Tsempatkaa mua pliis jotenkin, koko juhannuksenkin tää ahdistanut :(
Mulla oli seksisuhde yhden julkkiksen kanssa, jonka se yllättäen katkas kuin seinään. Joo tiesin tän mahdollisuuden ja silti pysyin siinä. Nyt pyörii päässä vaan et mistä tämä johtu ja teinkö jotain ja nolottaa ja kaikkee... ääh. Paha olla. Ihan fyysisestikin välillä.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:49"]
Ensin mies tulee vastaan ja näkyy joka paikassa, koska on julkkis ja sitten ei näykään kauheasti mediassa eikä missään, mutta ehkä töiden kautta näkyykin. Johan on monimutkaista. Pelle Hermanni, Rölli?
[/quote]
No enkös sanonut, että töidensä kautta näkyy? En oikeasti voi tämän enempää sanoa. Näkyy televisiossa, mediassa, julkisuuden henkilöiden kautta TÖIDENSÄ kautta. Voi siitä päätellä.
ap
Noin nuoren kakaran asia ei ole harrastaa seksiä ollenkaan. Kasvatus meni pieleen.
Saati sitten tuollaisen seuralaisen kanssa.
Ja älkää kiltit tarttuko nyt siihen, että olisi niin suuri "julkkis". Koska ei ole. Sanoin vaan kun väsyneenä kännipäissäni kirjotin tätä ja en ihan miettinyt loppuun asti.. niinku sanoin, minä en sitä ees tunnistanu, ennen ku hoksasin nimen ja sitä kautta kuka on. Ihan työllään on julkisuutta saanut ja vähän näkymättömämmin oikeasti mitenkään ihmisenä julkisuudessa. Mutta tyhmästi saatan kuulla/nähdä hänen töihinsä liittyvää ja siksi ahdistun kun tulee mieleen. Työllään se on joskus menestynyt.... puhutaan nyt vaikka siitä ihan perus miehenä, ei se sen kummempi oo.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:26"]
Ihan hyvin sen nimen voi täällä kertoa.
Ei luulis aapeellä olevan syytä suojella tuota pervopatua.
[/quote]
No en kehtaa koska mä ÄÄLIÖ ÄÄLIÖ ÄÄLIÖ menin poistaan jo kaikki viestitkin ahdistuksissa. Ihan saletisti niistä olis vaimonsa tunnistanu ku olis lähettäny ne kaikki, siis kirjotustyylistä ja muista jutuista. Mutta myöhästä nyt.... periaatteessa hyvä niin en enää sotkeudu heidän meininkeihinsä ja vaikuta joltain tyhmältä katkeralta teinihuoralta, joka haluu nyt kostaa ja käräyttää. Oma on asiansa ja sääliks käy vaan tommonen ihme elämä ja millä moraalilla voi toimia noin hänKÄÄN.. tiedän jo kyllä etten itse ole yhtään sen parempi ja uskokaa jo et haluan vaan kadottaa ton kaiken ja unohtaa ja oliskin vahvempi ihminen, ni menisin vaa eteenpäin mut ei....
ap
[/quote]
sekaannut tarkoituksella varattuna olevaan mieheen, jonka tiedät olevan varattu. mitä ihmettä naisilla liikkuu päässä että tuosta pitää jälkikäteen valittaa? jos valkkaa seksisuhteen sen perusteella että mies on tunnettu, valtaa tai rahaa... ja sit alkaa ällöttää että miksi annoin tuolle pimperoa... ainoa mitä tuosta voi oppia on että mieti kriteerejä millä valkkaat kumppanisi.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:26"]
Ihan hyvin sen nimen voi täällä kertoa.
Ei luulis aapeellä olevan syytä suojella tuota pervopatua.
[/quote]
No en kehtaa koska mä ÄÄLIÖ ÄÄLIÖ ÄÄLIÖ menin poistaan jo kaikki viestitkin ahdistuksissa. Ihan saletisti niistä olis vaimonsa tunnistanu ku olis lähettäny ne kaikki, siis kirjotustyylistä ja muista jutuista. Mutta myöhästä nyt.... periaatteessa hyvä niin en enää sotkeudu heidän meininkeihinsä ja vaikuta joltain tyhmältä katkeralta teinihuoralta, joka haluu nyt kostaa ja käräyttää. Oma on asiansa ja sääliks käy vaan tommonen ihme elämä ja millä moraalilla voi toimia noin hänKÄÄN.. tiedän jo kyllä etten itse ole yhtään sen parempi ja uskokaa jo et haluan vaan kadottaa ton kaiken ja unohtaa ja oliskin vahvempi ihminen, ni menisin vaa eteenpäin mut ei....
ap
[/quote]
sekaannut tarkoituksella varattuna olevaan mieheen, jonka tiedät olevan varattu. mitä ihmettä naisilla liikkuu päässä että tuosta pitää jälkikäteen valittaa? jos valkkaa seksisuhteen sen perusteella että mies on tunnettu, valtaa tai rahaa... ja sit alkaa ällöttää että miksi annoin tuolle pimperoa... ainoa mitä tuosta voi oppia on että mieti kriteerejä millä valkkaat kumppanisi.
[/quote]
En etsinyt mitään seksisuhdetta enempää enkä odottanut. Tää nyt tuli vaan vastaan ja lähdin siihen hölmöilyyn silkkaa sinisilmästä ja harkintakyvytöntä teinimäisyyttäni sekä jonkin kumman kokeilunhalun ja itteeni suurempien luulojen takia tuohon ja oikeasti toivon, et mies nyt ryhdistäytyy (mitä en todellakaan oikeasti usko, on niin helvetin syvällä tossa omassa touhussaan ainakin puheiden perusteella) eikä kuse koko elämäänsä enempää. Muut kai ne sen seksimeiningit menneet vähemmillä tunnereaktioilla, mutta mulle tää ottaa koville ja kunhan nyt avaudun kun kerran voin. Kellekään en kuitenkaan ihan avoimesti voi tästä puhua oikeassa elämässä, koska kukaan ei tiedä enkä aio kertookaan.
Häpee omasta nolosta lapsellisuudesta ja moraalittomuudesta ja siitä kun en miettinyt kuin aikuinen ihminen on pahinta. Mutta tuntuu et olen ollut niin hiton tyhmä vaan, että miehellä pitäis se suurin vastuu olla pöljäilyistään (nimittäin kerroin miten kamalia asioita mulle on sattunut ja silti sanoin et joo ei tämä seksisuhde mua rasita, joten oma vika) perheensä suuntaan eikä mulla. Se on tottunu tällaseen, mä en ja tää oli mulle eka ja vika hairahdus. Vittu sentään...
ap
Arvasit oikein. Se on Jussi Lampi. terv. ap
Joku seiskan toimittaja? Vai kuka on tämä mysteerimies.....