IS: 7 upeaa uikkarikuvaa todistaa, ettei karvoissa ole mitään hävettävää
Nainen on kauneimmillaan sheivaamattomana
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008075525.html
Kommentit (186)
Toivottavasti tästä tulee uusi normi. Olen niin kyllästynyt ajelemaan karvoja.
Olen hieman hämmentynyt, en tiedä pitäisikö minun tuntea vetovoimaa häntä kohtaan vaiko eikö?
https://www.instagram.com/p/CQUda5xnBcm/
T. Suht varmasti 100% heteromies
Kyllä meidät on niin aivopesty, että tuollainen näyttää pahalta. Todella toivoisin asian olevan toisin.
En oo ymmärtänyt, enkä ymmärrä näitä keikistelijöitä... oli niillä karvat tai ei.
Eikös se ole epänormaalia jos naisella kasvaa pillukarvat nivusten ulkopuolelle asti? Muistelisin kuulleeni että silloin on jotain vikaa hormooneissa.
Vierailija kirjoitti:
En oo ymmärtänyt, enkä ymmärrä näitä keikistelijöitä... oli niillä karvat tai ei.
Niin, ja nyt alkaa jalkapallo-ottelu EM. Katson karvoja siellä kentällä liikkeessä mieluummin. 🥸
Tuo yksi otsatukkainen tuossa rivikuvassa on kyllä mies, tuollaista partaa ei kasva kellekään naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole epänormaalia jos naisella kasvaa pillukarvat nivusten ulkopuolelle asti? Muistelisin kuulleeni että silloin on jotain vikaa hormooneissa.
Mulla on ranskalaissaksalainen kaveri jolla oli alaselkäkin karvainen. Kyllä se kärsii siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, kyllä voi olla vaan karvanen nainen ihan ilman sairauksia.
Mä ostin lahkeellisen bikinialaosan niin ei tartte olla koko ajan sheivaamassa mut ei oo sit kukaan kauhistelemassa karvoja
Minun silmääni ruman näköistä, mutta tehköön jokainen kuten haluaa.
Ihanat rintakarvat tuolla ekalla.
M58
Minäkin panostan enemmän ihokarvojen peittämiseen kuin sheivaamiseen, jos ei huvita sheivata. Ihan hyvä trendi tämä, jokainen saa päättää omista karvoistaan.
Kauhistelijoille tiedoksi, että varsinkaan Suomen ulkopuolella tai Suomessakaan ihokarvat eivät ole jotain väritöntä millin pituista untuvaa. Minutkin on täällä haukuttu säärten sheivaamisesta, mutta tummat pitkät ihokarvat ihan oikeasti ovat näkyvät.
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi otsatukkainen tuossa rivikuvassa on kyllä mies, tuollaista partaa ei kasva kellekään naiselle.
oletko parrakkaista naisista kuullut? kyllä joillekin kasvaa!
tuosta kuvan tapauksesta ei voi kyllä olla varma, onko mies vai nainen, mutta voi periaatteessa olla nainenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: Mies, joka ei ole nähnyt alastomia naisia livenä kovinkaan monta
No en ole apinanaaraiden kanssa ollut tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko parrakkaista naisista kuullut? kyllä joillekin kasvaa!
tuosta kuvan tapauksesta ei voi kyllä olla varma, onko mies vai nainen, mutta voi periaatteessa olla nainenkin.
Ei noin selvää partaa ole parrakkailla naisilla. Tuo on ihan täysi parta eikä mikään naisparta.
Huvittaa nämä "rohkeat" karvojaan ajelemattomat naiset. Aina jotain söpöjä tupsukainaloita, mutta ei koskaan kunnolla tursuilevia pitkiä häpykarvoja. Eli reaktioni kuviin jälleen: Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T: Mies, joka ei ole nähnyt alastomia naisia livenä kovinkaan monta
T: nainen jonka ensimmäinen asenne joka asiaan on viha ja vittuilu.
Minä esitin asiallisen kysymyksen ja sinä alat heti minua pilkkaamaan.
Hyi kamalan näköistä.