Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras turvaväline naiselle öisin

Vierailija
24.06.2014 |

Te, ketkä biletätte paljon tai muuten liikutte öisin ulkona, mitkä ovat parhaita välineitä, jolla voi suojautua mahdolliselta hyökkäykseltä? Tiedän, että puskaraiskaukset ovat harvinaisia, mutta varsinkin nykyisin mamujen lisääntymisen takia tuntuu, että ehkä olisi parempi hankkia joku pippurisumute tai vastaava ihan vain varmuuden vuoksi.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liho semmoisksi läskikasaksi ettei ketään vois vähempää kiinnosta.

Vierailija
22/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi taksi siskot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:28"]Liho semmoisksi läskikasaksi ettei ketään vois vähempää kiinnosta.

[/quote]

Tämän suojakeinon vuoksi 90 prosenttia suomalaisnaisista on jo valmiiksi raiskauksilta suojassa.

Vierailija
25/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus, huutaminen, juoksuvalmius. Kuljen yksin pimeälläkin mutta en juo itseäni hirveään känniin. Itse olen henkisesti varautunut että jos joku käy käsiksi niin ei mitään reilua tappelua vaan sormet toisen silmiin, sormien vääntö tarvittaessa vaikka sijoiltaan, kynnet ja hampaat käyttöön ja hitonmoinen juoksuvalmius.. onneks ei oo tarvinnut käyttää, mutta yks läheltä piti -tilanne säikäytti tosissaan.

Vierailija
26/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liiku koskaan yksin, aina ainakin iso schäfer tai 2 metrinen mies mukana. Varminta on molempien kanssa - aina kun tuntuu löytyvän myös niitä kusipäitä, jotka haluaa vain vittuilla koiralle/miehelle...

Pippurisumute oltava takin taskussa, kuka nainen sellaisen laukustaan ehtisi etsiä(!) hädän hetkellä?

Vierailija
27/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kyllä tajuaa kiertää minut kaukaa, vaikkei tunnekkaan minnuu. Oon sen verran temparmenttinen ja äkäinen luonne :D Et jos miehellä on yhtään älliä päässä, niin tajuaa kyllä kiertää kaukaa.

Ekana päivänäkin koulussa, oon nyt jälkeenpäin kuullu, et joka ainoo miun luokalta pelkäs minnuu. Luokan isokokoisin jätkäkin oli ajatellu, et "ton kanssa tullaan vielä tappelemaan, et parempi kiertää kaukaa" ja muut on sanonu kaikkee sellasta, et näytin siltä et haluaisin tappaa kaikki ja jos katse ois tappanu, nii oisin viettäny koko kouluvuoden yksin. Oikeasti tykkään ihmisistä ja niin, mutta ulospäin vaikutan tosi äkäiseltä tyypiltä.

Et naisten pitäis yöks ottaa sellanen "nyt perkele!"-fiilis päälle, niin tajutaan jättää rauhaan. Ainakin jos vastaan jossain puistossa tulee kaks naista, joista toinen vaikuttaa perseeseen ammutulta karhulta ja ulkoinen olemus on "kuolkaa kaikki", ja toinen vaikka kuuntelee musiikkia, nii kumpikohan se helpompi ois ottaa.

Vierailija
28/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:05"]Sellainen joku pieni lakkapullo tms.

Sumuttaa silmille ja juoksee karkuun. Paikalle ei kannata jäädä eikä tehdä ilmoitusta, koska saa itse syytteen. 

[/quote]

Tositilanteessa et ehtisi ikinä alkaa kaivaa laukusta mitään. Jos ehdit alkaa miettiä pitäisikö ottaa lakkapullo esille, parasta vain poistua vaikka juosten.

[/quote]Jos mä kuljen jossain yksin iltaisin/öisin, on tuo lakkapullo tietenkin kädessä valmiina :-o

Vierailija
29/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:33"]

Itsevarmuus, huutaminen, juoksuvalmius. Kuljen yksin pimeälläkin mutta en juo itseäni hirveään känniin. Itse olen henkisesti varautunut että jos joku käy käsiksi niin ei mitään reilua tappelua vaan sormet toisen silmiin, sormien vääntö tarvittaessa vaikka sijoiltaan, kynnet ja hampaat käyttöön ja hitonmoinen juoksuvalmius.. onneks ei oo tarvinnut käyttää, mutta yks läheltä piti -tilanne säikäytti tosissaan.

[/quote]Potku jalkoväliin ja otsalla päähän (osuu nenään helposti), ni tipahtaa yleensä isompikin mies. Ja tuon päällä pukkaamisen pystyy tekemään vielä siinäkin kohtaa, kun ollaan jo maassa ja mies on päällä.

Vierailija
30/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:05"]

Ihmiset kyllä tajuaa kiertää minut kaukaa, vaikkei tunnekkaan minnuu. Oon sen verran temparmenttinen ja äkäinen luonne :D Et jos miehellä on yhtään älliä päässä, niin tajuaa kyllä kiertää kaukaa.

Ekana päivänäkin koulussa, oon nyt jälkeenpäin kuullu, et joka ainoo miun luokalta pelkäs minnuu. Luokan isokokoisin jätkäkin oli ajatellu, et "ton kanssa tullaan vielä tappelemaan, et parempi kiertää kaukaa" ja muut on sanonu kaikkee sellasta, et näytin siltä et haluaisin tappaa kaikki ja jos katse ois tappanu, nii oisin viettäny koko kouluvuoden yksin. Oikeasti tykkään ihmisistä ja niin, mutta ulospäin vaikutan tosi äkäiseltä tyypiltä.

Et naisten pitäis yöks ottaa sellanen "nyt perkele!"-fiilis päälle, niin tajutaan jättää rauhaan. Ainakin jos vastaan jossain puistossa tulee kaks naista, joista toinen vaikuttaa perseeseen ammutulta karhulta ja ulkoinen olemus on "kuolkaa kaikki", ja toinen vaikka kuuntelee musiikkia, nii kumpikohan se helpompi ois ottaa.

[/quote]

Todella rasittavaa lukea jollain typerällä murteella kirjoitettua tekstiä.

Vierailija
31/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tuollainen turvahälytin olisi varmasti hyvä, teineille pitäisi hommata myös. Onkohan tuo ohlsonin halpamalli hyvä, vai olisko gigantissa parempia?

Vierailija
32/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:09"]

Potku jalkoväliin ja otsalla päähän (osuu nenään helposti), ni tipahtaa yleensä isompikin mies. Ja tuon päällä pukkaamisen pystyy tekemään vielä siinäkin kohtaa, kun ollaan jo maassa ja mies on päällä.

[/quote]

En tiedä onnistuuko "harjoittelematta"? Jos ei osu munille tai ei saa tarpeeksi voimaa päällä pukkaamiseen, niin tilanne voi vaan pahentua? Oon aika pienikokoinen.

Vierailija
33/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pärjää miehelleni edes leikkitappelussa vaikka kuinka yrittäisin vääntää ja kääntää ja käyttää voimaa tai osua "jalkoväliin". Entä sitten kun tosi kyseessä ja kroppa menee ihan veteläksi pelosta ja monesti olen kuullut että todellisessa pelossa ihminen ei välttämättä edes pysty huutamaan. En ole edes pieni nainen, eikä mieheni kovin iso mies, mutta silti miesten fyysinen voima on yllättävän suuri. Mihinkään haarukoihin tai vastaaviin "turvavälineisiin" en luottaisi vähääkään. Pippurisumute ehkä ok ja joku ääntä päästävä laite.

Vierailija
34/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viisi vuotta bilettänyt paljon, kuljeskellut epäilyttävien paikkojen läpi jne eikä mitään uhkaavaa ole koskaan sattunut. En halua elää hysteerisesti.

Vierailija
35/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:47"]Mä olen viisi vuotta bilettänyt paljon, kuljeskellut epäilyttävien paikkojen läpi jne eikä mitään uhkaavaa ole koskaan sattunut. En halua elää hysteerisesti.

[/quote]

Terv. Puskaraiskaaja

Vierailija
36/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:24"]

Potku jalkoväliin ja otsalla päähän (osuu nenään helposti), ni tipahtaa yleensä isompikin mies. Ja tuon päällä pukkaamisen pystyy tekemään vielä siinäkin kohtaa, kun ollaan jo maassa ja mies on päällä.

[/quote]

En tiedä onnistuuko "harjoittelematta"? Jos ei osu munille tai ei saa tarpeeksi voimaa päällä pukkaamiseen, niin tilanne voi vaan pahentua? Oon aika pienikokoinen.

[/quote]

Ei sitä tarvitse treenata ja lisäksi siinä on niin paljon adrenaliinia mukana, että voimaa on varmasti tarpeeksi. Nenä ei edes tarvitse mitään kummoista iskua, kun oikeasti sattuu ja lujaa.

Yksi hämmästyttävän toimiva on myös, jos vaan saa kädet vapaaksi, että vetää täysillä litsarit suoraan korville, soi pää just sen verran niin kovaa, että pääsee juoksemaan pakoon.

Itse en lähtisi niin hirveästi luottamaan tuollaiseen hälyttimeen. Kuinka usein esim. reagoitte, jos kuulette parkkipaikalla auton varashälyttimen huutavan ellei ole pelkoa, että kyseessä on oma auto?

Vierailija
37/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:24"]

[/quote]

[/quote]

Ei sitä tarvitse treenata ja lisäksi siinä on niin paljon adrenaliinia mukana, että voimaa on varmasti tarpeeksi. Nenä ei edes tarvitse mitään kummoista iskua, kun oikeasti sattuu ja lujaa.

Yksi hämmästyttävän toimiva on myös, jos vaan saa kädet vapaaksi, että vetää täysillä litsarit suoraan korville, soi pää just sen verran niin kovaa, että pääsee juoksemaan pakoon.

Itse en lähtisi niin hirveästi luottamaan tuollaiseen hälyttimeen. Kuinka usein esim. reagoitte, jos kuulette parkkipaikalla auton varashälyttimen huutavan ellei ole pelkoa, että kyseessä on oma auto?

[/quote]

Ja sillä paljon vahvemmalla miehellähän ei yhtään adrenaliini ja testosteroni jyllää siinä samalla.

Vierailija
38/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:05"]

[/quote]

Todella rasittavaa lukea jollain typerällä murteella kirjoitettua tekstiä.

[/quote]

Ei kannata käydä av:lla, jos tuo laittaa vituttamaan :) Kaikki täällä ei osaa kirjoittaa kieliopin mukaan.

Vierailija
39/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:30"]

[/quote]

Aina ei voi taksia käyttää. Esimerkiksi itse tykkään käydä kävelyillä nimenomaan myöhään iltaisin, jopa yöaikaan. Silloin on ihanan rauhallista. En usko, että missään omakotitaloalueilla tai rivitaloalueilla kukaan öisin kyttää vaanimassa naisia. Isompi riski nimenomaan baarista palatessa. Onhan näitä juttuja ollut, joissa nainen asuu parin korttelin päässä baarista ja toki tässä tapauksessa kävelee kotiin ja on sitten raiskattu porttikongissa. Turussahan joku vuosi sitten nainen joukkoraiskattiin ihan keskuksessa siinä Kop Kolmion takana olevalla kävelytiellä.

Vaikka naisella olisi joku veitsi, niin mies saa sen helposti kyllä pois. Harva nainen on miestä vahvempi fyysisesti. Hyökkääjä myös todennäköisesti vastaa väkivallalla takaisin, jos yrittää vahingoittaa. Siksi ainakin itse epäröisin yrittää työntää sormia silmiin tai muuta vastaavaa, kun voisi silti on epävarmaa, että pääsen hyökkäähän kynsistä pois.

Vierailija
40/82 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 11:30"]

[/quote] ei aina hyvä idea sekään. http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=19&t=8090

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi