Paras turvaväline naiselle öisin
Te, ketkä biletätte paljon tai muuten liikutte öisin ulkona, mitkä ovat parhaita välineitä, jolla voi suojautua mahdolliselta hyökkäykseltä? Tiedän, että puskaraiskaukset ovat harvinaisia, mutta varsinkin nykyisin mamujen lisääntymisen takia tuntuu, että ehkä olisi parempi hankkia joku pippurisumute tai vastaava ihan vain varmuuden vuoksi.
Kommentit (82)
Vasara, sukkahousujen sisään kivi tms
Hyvä olisi, että se olisi sen verran pieni / ei huomiota herättävä, jotta sitä voisi pitää kädessä koko ajan. Jos joku meinaa hyökkää, niin tuskin siinä ehtii käsilaukusta alkaa etsiä mitään :)
Pippurisumute on ase ja sen käyttö on luvanvaraista.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 10:52"]
Vasara, sukkahousujen sisään kivi tms
[/quote]
Mihin kohtaan sukkahousuja kivi kannattaa työntää? Ilmeisesti haarakiilan kohdalle?
mulla on sellanen stenkun kokoinen hälytin. Siitä kun vetäsee narun irti niin tulee ihan hirveän kimeä ääni joka kantaa pitkälle! Naru on suht vaikea laittaa takaisin laitteen sisään joten mahdollinen raiskaaja varmaan lähtee juoksemaan pois!
Paras turvaväline on riskienarviointikyky, etäisyyden hallinta ja itsevarma olemus.
Sellainen joku pieni lakkapullo tms.
Sumuttaa silmille ja juoksee karkuun. Paikalle ei kannata jäädä eikä tehdä ilmoitusta, koska saa itse syytteen.
Noloo, mutta jos joudun yöllä yksin liikkumaan, niin kädessäni on haarukka. Sen saa hyvin piilotettua kämmeneen( varsi hihan sisään). Enkä epäröisi käyttää sitä tarvittaessa. Kunnon raapasu tai isku, niin saattapa hyökkääjä hämmästyä hetkeksi.
Kondomi.. mutta sekään ei ole 100-varma. Keskeytetty yhdyntä on mukavampi mutta toisaalta sit hekuman huipulla pitää vetää ulos :/ Ainakin noista kahdesta pitemmän päälle kondomi on toimivampi.
-Kaino
Kaikki nytkkiraudat, haarukat, taskuveitset jne ovat naisella turhia. Hyökkääjän kanssa pitäisi olla todella lähikontaktissa, jotta niitä voisi käyttää. Itse toivon ainakin, että mahdollinen hyökkääjä ei ehtisi ainakaan metriä lähemmäksi.
Pitäisi välttää puhelimessa puhumista, tekstailua ja musiikin kuuntelua. Ne vievät huomion muualle ja olet helppo uhri.
Paras on joku sumute. Onhan ne luvanvaraisia, mutta todennäköisyys kiinnijäämisen on aika pieni.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:05"]Sellainen joku pieni lakkapullo tms.
Sumuttaa silmille ja juoksee karkuun. Paikalle ei kannata jäädä eikä tehdä ilmoitusta, koska saa itse syytteen.
[/quote]
Tositilanteessa et ehtisi ikinä alkaa kaivaa laukusta mitään. Jos ehdit alkaa miettiä pitäisikö ottaa lakkapullo esille, parasta vain poistua vaikka juosten.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:19"]Kaikki nytkkiraudat, haarukat, taskuveitset jne ovat naisella turhia. Hyökkääjän kanssa pitäisi olla todella lähikontaktissa, jotta niitä voisi käyttää. Itse toivon ainakin, että mahdollinen hyökkääjä ei ehtisi ainakaan metriä lähemmäksi.
Pitäisi välttää puhelimessa puhumista, tekstailua ja musiikin kuuntelua. Ne vievät huomion muualle ja olet helppo uhri.
Paras on joku sumute. Onhan ne luvanvaraisia, mutta todennäköisyys kiinnijäämisen on aika pieni.
[/quote]
Aivan. Ja jos joku hyökkäisi ja ehdit vetäistä sitä haarukalla poskeen, mitäs sitten? Ei se isoa miestä hidasta, suuttuu vain. Todennäköisesti hyökkääjällä on sinua enemmän kokemusta väkivallasta, myös kohteena.
Mies on ainoa toimiva turvaväline naiselle. Naiset ovat fyysisesti niin paljon miehiä heikompia, että mistään puukosta tai nyrkkiraudasta ei ole mitään apua. Hanki poikaystävä.
Mä hommasin vihaisen susikoiran. Tosin sen kanssa ei kaikkiin bileisiin pääse.