Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunti omaa aikaa liikaa vaadittu?

Vierailija
24.06.2014 |

Pyysin mieheltäni että TUNNIN ajana hän olisi hiljaa kotona ja antaisi minun lukea kotonamme rauhassa tenttiin (olen yliopistossa ja otin yhden kesäkurssin). Siis TUNNIN. Ja heti oli napinaa siitä että hän ei voi tehdä mitä haluaa (siis puhua tietokonepelikavereilleen mikrofonilla) ja kehitti asiasta iso riidan. Sanoi että voi aivan rauhassa pelailla koneella, kunhan ei puhu kovaan ääneen. Niin kuulemma rajoitan hänen elämäänsä ja olen itsekäs. Hänähän ei rtietenkään rajoita minun elämääni ja ole itsekäs puhumalla KOKO AJAN kotona tuohon saatanan mikkiin. 

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 19:06"]

Vitun miehet. Mä oon todella monelta naiselta kuullut valitusta että miesystävä pelaa liikaa, mutta miehet ei ikinä valita samaa tyttöystävistään. Mikä siinä on että miehet juuri addiktoituu peleihin???

[/quote]

Naiset addiktoituu keskustelupalstoille. Mutta se ero on, että tästä voi välillä nousta tekemään ruokaa ja sitten jatkaa taas. 

[/quote]

Niin ja tää ei vie muilta kotona olijoilta mahdollisuutta tehä mitä haluaa. Peliäänet hallitsee helposti koko kodin tilaa. 

Vierailija
102/114 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kotiin hymyillen ja esittäen että mitään ei olisi tapahtunut. Kysyin, että miksi esittää, että mitään ei ole tapahtunut. Sanoi että ei jaksa asiasta puhua, koska tulee vain riita. Sanoin että minusta asiasta kyllä pitäisi keskustella. Mies sitten pyysi että ei puhuttaisi tänään, ettei tule riitaa. Sanoin "Ok, mä meen nyt tästä lyhyelle kävelylle (halusin todellakin päästä pois katsomasta tota vätystä). Haluan sitten kyllä vielä lukea kun tuun takaisin." Mies sanoi tähän "Juu juu" ja ajattelin että ehkä se on tajunnut ja poissa ollessaan asiaa miettinyt ja todennut tehneensä jotain väärin.

No menen sinne kävelylle, aikamoisissa tunnekuohuissa edelleen, mutta kävely ja luonto rauhoittaa. Tulen kotiin. Mies puhuu mikkiin. Kysyn "Ai että pelailut jatkuu?" Ja mies on taas kylmä ja sanoo vaan että "Kyllä" Sitten tulee riita ja mä huudan ja itken ja mies sanoo mua sekopääksi ja tieksi miksi muuksikin. Koko ajan katsoo vaan sitä ruutua. Kerran kääntää katseensa kun olen pidemmän aikaa hiljaa ja itken. Sitten lähinnä kysylee mitä nyt naputan (siis häiritseekö häntä oma koneella oloni??? mitä vittua???) ja aikonko "riehua" vielä lisää.

Mä en jaksa tätä paskaa. :( -Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin avioliitosta pelaamisen takia. Viimeinen niitti oli kun mies ehdotti että lomalla menisin lasten kanssa mökille ja mies jäisi kotiin pelaamaan yötä päivää. Vaikka hänellä oli jo viikko aikaa pelata kaikki illat ja yöt töiden jälkeen kun olin mökillä. Mies oli 38v.

Vierailija
104/114 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on paha peliaddiktio. Kuvittele, että hän olisi alkoholisti - yhtä vaikea olisi pysyä erossa viinasta kuin nyt pelikoneesta. Nyt hän möykkää pelatessaan, eikä tajua möykkäävänsä, eikä häneen saa kontaktia. Alkoholisti mölisisi kännissä eikä tajuaisi, ettei olekaan hurmaava, eikä häneen saisi kontaktia.

Molemmat selvinä hetkinään häpeävät niin, että eivät uskalla tunnustaa tilannettaan.

Kirjoita kirje ja sano, että suhteenne on kaatumassa hänen peliaddiktioonsa, ja tunnet itsesi petetyksi. Ja videoi sitä meteliä, hän saattaa selvänä hetkenään kauhistua nähdessään itsensä videolta.

Peliaddikteillekin on hoitoa, mutta se edllyttää että itse tajuaa tilansa.

Vierailija
105/114 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vastaamo.fi/psykoterapia/peliriippuvuus

Tulosta tuo ja liimaa sen näyttöön kiinni. Se vaan pitää uskaltaa sanoa, etten halua elää alkoholistin kanssa. Se kun on sama asia. 

Vierailija
106/114 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap kävi?

Vierailija
107/114 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista tarvitse kestää!

Miehet eivät teitä (jotka kokemuksensa kertoivat) arvosta, oikeasti. Arvostakaa edes itse itseänne.

Vierailija
108/114 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, onpas sulla seko (ja peliriippuvainen?) mies. Tottakai sinun tulisi saada tunti rauhaa, varsinkin kun kyse on opiskeluista. Voimia :)

Vierailija
109/114 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin äsken makuuhuoneen puolelle hetkeksi. Mies tuli sinne "tarjoamaan rauhaa". Sanoin että "peace" merkki ei nyt riitä. Ei myönnä peliaddiktiotaan, mä oon hänen mielestään mustavalkoinen. Ei pyydä anteeksi (ei pyydä ikinä anteeksi). Mä oon hullu kun huusin ja itkin kun riideltiin aiemmin. Mulla on todella paha olo ja miehelle se on ihan sama. 

Vierailija
110/114 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tälläisen miehen seurassa piereskellä?

Vierailija
111/114 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin. Mies muuten väittää että "en puhunut vain tunnista" vaikka sanoin sen selkeästi ja MONEEN KERTAAN. Tilanne siis meni niin, että tulin kotiin, näin että mies kerrankin ei ollut kuulokkeet päässä (koneella se kyllä oli). Kysyin että eikö pelaa nyt, johon sanoi että ei, mutta menee jossain vaiheessa. Sanoin "voisin nyt sitten lukea tunnin siihen tenttiin, voisitko olla tunnin hiljaa." Ja siitä siis riita kehkeytyi. Ja toistin monta kertaa että halusin tänään sen tunnin ja nyt päivinä ennen tenttiä lisää aikaa, voitaisin puhua myöhemmin milloin. Niin se ei selkeesti kestänyt ajatusta ja sanoin MONTA kertaa tän sen vittuilun ja lukuhäirinnän aikana että "Voisitko olla nyt tunnin hiljaa."

Ja sitten sanoi että ei saa tehdä MITÄÄN kotona johon sanoin että voi pelata, kunhan ei käytä ääntä, voi katsoa telkkaria, voi mennä kävelylle jne. Niin mä en käsitä mitä vittua se nyt sekoilee ja väittää että mä en puhunut tunnista ja mä oon kohtuuton. Sori vähän tässä toistin itseäni jo alkuperäisestä avauksesta, mutta halusin vielä selventää. Enkä voi käsittää miksi mies kiistää yhtäkkiä tämän. Usein aiemminkin kiistänyt riitatilanteiden menneen niin kuin musta on mennyt. En tiedä yrittääkö tolla vaan itse päästä tilanteen herraksi ja olla pyytämättä anteeksi. -Ap

Vierailija
112/114 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 22:01"]

Voiko tälläisen miehen seurassa piereskellä?

[/quote]

Voi, eihän se mitään huomaa kun on kuulokkeet päällä ja peli kesken :D -Ap

Vierailija
113/114 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukittaudu vessaan lukemaan tulpat päässä...etkä avaa pissahätäselle pelihimoselle ovea..;-)Luettuasi ainakin viis tuntii ni sanot ulos tullessas et olipas hiljasta:-D ota eväät mukaan ja pehmeä tyyny pyllyn alle...läppäriltä tv-sarjoja. .

Vierailija
114/114 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä, miten se riitatilanne meni. Väliä on sillä, kykeneekö mies olemaan pelaamatta, ja tajuaako hän, kuinka paljon pelaaminen häiritsee. Ja sillä, kykeneekö hän ottamaan sinun tarpeesi huomioon jatkossa.

Parisuhteen solmujen ratkaisemisessa ei ole kyse siitä, pyydetäänkö anteeksi ja miten mikin riita alkoi. Tärkeää on, kyetäänkö sopimaan asiat niin, että niitä riitoja jatkossa ei tulisi, ainakaan samoista asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän