton, siihen ei pitäisi muilla olla mitään sanottavaa.

Siinä vaiheessa, kun niitä karvoja levitellään muiden "ihasteltaviksi" niin on oikeus sanoa ihan mitä mieltä asiasta on. Pitäkää reuhkanne siis piilossa, jos ette halua (negatiivisia) kommentteja ja näitä oksennusreaktioita. Totuus on, että ihmiselle on eduksi näyttää siistiltä - sukupuoleen katsomatta.

Mitä epäsiistiä karvoissa muka on? Toki kammatut karvat (hiukset, parta jne.) näyttää siistimmältä, mutta yhtälailla ne voi olla likaisemmat kuin kampaamattomat. Karvat kasvaa ihan syystä tiettyihin paikkoihin ja esim. ainakin itselläni kainalot ja alapää pysyy raikkaampina, kun niissä on karvoitus. Ajellut karvat tekee ihosta nihkeämmän ja hiki ja kosteus jää iholle ja saa paikat haisemaan.

Vierailija
184/186 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on sheivaamisen takia kutisevaa ihottumaa säärissä ja kipeitä patteja kainalossa, ei ole kovinkaan hehkeä olo rannalla :/ Välillä mietin että voi kun oliskin pokkaa antaa vaan karvojen kasvaa!

Vierailija
185/186 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tästä tulee uusi normi. Olen niin kyllästynyt ajelemaan karvoja.

Aivan turhaa on naisen  ajaa jollei nyt ihan ylähuulesa ja leuassa kasva

Vierailija
186/186 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hieman hämmentynyt, en tiedä pitäisikö minun tuntea vetovoimaa häntä kohtaan vaiko eikö?

https://www.instagram.com/p/CQUda5xnBcm/

T. Suht varmasti 100% heteromies tarttiis nyt vaan teitää onko hällä meihen vai naihen kromot. naamassahan on jotain ankean miehistä, vähänäku henkka Harjusolalla, siis muutahi ku sngentynkä