Minulla on ihana anoppi. :)
ei selvittäisi kyllä ilman häntä tästä arjen pyörittämisestä.
Kommentit (21)
Joku liene kateellinen ku pitänyt alapeukuttaa. ;) tällä palstallahan ei kyllä tunnetustu saa mitään hyvää kertoa. ainakaan anopista.
mutta ihana ap, että teillä noin.
Sama juttu! Meillä on myös yhteisiä harrastuksia ja tykätään viettää aikaa yhdessä. Korvaamaton henkilö meidän elämässä.
Minulla on karmea anoppi. :(
ollaan hienosti selvitty ilman häntä tästä arjen pyörittämisestä.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 08:44"]
Minulla on karmea anoppi. :(
ollaan hienosti selvitty ilman häntä tästä arjen pyörittämisestä.
[/quote]
miksi sinun anoppi on karmea?
Kiva, mulla ei...
Selvittäsi kyllä paremmin tästä arjen pyörittämisestä ilman anoppia.
Kyllä mä saan arjen pyöritettyä ilman anoppiakin. Oli kiva tai ei.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:38"]
[/quote]
se on hyvä että saat. Sulla taitaakin sitten olla jotain muuta tukiverkkoa tai sitten helpompi arki pyöritettävänä. :)
ap
Minullakin on, mutta myönnän silti rehellisesti että välillä "kyllästyn" häneen.
Hän ei käy meillä useasti, mutta kun käy niin on luonamme ainakin viikon, ellei pidempäänkin. Osallistuu kyllä kotitöihin, ruokakuluihin yms. ihan pyytämättä ja on paljon lasten kanssa. Mutta kyllä siitä sellainen omarauha puuttuu kun kokoajan on joku kolmas pyörä läsnä.
Mutta ihana että osallistuu tällä tapaa elämäämme ja lapsien elämään. Arvostan sitä kovasti ja on aina tervetullut meille.
Aaah, niin minullakin, on kuollut jo vuosia sitten!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:40"]
[/quote]
se on hyvä että saat. Sulla taitaakin sitten olla jotain muuta tukiverkkoa tai sitten helpompi arki pyöritettävänä. :)
ap
[/quote]Ei ole. Saan pyöritettyä arjen ihan itse. Ja ihan normaali vaativa lapsiperhearki.
En ihmettele vaikka väsyttää välillä, jos anoppi on viikon tai pidempään kerralla käymässä. Väsyisi varmaan melkoisen moni muukin sellaiseen.
ap
Minullakin elämä helpottui, kun anoppi lakkasi käymästä ensimmäisen vuoden jälkeen. Muuttui alun hunajaisuuden jälkeen kyyläksi, joka marssi kotiimme jopa kaksi kertaa päivässä katsomaan meneekö kaikki hänen mielensä mukaan ja eihän tietenkään mikään kelvannut siivouksesta alkaen. Kun sukset menivät totaalisesti ristiin, saimme vihdoin aloittaa oman elämän rauhassa.
Olemme pärjänneet arjen pyörityksestä paljon paremmin iahn vaan kahdestaan ilman jatkuvaa arvostelua ja tuomitsemista. Nyt älit ovat palaneet jokseenkin kohteiaan asiallisiksi, mutta ikinä ei mikään palaa ennalleen hyvässä eikä pahassa. Onnea ap:lle hyvästä anopista, meille sellainen on minun äitini.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:40"]
[/quote]
ap
[/quote]Ei ole. Saan pyöritettyä arjen ihan itse. Ja ihan normaali vaativa lapsiperhearki.
[/quote]
onneksi vain NORMAALI vaativa lapsiperhearki.
Voi erityslapsiperheenkin tai suuren perheen arjen saada pyörimään ilman anoppia. Ihan oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 10:10"]
Voi erityslapsiperheenkin tai suuren perheen arjen saada pyörimään ilman anoppia. Ihan oikeasti.
[/quote]
Voi saada ja paljon pyöritetäänkin, pääsääntöisesti kaksin miehen kanssa. Mutta joskus on vain pakko jonkun tulla katsomaan toista lasta kun on toisen kanssa sairaalassa ja nyt varsinkin kun kesälomat pukkaa ja päiväkoti kiinni. Ja miehen pakko käydä töissä. Hän ei voi olla kaksi päivää viikossa kotona hoitamassa toista lasta. Silloin on anoppi korvaamaton apu meille ja monesti muutenkin iloinen yllätys ja helpotus kun hän haluaa vilpittömästi auttaa meitä ja helpottaa rankkaa arkea.
ap
Kyllä se anoppi tai läheinen ystävä hoitoapuna tosiaan helpottaa arkea, mutta jos sellaista ei ole käytettävissä, voi joutua turvautumaan esim. kaupungin vammaispalvelun hoitajiin tai kotipalveluun (maksahan se). Näin meillä mennään.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 09:46"]
Aaah, niin minullakin, on kuollut jo vuosia sitten!
[/quote]
Sä kuulostat kylmältä,itsekkäältä ja typerältä.
Kuka puhuu noin kenestäkään - kuitenkin miehesi äiti ja lastesi mummi.
Minullakin on ihana anoppi. Kiva, että sellaisia löytyy muiltakin. :)
Anopilla ei ole mitään varsinaista roolia meidän arjessa, enää, vaikka kyllä hän oli aikanaan korvaamaton apu yhtälössä kaksi sairastavaa lasta + väsynyt äiti + armeijaa käyvä isä.
Joku liene kateellinen ku pitänyt alapeukuttaa. ;) tällä palstallahan ei kyllä tunnetustu saa mitään hyvää kertoa. ainakaan anopista.
mutta ihana ap, että teillä noin.