Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaatii, että tatuoin itseeni hänen nimensä

Vierailija
23.06.2014 |

Uskomatonta mutta totta. Olemme seurustelleet pari vuotta ja mies on jo jonkin aikaa vihjaillut, että voisin tatuoida hänen nimensä. Aluksi hän ehdotteli sitä vitsin varjolla ja mainitsi siitä vain välillä ohimennen, mutta nyt hän on alkanut suorastaan vaatia sitä. Hän on sanonut, että jos en tatuoi hänen nimeään, niin se kertoo etten ole tosissani hänen kanssaan. Olen kysynyt, että miksei hän sitten tatuoi minun nimeäni jos ajattelee noin, mutta se on kuulemma eri asia, naisen nimi miehen iholla näyttäisi nössöltä. Minulla on jo ennestään tatuointeja, joten hän vetoaa siihen, että hyvin se sinne joukkoon sulautuu eikä tämän pitäisi olla minulle mikään iso juttu, koska olen hankkinut tatuointeja aiemminkin. Hän yrittää saada itsensä kuulostamaan oikein armeliaalta, koska ”saat ihan itse valita minne otat sen, minä en puutu siihen”.

Tämä kuulostaa näin kirjoitettuna ihan naurettavalta, mutta oikeasti asia ahdistaa, kun mies painostaa sillä. Ei hän vielä sentään ole uhannut jättää minua jos en sitä tatuointia hanki, mutta on tehnyt hyvin selväksi sen, että tulee olemaan hyvin pettynyt ja epäilee, etten olekaan niin sitoutunut kuin hän on ajatellut. Olen melkeinpä järkyttynyt, mielestäni tatuointeja ei todellakaan tarvita osoittamaan suhteen kestävyyttä ja suhteemme on tähän asti ollut ihan normaali ja hyvä, en ymmärrä miksi mies on heittäytynyt tuollaiseksi. Mitä voin oikein tehdä? En ainakaan sitä tatuointia aio ottaa, mutta miten saan käännettyä miehen pään ja hänet tajuamaan, että tuo on outo ja kohtuuton vaatimus?

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin voisin sen verran joustaa, että ottaisin sen tatuoinnin jos se on sille miehelles niin tärkeä juttu. Varsinkin jos saat valita itse paikan sille niin sähän voit laittaa sen jonnekin mistä se ei juuri näy. Ja sehän vois olla sellanen aika pieni niin saisit sen tarvittaessa peittoon uudella tatskalla :) suhteeseen kuuluu kompromissit ja musta tää ois kompromissin paikka, voisit säkin tulla vähän miestäs vastaan.

Vierailija
42/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:20"]

"Nyt vittu lopetat tuon sösstyksen kaikenlaisista tatuoinneista! Saatana sana vielä tuollaista paskaa, niin et näe mua enää ikinä ja kerron kaikille minkälainen akkamainen vinkuja olet!"

Ootkos koittanu tuollaista?

[/quote]

Minä ihan oikeasti ensin ajattelin, että tämä on kirjoitettu siksi, että ap lopettaisi trollaamisen. Sopii minusta siihen erittäin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on mies, en mä kyllä noin suostuis, mutta...

Mä olen tatoinut sanat "personal property of jani" jalkapohjaani.

Aikoinaan pötköteltiin sängyllä ja mies mustekynällä kirjotti tuon samaiseen jalkapohjaan. Siitä se ajatus sitten lähti.

en suosittele kelleen, se kutitti paljon ja sattu vielä enemmän.

Vierailija
44/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys: kun se nyt on kaikille selvää, että kopioit näitä aiheita muilta foorumeilta, niin mitä jos menisit lomalle. Sinunkaan ei tarvitse joka päivä samaan aikaan olla täällä postailemassa tyhmiä.

Vierailija
45/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:19"]

Lisäys: kun se nyt on kaikille selvää, että kopioit näitä aiheita muilta foorumeilta, niin mitä jos menisit lomalle. Sinunkaan ei tarvitse joka päivä samaan aikaan olla täällä postailemassa tyhmiä.

[/quote]

Mistä foorumilta tää on kopioitu?

Vierailija
46/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että suostut tatuointiin jos hän antaa sinun puukolla viiltää hänen ihoonsa haluamasi kuvan

Vierailija
47/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 20:47"]

Pelasta nahkasi kun vielä voit ja jätä se sika!!!

[/quote]

Pelasta nahkasi.... tälle hajosin totaalisesti :D:D:D

Okei... anteeksi... .... ... *tirsk* ...

Siis oikeesti, onhan tää aika huolestuttava tilanne. Mies vaikuttaa kovin lapselliselta.

Vierailija
48/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:19"]

[/quote]

Mistä foorumilta tää on kopioitu?

[/quote]

No ei mistään foorumilta, ihan omasta elämästäni tämä kertoo (valitettavasti).

-ap

Vierailija
49/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että suostut jos hän ottaa samalla sun nimen :) ja se on ehtona :)

Vierailija
50/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:06"]

Kyllä mä ainakin voisin sen verran joustaa, että ottaisin sen tatuoinnin jos se on sille miehelles niin tärkeä juttu. Varsinkin jos saat valita itse paikan sille niin sähän voit laittaa sen jonnekin mistä se ei juuri näy. Ja sehän vois olla sellanen aika pieni niin saisit sen tarvittaessa peittoon uudella tatskalla :) suhteeseen kuuluu kompromissit ja musta tää ois kompromissin paikka, voisit säkin tulla vähän miestäs vastaan.

[/quote] Hahah! Ei helvetti! Tää on yksi säälittävimmistä kommenteista mitä olen koko palstalla ikinä lukenut. Sanat eivät riitä kertomaan. Ensinnäkin, mikä vitun kompromissi tuo tatuointi olisi? Ap:n mieshän ei itse jousta yhtään, vaan haluaa polttomerkitä naisensa. Taidat olla itse joku samanlainen sairas mies?

Vierailija
51/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun mieheni käyttäytyisi noin, eroaisin ennenkuin tilanne menee pahemmaksi. Juuri tuollaiset miehet ovat niitä, jotka ampuvat vaimonsa ja lapsensä tämän jättäessä hänet. Oikeasti, mua huolestuttaa sun tilanne.  

Vierailija
52/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertoo jo paljon kun miehesi ei itse suostu ottamaan sinun nimeäsi ihoonsa. Älä missään nimessä, IKINÄ suostu hänen vaatimukseensa. Tulee mieleen polttomerkitty lehmä, tai huora jonka parittaja on merkinnyt omaisuudekseen

Vierailija
53/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan tietää miten tämä päättyy!! ps. itse kääntyisin eroamisen puoleen jos mies ei yhtään suostu joustamaan tuosta älyttömästä vaatimuksestaan

Vierailija
54/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:48"]

Voi hyvinkin olla, että miehellä on taustalla ajatus ns. "polttomerkinnästä", etten suhteen mahdollisesti päättyessäkään pääsisi hänestä täysin eroon ja seuraavakin mies pääsisi näkemään hänen nimensä ihollani, kuten te jotkut olette ehdottaneet. Kihla- ja vihkisormuksen saa aina tarvittaessa pois, tatuointia ei. Mies on nimittäin aika omistushaluinen muutenkin.

-ap

[/quote]

Kuulostaa mun exältä. Eli ei tosiaankaan ole provo, näitä miehiä on. Exäni oli periaatteessa tatskoja vastaan, mutta ehdotteli silti toisinaan nimensä tatuointia meikäläiseen. Mustasukkaisuus paheni ja lopulta tuli turpaankin. Eli: juokse jo, ap.

Vierailija
55/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 17:06"]

[/quote] Mitä mä just luin? Sä varmaan antaisit miehesi vetää sua vaika turpaan. Jos se siis olisi miehellesi tärkeää!!11 Toivon todella, ettei tuo ole kenekään naisen kirjoittama. Ei voi olla. Jos kuitenkin on, se olisi pikaisen asennemuutoksen paikka. Sua tullaan käyttämään vielä monen monta kertaa hyväksi.

Vierailija
56/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan,seuraavaksi varmaan alkavat turpakäräjät kun olet lähtenyt ystäviesi kanssa ulos ilman miehesi lupaa. Tuolla suhteella ei ole tulevaisuutta

Vierailija
57/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten monet muutkin ovat kehottaneet: äkkiä karkuun.

Vierailija
58/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että ensin kun on tatuoinut nimesi penikseensä jos nimesi mahtuu siihen, niin voit tatuoida hänen nimensä vaikka nilkkaan.

Vierailija
59/97 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa mieheltäsi penis irti saksilla. Saa hetkeksi jotakin muuta ajateltavaa ;)

Vierailija
60/97 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on hullu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän