Mies vaatii, että tatuoin itseeni hänen nimensä
Uskomatonta mutta totta. Olemme seurustelleet pari vuotta ja mies on jo jonkin aikaa vihjaillut, että voisin tatuoida hänen nimensä. Aluksi hän ehdotteli sitä vitsin varjolla ja mainitsi siitä vain välillä ohimennen, mutta nyt hän on alkanut suorastaan vaatia sitä. Hän on sanonut, että jos en tatuoi hänen nimeään, niin se kertoo etten ole tosissani hänen kanssaan. Olen kysynyt, että miksei hän sitten tatuoi minun nimeäni jos ajattelee noin, mutta se on kuulemma eri asia, naisen nimi miehen iholla näyttäisi nössöltä. Minulla on jo ennestään tatuointeja, joten hän vetoaa siihen, että hyvin se sinne joukkoon sulautuu eikä tämän pitäisi olla minulle mikään iso juttu, koska olen hankkinut tatuointeja aiemminkin. Hän yrittää saada itsensä kuulostamaan oikein armeliaalta, koska ”saat ihan itse valita minne otat sen, minä en puutu siihen”. 
Tämä kuulostaa näin kirjoitettuna ihan naurettavalta, mutta oikeasti asia ahdistaa, kun mies painostaa sillä. Ei hän vielä sentään ole uhannut jättää minua jos en sitä tatuointia hanki, mutta on tehnyt hyvin selväksi sen, että tulee olemaan hyvin pettynyt ja epäilee, etten olekaan niin sitoutunut kuin hän on ajatellut. Olen melkeinpä järkyttynyt, mielestäni tatuointeja ei todellakaan tarvita osoittamaan suhteen kestävyyttä ja suhteemme on tähän asti ollut ihan normaali ja hyvä, en ymmärrä miksi mies on heittäytynyt tuollaiseksi. Mitä voin oikein tehdä? En ainakaan sitä tatuointia aio ottaa, mutta miten saan käännettyä miehen pään ja hänet tajuamaan, että tuo on outo ja kohtuuton vaatimus?
Kommentit (97)
Itsehän voisin ensin tatuoida miehen nimen mahdollisimman lähelle persereikää ja sitten jättää. Samalla muistuttaisin ajattelevani häntä jokaisen löysemmän paskannuksen yhteydessä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:20"]
"Nyt vittu lopetat tuon sösstyksen kaikenlaisista tatuoinneista! Saatana sana vielä tuollaista paskaa, niin et näe mua enää ikinä ja kerron kaikille minkälainen akkamainen vinkuja olet!"
Ootkos koittanu tuollaista?
[/quote]
Akkamainen? Ovatko naiset sinusta vinkujia?
[/quote]
Mitä väliä sillä on? Monet miehet eivät halua itseään samaistettavan vastakkaisen sukupuoleen, vaikka aika useat naiset kokevat myönteisenä, kun heitä aletaan pitämään hyvinä jätkinä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:14"]
No miksi hän ei kosi sinua, niin sitten sinulla on sormus sormessasi merkkinä sitoutumisesta?
[/quote]
No mutta ap:han voisi ottaa sen sormuksen pois ja leikkiä sinkkua? Juttelin joskus ystävi kanssa sormuksista,ja hän sanoi että jos menee naimisiin,miehen pitää ottaa sormustatuiointi,sitä ei voi ottaa pois kun menee baariin iskemään muita naisia.Olisiko miehen ajatuksen takana samanlainen vainoharhaisuus?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:27"]
Itsehän voisin ensin tatuoida miehen nimen mahdollisimman lähelle persereikää ja sitten jättää. Samalla muistuttaisin ajattelevani häntä jokaisen löysemmän paskannuksen yhteydessä.
[/quote]
Tuossa onkin ideaa. Kun exiä alkaa olla riittävä määrä, saa nimistä tehtyä sopivasti asettelemalla vaikka pierupilven, jota voi kasvattaa aina uuden tullessa kohdalle.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:06"]
Ei kannata ikinä tatuoida kenenkään miehen nimeä yhtään mihinkään!
[/quote]
No toki kannattaa. Juotat sen sammuksiin ja aamulla tuo herää oma nimensä napansa ympärillä.
Sinuna minä tatuoisin naapurin nimen vittuillessa
M30
En missaan nimessa haluaisi olla hyva jatka, ei sovi meille kaikille naisille. Menin nyt vahan sivuun aiheesta.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:06"]
Ei kannata ikinä tatuoida kenenkään miehen nimeä yhtään mihinkään!
[/quote]
No toki kannattaa. Juotat sen sammuksiin ja aamulla tuo herää oma nimensä napansa ympärillä.
[/quote]
Aahhahhaa! Tää on kyllä päivän paras!
Jätä vaan omaan arvoonsa nuo vaatimukset. Eli naurahda tai ole kuin et olisi kuullutkaan.
Voi hyvinkin olla, että miehellä on taustalla ajatus ns. "polttomerkinnästä", etten suhteen mahdollisesti päättyessäkään pääsisi hänestä täysin eroon ja seuraavakin mies pääsisi näkemään hänen nimensä ihollani, kuten te jotkut olette ehdottaneet. Kihla- ja vihkisormuksen saa aina tarvittaessa pois, tatuointia ei. Mies on nimittäin aika omistushaluinen muutenkin.
-ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:11"]
Mies pyysi multa samaa. Nyt tuolla karvoituksen ylapuolella lukee miehen nimi. Olen toain posliini mut siellä on tatuointi:) mieskään ei mun nimeä oo laittanut vetoaa siihen et erotaan kuitenkin koska minä petän!!! Katkaisin myös piuhat viimeisem vauvan jälkeen koska mies ei halunnut jos tekee uuden puolison kanssa sitten lapsia kun ollaan erottu :) eiks oo ihana mies mulla.
[/quote]
Minulla on kaikkien entisten poikaystävien nimet tossa pimpin ympärillä. Kaksi nimeä on kankuissa koska ne tykkäs eniten vedellä takaapäin. Ja poskessa on yksi nimi, arvaatte varmaan miksi.
Nyt kun on uusi poka kehissä niin sillä on vähän ihmettelemistä noista kaikista nimistä, mutta joudun vaan sanomaan että ne on mun entisiä rakkaita koiria.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:48"]
Voi hyvinkin olla, että miehellä on taustalla ajatus ns. "polttomerkinnästä", etten suhteen mahdollisesti päättyessäkään pääsisi hänestä täysin eroon ja seuraavakin mies pääsisi näkemään hänen nimensä ihollani, kuten te jotkut olette ehdottaneet. Kihla- ja vihkisormuksen saa aina tarvittaessa pois, tatuointia ei. Mies on nimittäin aika omistushaluinen muutenkin.
-ap
[/quote]
Teet sille yksinkertaisesti selväksi,että a)toista ihmistä ei voi omistaa,vaikka kuinka rakastaisi ja b)päätät itse omasta ihostasi,etkä ota hänen nimeään siihen vain ollaksesi mieliksi.
Käännä homma seuraavalla kerralla, kun alkaa asiasta valittamaan. Ole hyvin epäluuloinen, kysele, miksi haluaa omistaa sinut kuin jonkin tavaran, ja onko pahempaa tulossa, haluaako erottaa sinut kaikista ystävistäsi ja sukulaisista perusnarsistin tavoin. Ja miksi ei sitten itse vastavuoroisesti ota sinun nimeäsi tatuoituna iholleen? Ja miksi ei halua sinun kanssasi naimisiin, haluaako vain yksipuolisesti omistaa sinut, mutta pitää itsensä vapaana, jos vaikka löytyisi parempi nainen jossain vaiheessa? Tuijota hyvin epäilevän näköisenä, kun selittää hölmöyksiään, ja kysele lisää. (Minä varmaan lähtisin suhteesta tuollaisen vaatimuksen jälkeen.)
En tiedä kuka on niin sekopää että vaatii nimeänsä tatuoitavaksi. Jokaisessa tatskaohjelmassa suosittaa ettei noin tehdä. Suhteet päättyy melkein aina.
Onko mies joku narsisti, vankilakundi tai prätkäkerhon jäsen? kukaan täysipäinen ei tuollaista vaadi.
Ja jos tuosta suuttuu niin hyvä tulipa selväksi että se oli huono mieskandidaatti.
ota jalkapohjaab, sittehä on tossu alla.... tai ainaki melkein!
Ensinnäkään normaalilla järjenjuoksulla varustettu ihminen ei ikinä pyytäisi puolisoltaan mitään sellaista, mitä ei itse olisi valmis tekemään. Vaikuttaa pelottavan omistushaluiselta.
Toiseksi kukaan aikuinen ihminen ei saisi olla niin typerä, että tatuoi miehen/naisen nimen itseensä kuin korkeintaan sen jälkeen, kun ollaan oltu onnellisesti naimisissa vähintäänkin 15-20 vuotta.
Ja kolmanneksi tatuoinnin ottamisen pitää olla oma henkilökohtainen päätös ja toive, ei niitä koskaan pidä mennä ottamaan kenenkään muun toiveesta!
Olen kyllä ihan samaa mieltä teidän kanssa. Täytyypä käydä miehen kanssa nyt vakava keskustelu tästä aiheesta (toisaalta ärsyttää, että tällaista asiaa tarvitsee edes puida, pitäisi olla itsestäänselvyys ettei tällaiseen tilanteeseen edes jouduta vaan tatuoinnin hankkiminen/hankkimatta jättäminen on vain ja ainoastaan oma valinta), enkä anna hänen suuttua ja lähteä pois paikalta kesken kaiken kuten aiemmin on käynyt. Täytyy kysellä häneltä noita juttuja mitä teillekin on tullut mieleen ja pitää puolensa. Tässä alkaa itsekin epäilemään suhteen vakavuutta ja tulevaisuutta, kun miehen mielestä suhde ei näköjään voi olla riittävän hyvä ja vakaa ilman jotain tatuointeja. Käy väkisinkin mielessä, että minkälaisen (ja kuinka terveen....) miehen kanssa mä oikein seurustelen.
-ap
Sano että olet taikauskoinen etkä tiedä tiedä yhtäkään paria joka olisi pysynyt yhdessä kun on nimet tatuoituna.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 17:05"]
Keksipä nyt parempi provo.
[/quote]
Ai niin, unohdin tosiaan aloitusviestissä sanoa, että tuota provoa voi mennä huutelemaan johonkin toiseen keskusteluun. Tiedän, että kuulostaa hassulta ja provoltakin, mutta olen ihan tosissani ja tuollaiset viestit eivät paljoa auta.
[/quote]
Totta kai provoilijat ovat aina "ihan tosissaan". Luuletko, että olisin uskonut juttua, vaikka olisit HETI ALOITUSVIESTISSÄ vakuuttanut, ettei ole provo?
[/quote]
No miten minun täytyisi sinulle todistaa etten ole provo, jos sanat eivät riitä? Ihan sama uskotko vai et, mutta voisit sitten siirtyä seuraavaan keskusteluun jos et usko ja lopettaa noiden typerien viestien lähettelyn.
-ap