Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: 7 upeaa uikkarikuvaa todistaa, ettei karvoissa ole mitään hävettävää

Vierailija
26.06.2021 |

Nainen on kauneimmillaan sheivaamattomana
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008075525.html

Kommentit (186)

Vierailija
141/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei meinaa laattaamiselle tulla loppua.

Vierailija
142/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sheivannut tai poistanut karvojani viiteen vuoteen. Olen 28. Kun olin 13, aloin hävetä säärikarvojani ja poistaa niitä. Minusta se ei ole normaalia eikä terveellistä. Välillä tunnen vieläkin häpeää, sillä säären alaosassa karvat ovat pitkiä ja tummia. Mutta tällainen kehohäpeä ei ole normaalia! Miksi pitäisi olla normaalia että teinitytöt häpeävät itseään? Ihminen, joka on tyytyväinen itseensä ja olemukseensa, ei käytä tolkuttomasti rahaa "kauneuden"hoitotuotteisiin! Minusta on sairasta, että naisia pyritään tällä tavoin häpeän kautta kontrolloimaan! Ei pitkiä hiuksiakaan pidetä epähygieenisinä, miksi pitkät karvat muualla ovat jotenkin likaisia ja hävettäviä?

En tasan aio sheivata enää koskaan! Olen vapaa tästä pakosta.

Kannustan kaikkia naisia myös leikkaamaan hiuksensa lyhyeksi. Koneella ajettu tukka on aivan ihana näin kesähelteillä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun artikkelin luettuani ja viimeiselle sivulle päästessäni tajusin että kyse on uikkarikuvista eikä ulkkarikuvista!

Vierailija
144/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiihota. That’s all I need to say. Näissä naisten ”kauneusihanteissa” on kyse siitä mikä MIESTÄ kiinnostaa seksuaalisesti. Sitä ei tämmöiset karvatuheropostaukset heilauta mihinkään. Mutta jokainen saa olla vaikka millainen. Voi antaa karvojen rehottaa toisten silmiin tai kulkea vaikka ämpäri päässä. Ihan vapaasti. Mutta jos haluaa näyttää vetävältä miesten silmissä, niin ei tuo toimi. Tästähän ei ole pitkä matka siihen, kun karvaiset naiset alkaa vihaamaan karvattomia kanssasiskojaan. ”Pitääkö tonkin oikein esitellä tuota karvatonta ihoaan?” ja sitä rataa. Naiset on kutenkin aina kateellisia sille naiselle, joka saa miesten päät pyörälle ja silmät pyörimään hedelmäpeliä.

Minuakin kieltämättä huvittaa tuo asenne, että hei, nyt julkaistaan tällaisia kuvia, niin sitten kaikkien mielestä tämä on hot. Ei se nyt ihan niin mene. Jos joku tatuoi naamaansa kirkkoveneen ja sitten ottaa jotain muotikuvia, onko kenelläkään velvollisuutta pitää sitä kirkkovenettä upeana. No ei ole. 

Vierailija
145/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten karvallisuus tuo ikävä kyllä mieleen miehisyyden / maskuliinisuuden.

Vapaana rehottavat karvat ovat epäsiistin näköisiä. Ovathan miehetkin ajaneet ja siistineet kasvojen alueen karvojaan.

Oma lukunsa ovat miehet, jotka ajelevat itseltään karvojaan…

Kaikki miehet ajelee itseltään karvojaan säännöllisesti. Edes jossain vaiheessa elämää. Se unohtuu aina näissä keskusteluissa

Itse en kyllä tunne tällaisia miehiä jotka karvojaan ajelisi muualta kuin kasvojen alueelta.

Sinä vain oletat että eivät ole siistineet karvojaan. Pallikarvat kasvaa helposti yli navan, kainalokarvat pilkistää t-paidan hiasta ja persekarvat semmoiseksi että pökäle jää kiinni. Ja kyllä se parran ajelukin on karvojen ajelemista, miksi se halutaan aina sulkea ulos keskustelusta? Miehet ei yleensä sheivaa kaikkia karvojaan pois, mutta kyllä niitä jokainen siistii ihan pakon edestä.

Vierailija
146/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä ajan karvat joka päivä, siihen menee minuutti suihkussa ja etenkin säärikarvojani en todellakaan kehtaisi näyttää julkisesti. Ne ovat mustat, pitkät ja paksut a la turkkilainen painija. Mutta muualla ei sitten liikaa karvaa kasvakaan :D.

En siis koe ajelua millään tavalla vaivalloiseksi, että sitä argumenttia vaikea ymmärtää ("en sheivaa koska siihen menee aikaa"). Mutta sen kyllä tajuan ettei ajele koska ei halua. Ja sehän nimenomaan riittää eikä siihen joku toinen voi tulla mussuttamaan miten pitäisi tehdä.

Minuutti?

Minuutti. Levitän suihkuöljyä jalkoihin, ja leveällä, tukevalla terällä sääret alhaalta ylös nopein vedoin. Kainalot 15 sekuntia. Kun sen tekee joka päivä, ei ole varsinaista pitkää sänkeä jota pitäisi huolella poistaa. Ja jos joku kohta jää vähän ottamatta, huomenna sitten osuu siihen.

Vierailija
147/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin puolella oli aiheesta liikuttava kommenttiketju kun joku sen ikäinen miesoletettu, jolla vielä bändijulisteita seinällä toisteli pakkomielteisesti, että naisella kuuluu olla vaan hiukset ja kulmakarvat karvoituksena.

Itsellä mittarissa jo niin vähän tai paljon, että jo 13-vuotiaana "kuului" ajella kainalokarvat ja sääret. Mitä siihen muuhun kuulumiseen tulee, niin niiden ohessa bikinirajat oli hyvin pitkään ainoa, mitä "kuului" siistiä. Se on vasta paljon myöhemmin kun ei ole "kuulunut" alapäässäkään olla yhtään karvoja. Kulmakarvat taas aiemmin "kuului" siistiä paljon enemmän. 

Vierailija
148/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan karvojen näyttämisestä uusi katumuoti? Meillähän on ollut jo esim. rintojen- sekä takapuolivaon paljastamismuoti.

Vierailija
149/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava mies meni parturiin, parturi leikkasi ja leikkasi niskatukkaa ja veteli leikatessaan löysää karvaista nahkaa ylöspäin ja ylöspäin

kunnes kysyi mieheltä:

-Onko herra ollut sodassa?

-En, kuinka niin

-No kun teillä on luodinreikä niskassa

-Ei se ole luodinreikä se on persereikä.

Vierailija
150/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalo- ja alapääkarvat on ok, mutta kyllä mua hämmensi tuo, että naiselle voi kasvaa myös noin vahvat rintakarvat ja parta?! 😲 Anteeksi tästä. Tummia pitkiä säärikarvoja pidin kyllä myös aika kamalina, itselläni olisi varmaan samanlaiset ilman ajelua. Ja en sheivaa muiden takia, vaan koska en itse pidä siitä miltä ne näyttää ja tuntuu. En koskaan missään julkisilla paikoilla ole edes sääret paljaana, joten ihan saisivat sen puolesta rehottaa.

Vierailija
151/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä ajan karvat joka päivä, siihen menee minuutti suihkussa ja etenkin säärikarvojani en todellakaan kehtaisi näyttää julkisesti. Ne ovat mustat, pitkät ja paksut a la turkkilainen painija. Mutta muualla ei sitten liikaa karvaa kasvakaan :D.

En siis koe ajelua millään tavalla vaivalloiseksi, että sitä argumenttia vaikea ymmärtää ("en sheivaa koska siihen menee aikaa"). Mutta sen kyllä tajuan ettei ajele koska ei halua. Ja sehän nimenomaan riittää eikä siihen joku toinen voi tulla mussuttamaan miten pitäisi tehdä.

Minuutti?

Minuutti. Levitän suihkuöljyä jalkoihin, ja leveällä, tukevalla terällä sääret alhaalta ylös nopein vedoin. Kainalot 15 sekuntia. Kun sen tekee joka päivä, ei ole varsinaista pitkää sänkeä jota pitäisi huolella poistaa. Ja jos joku kohta jää vähän ottamatta, huomenna sitten osuu siihen.

Eli tuhlaat elämästäsi yli 6 tuntia vuodessa karvojen ajeluun.

Vierailija
152/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen karvainen nainen. Nyt yli nelikymppisenä on alkanut kasvaa viikset ja partakin, joka vessareissulla nypin rutiininomaisesti naaman läpi. Hormonit kunnossa ja kaikki muutkin veriarvot. Kaksi lasta ja säännölliset kuukautiset. Näen painajaisia siitä, että yhtäkkiä naama on nyppimättä ja näytän mieheltä. On kurjaa, mutta ei tälle voi mitään. Ihmisen normaalien ominaisuuksien kirjo on lopulta melko laaja. Muiden karvojen osalta en näin aikuisena enää stressaa, mutta kasvot on vielä ihan eri levelillä.

Sama, mutta pelkään kuollakseni sitä, että joudun koomaan sairaalaan tai kuolen niin, että naama ei ruhjoudu ja lähipiiri näkee kuinka karvainen olen. 

Turhauttaa kun olen maksanut noin neljätuhatta euroa laseroinneista, eikä mitään apua. Eikä yli kahdenkymmenen vuoden päivittäisestä nyppimisestä, Vaniqa-rasvasta, ei pillereistä, ei mistään.

Tosi terveellisiä ajatuksia tässä ketjussa, toiset sanoo, että hyi yök kun ahdistaa muidenkin karvat ja toiset sitten myöntää miettivänsä jotakin tällaista, että jos KUOLEE niin hitto miten noloa kun muut näkee mun karvat. Voi jeesus, ehkä tosiaan hyvä jos vähän muutettaisiin ajatteluamme tältä osin suvaitsevaisempaan suuntaan, ettei tarvisi kenenkään tuntea noin syvää karva-ahdistusta, luonnollisista ominaisuuksistaan.

Huom, ei tarkoita etteikö saisi sheivata jos haluaa, mutta voisi olla myöskin kommentoimatta rumasti toisten kehoja ja ulkoisia ominaisuuksia, keskittyä ihan siihen omaan olemiseensa vain.

Tässä on selkeä ristiriita, että samat karvat pillullisella ihmisellä on superällöt, mutta jos onkin pippeli, niin ei haittaa yhtään vaikka olisi kuinka tuuhea turkki.

Vierailija
153/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan karvojen näyttämisestä uusi katumuoti? Meillähän on ollut jo esim. rintojen- sekä takapuolivaon paljastamismuoti.

Aika pitkäänhän noita karvoja ja rintojakin on tuolla näytelty kadulla ihan esteettä. Merkityksellistä lienee vain sen näyttäjän sukupuoli, aiemmin ei haitannut yhtään, mutta nyt kun naisetkin kehtaa tehdä samoin, niin johan onkin alkanut haitata.

Vierailija
154/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuutti?

En tuhlaa. Ei ole ajan tuhlausta tehdä jotain mistä pitää tai mistä saa haluamansa lopputuloksen. Haluan sileät sääret joten 6h vuodessa ei ole tuhlausta vaan panostus.

Vierailija
155/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuutti?

Sitäpaitsi, ei tämä ole joko tai. Kerran viikkoon kun epiloi kainalot ja sääret, ei tarvitse millään höylällä hinkuttaa ja loppupeleissä säästyy myös aikaa.

Vierailija
156/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidistäni on 70-luvun etelänlomalta kuva jossa leikki minun ja veljeni kanssa rannalla, kainalokarvat tuulessa heiluen ja alapään karvat päivänvaloa kurkkien. Eikä äiti ollut mikään hippi vaan hyvin naisellinen, aina huulipunaa ja hiukset laitettu. Tuohon aikaan ei vaan sheivattu.

Vierailija
157/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuutti?

Sitäpaitsi, ei tämä ole joko tai. Kerran viikkoon kun epiloi kainalot ja sääret, ei tarvitse millään höylällä hinkuttaa ja loppupeleissä säästyy myös aikaa.

Epilointi ei valitettavasti sovi minulle. Sheivaaminen sopii ja saan helposti haluamani lopputuloksen ilman tulehtuneita karvatuppeja ja sisäänkasvaneita karvoja. Ja edelleenkään mun päivä ei ole niin kiireinen, etten voisi sitä minuuttia suihkussa käyttää näyttääkseni siltä, miltä itse halua. Ei se ihan oikeasti ole mulle mitenkään vaivalloista. Jos jollekulle muulle on, sittenhän hän ei tee sitä. Helppoa.

Vierailija
158/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ruman näköistä. Ei voi mitään.

Se että ihmisellä kasvaa karvaa siellä sun täällä luonnollisesti ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettei niille saisi tehdä mitään.

Mä ainakin jatkan kainaloiden ja säärien ajelua.

Vierailija
159/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni muuten hiivatulehdukset loppui, kun lakkasin sheivaamasta alapäätä. Nykyään siistin karvat vain saksilla etteivät ole kovin pitkät, mutta silti ne suojaavat niin, ettei tule tulehduksia.

Jos sheivaa kokonaan, niin alapää hikoilee ja hautuu, kun ei jää ilmaa pikkareiden ja ihon väliin. Ja sitten joutuu pesemään useammin että olisi raikkaampi ja siitä se kierre sitten lähtee.

Jännä että vaikka käytän suihkusaippuaa ihan kunnolla alapäähän ja vaahdotan kahteenkin kertaan, niin silti ei hiivaa tule, jos ei sheivaa.

Vierailija
160/186 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää vahata kaikki karvansa pois tai näyttää apinalta, hyi kuinka saastaista. :D