Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa mua pliis jotenkin, koko juhannuksenkin tää ahdistanut :(

Vierailija
22.06.2014 |

Mulla oli seksisuhde yhden julkkiksen kanssa, jonka se yllättäen katkas kuin seinään. Joo tiesin tän mahdollisuuden ja silti pysyin siinä. Nyt pyörii päässä vaan et mistä tämä johtu ja teinkö jotain ja nolottaa ja kaikkee... ääh. Paha olla. Ihan fyysisestikin välillä.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskin sanoa ja huutaa vaan et nyt kusipää laitat elämäs kuntoon, sulla on kaks pientä lasta ja vaimo! Mutta ihme tosiaan tää jännä "en haluu pilata koko perheen elämää" olo, jos tuliskin seurauksia... niitä lapsia mietin eniten. Ja sekin vaan tekee tästä tuskasempaa tästä itseinhosta...

ap

Vierailija
42/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itseinhoa? Mitä oikein kuvittelit tuosta suhteesta etukäteen? 

Jos siis julkisuuden henkilö, josta voi oletettavasti saada selville aika helposti onko jo suhteessa vai ei. 

Paljonko oli teidän ikäero? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny Harlin. (Ei kyllä varmaan asu Suomessa tällä hetkellä?)

Vierailija
44/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaassa nyt vähän millä alueella Suomessa. Kiinnostaa liikaa.

Pääset kyllä yli, vaikka nyt tuntuukin pahalta, usko pois. Hän ei ole sinun kuolemasi arvoinen! Ärsyttää, että pettäjä pääsee kuin koira veräjästä. Kiinni pitäisi jäädä.

Vierailija
45/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan julkkis?

Julkkiskokki?

Vierailija
46/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hans Välimäki?

Vierailija
47/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä se äijä ny edes täällä AV:llä! Ehkä vaimo lukee ja epäilys alkaa kalvaa sitä ja luottamus kärsii ja seuraavan tyttösen hommattuaan tää panomies jää kiinni:)

Vierailija
48/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:40"]

Ap! Sä olit vapaa, mies teki virheen. Älä sotke miehen perhettä tähän, varsinkin jos on lapsia. Saat vielä paskemman olon itsellesi.  Uudista itsesi ja elämäsi, aloita puhtaalta pöydältä ihan kaikki. Älä uhraa ajatustakaan miehelle, hän ei ole sinun arvoisesi.

[/quote]

No ei ole kyse musta nyt yhtään. Tavallaan tajuan et ansaitsen tän pahan olon todellakin mut tää menee kaiken yli jo. :( Sen vaimo tätä ei ansaitse... mutta mä kai ansaitsen jossain määrin, tyhmästä päästä kärsii koko helvetin elämä. Kiitos kumminki!!

ap

Vierailija
49/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan tietää kuka. Itellä ollut yhden illan juttu hänen kanssaan. Helsinkiläinen eikö?

Eniten kaduttaa koskaan tämä ilta. Ikuisesti. Sillä kuulemma pyörii kokoajan uusi teini kuvioissa. 

Voimia sulle, kyllä se siitä ajan kanssa. 

Vierailija
50/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:23"]taidan tietää kuka. Itellä ollut yhden illan juttu hänen kanssaan. Helsinkiläinen eikö?

Eniten kaduttaa koskaan tämä ilta. Ikuisesti. Sillä kuulemma pyörii kokoajan uusi teini kuvioissa. 

Voimia sulle, kyllä se siitä ajan kanssa. 

[/quote]

Kertokaa ny kukaaaaaaaa

Vierailija
51/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pk-seudulla asuu ja lähinnä ehkä enemmän ite tekee töitä julkkisten kanssa kuin et ois ite julkkis, eli no.. ette te sitä varmaan edes tiedä. Ellette googleta nimeä ja tajua töiden kautta et ahaa tää oli tää tyyppi. Nimenä ei todellakaan niin tuttu et heti tietäis välttämättä. Mutta tän enempää nyt en. Mä haluun kyllä ite mennä tässä eteenpäin ja tääkin alotus oli niin tyhmää ja kadun varmaan huomenna! Mutta kiitos vaan juhannuskänni ja hirveä paha olo ja itku....

Se mies on semmone et ei varmaan pode mitään tuntoja. En oo eka ja se on puhuttu jo monta kertaa sekin läpi. Ja mä perkeleen vitun tyhmä teini vaan et ei täs mitään, vitun siistiä olla vaan seksisuhteessa. Anteeks nyt tyhmät tekstit, mutta koska anonyymipalsta ja muualle en näitä voi tuulettaa ni tänne sit.

ap

Vierailija
52/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin sen nimen voi täällä kertoa.

Ei luulis aapeellä olevan syytä suojella tuota pervopatua.

Vierailija
53/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Jokinen?

Vierailija
54/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Suomessa ei ole samalaista tv-ohjelmaa kuin se amerikkalainen "Pettäjät" missä aletaan seurata jotain henkilöä ja lopuksi kumppani saa pettäjän kiinni rysän päältä, ja kaikki kuvataan televisioon....?!

Radiossahan oli joskus vastaavanlainen ohjelma, aika paha sekin oli.

Mä en sinuna ap lähtisi vaimolle mitään kertomaan. Ehkä kannattaisi jättää julkkikset ja perheelliset jatkossa rauhaan, toisen naisen tai muun virityksen rooli ei ole loppujen lopuksi hyvä valinta. Parempi etsiä vapaa mies joka oikeasti haluaa tutustua sinuun persoonasi, eikä pelkän seksin takia. Ei tuo kiva juttu ole, mutta vahingosta voi ottaa opiksi. En oikein ikinä ole ymmärtänyt julkkisten ihailua. Kuka nuori nainen aidosti ihastuisi puolta vanhempaan mieheen, ellei mies olisi julkkis tai sikarikas?

Vierailija
55/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 18:18"]Tyhmien ratkaisujes kanssa saat nyt elää ja hävetä loppuikäsi sitä, että toimit wanhan miehen seksileluna.

[/quote]

Eikö se ukko voi/pidä hävetä. Sehän siinä oli varattu. Ja miksi yleensäkään pitää hävetä.

Vierailija
56/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:26"]

[/quote]

No en kehtaa koska mä ÄÄLIÖ ÄÄLIÖ ÄÄLIÖ menin poistaan jo kaikki viestitkin ahdistuksissa. Ihan saletisti niistä olis vaimonsa tunnistanu ku olis lähettäny ne kaikki, siis kirjotustyylistä ja muista jutuista. Mutta myöhästä nyt.... periaatteessa hyvä niin en enää sotkeudu heidän meininkeihinsä ja vaikuta joltain tyhmältä katkeralta teinihuoralta, joka haluu nyt kostaa ja käräyttää. Oma on asiansa ja sääliks käy vaan tommonen ihme elämä ja millä moraalilla voi toimia noin hänKÄÄN.. tiedän jo kyllä etten itse ole yhtään sen parempi ja uskokaa jo et haluan vaan kadottaa ton kaiken ja unohtaa ja oliskin vahvempi ihminen, ni menisin vaa eteenpäin mut ei....

ap

Vierailija
57/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 20:26"]

[/quote]

No en kehtaa koska mä ÄÄLIÖ ÄÄLIÖ ÄÄLIÖ menin poistaan jo kaikki viestitkin ahdistuksissa. Ihan saletisti niistä olis vaimonsa tunnistanu ku olis lähettäny ne kaikki, siis kirjotustyylistä ja muista jutuista. Mutta myöhästä nyt.... periaatteessa hyvä niin en enää sotkeudu heidän meininkeihinsä ja vaikuta joltain tyhmältä katkeralta teinihuoralta, joka haluu nyt kostaa ja käräyttää. Oma on asiansa ja sääliks käy vaan tommonen ihme elämä ja millä moraalilla voi toimia noin hänKÄÄN.. tiedän jo kyllä etten itse ole yhtään sen parempi ja uskokaa jo et haluan vaan kadottaa ton kaiken ja unohtaa ja oliskin vahvempi ihminen, ni menisin vaa eteenpäin mut ei....

ap

[/quote]

Johan sinä sotkeuduit heidän meininkeihinsä imemällä likaista papparaisen kalua :'(

Vierailija
58/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jälkiviisaana hyvä miettiä kaikkea. Koitan vähän nyt tsempata näissä mun teksteissä. Mutta tosi hyvä manipuloimaan, saamaan tietyt tunnetilat mulle päälle ja kokemaan itteni jotenkin ainutlaatuseksi SEKSISUHTEESSA kaikenmaailman paskanjauhantakehuilla. En todellakaan kaipaa tota miestä vaan vihaan vaan itteeni, kuin tyhmä oon ollut. Kirjotin tästä samasta tänne jo aiemmin, mutten ihan totuudenmukasesti. Mutta tää ketju nyt on ihan totta joka sana. Hyvä kun meni terapiaan. En kai ole vastuussa hänelle mistään. Mä en ole varattu! Hän on ja hänellä on perhe. Mutta oon vastuussa tyhmästä käytöksestä. Nolottaa, hävettää ja tiedoksi vaan sillekin mulkulle, että olispa käyttänyt harkintakykyään paremmin kun näki, ettei sitä mulla ole!

No, aikuinen ihminen ei voi mistään syyttää kuin itteensä. Ja sen teen nyt. Ja sit eteenpäin. Tajuanpa ainakin uskollisuuden arvon tässä... hyi saatana kun on paha mieli... ja kuinka kaksinaismoralistisesti ja lapsellisesti vielä jauhoin siitä kuin kurja olo on tän miehen perheen puolesta, hehheh joo. OLISIN SITTEN LOPETTANUT. Mutta olin niin tyhmä ja kuvittelin ton olevan hauskaa. Ei ole enää kun jälkikäteen käsittää miten suuret asiat pelissä.

ap

Vierailija
59/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä aattelis vaa niin, ettei tehtyä saa tekemättömäks ja asian kanssa on pakko elää siihen asti, et se jossain vaiheessa helpottaa. Se mies kumminki on perheensä pettäny ja päättäny ettei se ilmeisesti häntä haittaa. Tietenkin väärinhän se on, mutta jos tää mies nyt ei aio vaimolleen sitä kertoa, niin omapahan on sitten sotkunsa. En pilais elämääni tällä asialla.

Yritä pärjäillä :)

Vierailija
60/72 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mies tulee vastaan ja näkyy joka paikassa, koska on julkkis ja sitten ei näykään kauheasti mediassa eikä missään, mutta ehkä töiden kautta näkyykin. Johan on monimutkaista. Pelle Hermanni, Rölli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi