Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin pussailuseuraa?

Vierailija
28.05.2014 |

...siis mistä löytyisi seuralainen tällaiselle neuvostoliittolaisen pommikoneen rahastajalle?

Voisi ottaa hieman olutta, katsella leffaa ja parantaa maailmaa aamuyöhön asti.

Treffi-ilmoitusta en voi laittaa enkä voi mennä "loppuun asti" mutta muuten on vapaat kädet touhuilla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan mitä enemmän ajattelen ystävättäreni avokkia niin sitä paremmalta ajatus alkaa tuntua. Hän on vain melko vieras minulle, olemme tavanneet vain muutaman kerran.

Ensimmäinen ongelma siinä lienee aloitus. En varmaan voi yht'äkkiä sännätä hänen työpaikalleen ja kysyä että miten teidän parisuhde jaksaa ja tiesitkö että avokkisi sutisee minun avokkini kanssa ja voisitko pussailla kanssani...

Taidan nyt kuitenkin nukkua huomiseen ja harkita asiaa uudelleen. Jospa yöllä keksisin jotain fiksumpaa... :)

t: ap

Vierailija
2/14 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaista äijää ei tarvitse pelätä koska hän tekee ihan samalla tavalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla, jos saa puristella tissejä ja työntää käden pikkareihin. Olutkin maistuisi.

Vierailija
4/14 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, mulla on tulehdus alapäässä.

T:ap

Vierailija
5/14 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö koira? Meidän koira on kova ja kiihkeä pusuttelemaan.

Vierailija
6/14 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pelkät tissit ja olut riittää.

t. n:o 3

Vierailija
7/14 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ei kyllä ollut ap...

Vierailija
8/14 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Olisi kiva tietää, mitä tämänkin jutun takana on oikeasti? No kysymys oli lähinnä retorinen.

Läheisyyttä ja syliä kaipaava mies (jopa loppuun asti menevää).

Vierailija
9/14 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 11:17"]

4 ei kyllä ollut ap...

[/quote] Pistä vähän koordinaatteja?

t. n:o 3

Vierailija
10/14 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nohhh... ap avautuu...

Avokkini on ihastunut ystävättäreeni ja he ovat viettäneet aikaa yhdessä melko tiiviisti. On käyty autoajeluilla, baarissa, mökillä... Jo pitemmän aikaa meillä on ollut laimea liitto ja nyt avokki ilmoitti että tahtoo olla vain kämppikseni, eli kulissit pidetään esim. sukulaisiin nähden pystyssä mutta muuten saa treffailla ihan vapaasti ketä vain. Avokki teki säännöt selviksi ja ne ovat samat molemmille. Saa pussailla/halata mutta genitaaleihin ei saa koskea. Myös he ovat nyt tässä vaiheessa sutinaa ja sääntö saattaa muuttua sekunti ennen "sitä".

Asia on minulle muuten ok, mutta olen hieman paitsiossa koska en viitsi yksin lähteä liikenteeseen kun ei ole mitään sutinaa.

Vierailija
11/14 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kaakkois-Suomesta...

Vierailija
12/14 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä löysin viime yönä unessani, hah. Juuri täydellinen, mutta silti aidon elämän tuntuinen rosoinen tilanne, kaikki siinä kohdillaan, ja koska uneni ovat niin todentuntuisia, suorastaan leffoja vivahteineen... aaah, niin että siitä pitikin sitten herätä!!! Yritin sukeltaa vielä takaisin uneen, mutta eihän se enää onnistunut. Just kun homma oli siirtymässä seuraavaan vaiheeseenkin! Mistä mä löydän sen uneni ihanuuden näppeihini? ;) Ja tämä oli jo TOINEN kerta, kun "sama" hieman utuinen mutta ihan tietyn näköinen, ei kukaan oikea tuttuni, fiksu ihmishahmo vaaleanruskeine hiuksineen, ihan juuri tietyn mallisine kasvoineen jne. vierailee erittäin tunnelatautuneessa unessani. Tuleeko hän joskus vastaan tuolla noin jossakin... (No en oikeasi ole mikään ihan hörhö. Uni se vaan kuitenkin oli.)

Vierailija
13/14 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 11:28"]

Ap on kaakkois-Suomesta...

[/quote] mä oon taas pohjoisesta.

t. n. 03

Vierailija
14/14 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko huikee idis voisi olla ystävättäreni avokin pokailuyritykset.

No joo... Enpä usko herättäväni mielenkiintoa sillä saralla. Ideana kyllä kiehtova :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi