Apteekin työntekijä joka
käyttää huumeita.
En ymmärrä miten päässyt sinne töihin!?
Eikö apteekkarit käytä työntekijöitään testeissä?
Tiedän henkilön taustan ja että vieläkin käyttää huumeita sekä lääkkeitä väärin..
Kommentit (5)
Aika harvassa apteekissa otetaan testejä. Lääkejätteistä senkun ottaa mitä milloinkin haluaa ja varmaan myy vielä eteenpäin.
Nimetöntä ilmiantoa apteekkarille!
Minulla on otettu testit aina työhöntulo tarkastuksen yhteydessä, ja nämä toimisto sekä kaupanalalla, luulisi olevan tärkeämpää terveyteen liittyvissä ammateissa testata!
Tekisin myös ilmoituksen!
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:23"]
Minulla on otettu testit aina työhöntulo tarkastuksen yhteydessä, ja nämä toimisto sekä kaupanalalla, luulisi olevan tärkeämpää terveyteen liittyvissä ammateissa testata!
Tekisin myös ilmoituksen!
[/quote]
Tuskin on ollut, tai kaikki työnantajasi ovat rikkoneet lakia yksityisyyden suojasta. Huumetestausta työpaikoilla rajoitetaan laissa selvästi, eikä toimisto- tai kauppasektorin duunit ole sellaisia, että niissä pakollinen huumetestaus olisi laillista.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:42"]No voisit ilmiantaa nimettömänä. Eikös juuri ollut sähköisen reseptin petos, joku muu osti lääkkeet kuin henkilö itse. näitä varmaan tulee lisää. Tai sitten tuntemasi henkilö vain onnistuu muuten varastamaan lääkkeitä.
[/quote]
Mistähän sen tiedät, että tämä kyseinen työntekijä varastaa apteekista? Eikö millään voi olla rehellinen ja hyvä työntekijä vaikka käyttää päihteitä? Kunhan ei mene pöllyssä töihin.
No voisit ilmiantaa nimettömänä. Eikös juuri ollut sähköisen reseptin petos, joku muu osti lääkkeet kuin henkilö itse. näitä varmaan tulee lisää. Tai sitten tuntemasi henkilö vain onnistuu muuten varastamaan lääkkeitä.