Olen vihannut lapsesta asti feministejä todella paljon. Feministitantat ärsyttävät minua suunnattomasti.
En ymmärrä, miten jostakin ihmisestä voi tulla feministi.
Kommentit (22)
Narsisteja ovat. MINÄ MINÄ MINUN SUKUPUOLI, kaikkien muiden kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
🤣 Mistäpä lapsi tietää mikä on feministi.
Kyllä lapsi ymmärtää kun näkee myrkyllisen ihmisen
Oman kokemuksen mukaan feministejä vihaavat ihmiset voi olla henkisesti ja fyysisesti väkivaltaisia ongelma tapauksia.
Palstakeva voisi pistää koneen kiinni.
Ps. Englannilta tuli luovutuspyyntö
Eikö bensaletku-persujen trollitoimistossa osa kehitellä yhtään uskottavampia satuja.
Olisiko sinun vihdoin syytä perehtyä siihen, mitä feminismi on?
Viha on tunne, joka syö vain vihaajaa itseään. Me muut ei edes tiedetä, eikä varsinkaan välitetä, pätkääkään sun itkupotkuraivareistasi.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan feministejä vihaavat ihmiset voi olla henkisesti ja fyysisesti väkivaltaisia ongelma tapauksia.
Feministin seura tekee kaltaisekseen. Ei ihme että entiset kumppanisi ovat oppineet vihaamaan sinua ja kaltaisiasi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sama kokemus
Vierailija kirjoitti:
Viha on tunne, joka syö vain vihaajaa itseään. Me muut ei edes tiedetä, eikä varsinkaan välitetä, pätkääkään sun itkupotkuraivareistasi.
Niinhän te feministit luulette. Naisviha on erittäin palkitseva tunne, kun siihen yhdistää vielä sanat ja teot.
Vierailija kirjoitti:
Narsisteja ovat. MINÄ MINÄ MINUN SUKUPUOLI, kaikkien muiden kustannuksella.
Myös sadismi läheisiä kohtaan ilmentyy joillain noiden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lapsi ymmärtää kun näkee myrkyllisen ihmisen
Minä ymmärrän että sinä olet sellainen.
Voisit myös päättää olla mukava ihminen, sitten voisit löytää ystäviä ja päästä ulos syrjäytymisen kierteestä. Surullista, että tuskin tätäkään hyvää neuvoa et vastaan suostu ottamaan. Parantaisi sinunkin elämänlaatuasi huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän te feministit luulette. Naisviha on erittäin palkitseva tunne, kun siihen yhdistää vielä sanat ja teot.
Koitas nyt joni-petteri rauhoittua. En mä voi tietää kuka söi jääkaapista sun eväsleivän. Sä tunnut muutenkin tyypiltä, jolla silmät pullottaa päässä ja kuola valuu paidalle, mutta et tule ilman äitiä toimeen hetkeäkään?
Minä taas olin feministi lapsesta asti, vaikken tuota sanaa tiennytkään. Äiti oli rahaton kotiäiti, kertoo varmaan tarpeeksi.
Kavahdan itse vassarismia ja sen myötä feminismiä.
Ok. No pysy kaukana meistä feministeistä sitten. Äläkä yritä puuttua siihen miten me elämme.
Jokainen länsimainen nainen on feministi.
Minäkin - hymyilevä, piikkikorkoihin ja tiukkoihin housuihin ja toppiin pukeutuva, säännöllisesti manikyyrissä ja pedikyyrissä käyvä, pitkähiuksinen, hoikka ja miehille paljon hymyilevä nainen.
Ap:n kannattaa pysyä erossa naisista sitten. Kaikki voittavat.