Ois hirveetä jos ois A-kuppi...
Kaikki säälis kun ois pienet rinnat ja tuskin olo ois kovin naisellinen ja seksikäs. Toisaalta EI menis rahaa rintsikoihin kun ei tarvitsis niitä eikä Ne tai biksut ees näytä hyvältä. Miksei useammat laudat hanki silareita niin näyttäis normaalilta, ei niin paljoa maksa. Kaveri laitto ja näyttää nyt paljon paremmalta.
Kommentit (111)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:09"]
Keksi, aloituksen tehnyt lässyttäjä, parempi aihe. Kenenkään ei kannata ainakaan loukkaantua tuollaisesta tollosta kirjoituksesta, koska siinä ei ole mitään perää.
[/quote]
Juu, provoksikin tämä oli kyllä huono. Mutta asiasta toiseen. Olen 49v ja pakko sanoa, että ikäiseni naiset, joilla on isot rinnat, ei ole enää niistä ylpeitä. Rinnat roikkuu ja tissien aluset haisee ja kuvitelkaa ne luomet ja rypyt niissä ja se, kun rintojen päältä on nahka venynyt ja siellä roikkuu tyhjän pussin päällä nänninroikaleet.
[/quote]
Minun rinnoissani ei ole luomia, ryppyjä tai venynyttä nahkaa, enkä grammaakaan antaisi näistä pois. Minun pitkään ja rotevaan kroppaani nämä ovat aina istuneet ja istuvat yhä.
Ehkäpä oletkin oikeassa ja KAIKILLA isorintaisilla aikuisilla on hirveät rinnat ja he inhoavat niitä itse ja nini inhoavat kaikki muutkin. Minä olen oikein mielelläni se yksi miljoonasta, joka on yhä oikein tyytyväinen - sinä saat toki inhota minunkin rintojani, jos niin kovasti tahdot. :)
Olen 40 v, kaksi lasta imetetty ja erittäin tyytyväinen 80 B rintoihini. Läpäisevät vielä lyijykynätestin.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:06"]
Kaikki säälis kun ois pienet rinnat ja tuskin olo ois kovin naisellinen ja seksikäs. Toisaalta EI menis rahaa rintsikoihin kun ei tarvitsis niitä eikä Ne tai biksut ees näytä hyvältä. Miksei useammat laudat hanki silareita niin näyttäis normaalilta, ei niin paljoa maksa. Kaveri laitto ja näyttää nyt paljon paremmalta.
[/quote]
Voi hyvänen aika. Hirveen paljon epäseksikkäämpää on olla noin urpo kuin ap. Eikä sitä voi edes kirurgisesti auttaa. Voi ap parkaa.
Ihanko te tosissaan meinaatte, että tämmöiset on ihanat
http://2.bp.blogspot.com/-OK8HJptbyN8/UlZRINZKeLI/AAAAAAAAUbI/G9wi_KI3OnM/s1600/tights62.jpg
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 17:00"]Ai kumma juttu tosiaan että kaikki tuntemani miehet ovat vastanneet että pienet rinnat on paremmat ja C on jo siinä ja tässä että onko hyvät. Riippuen kropasta. Itse olen laiha ja normaalisti olen käyttänyt 70 B liivejä. Nyt tosin raskaus aiheuttanut sen että lähes koko liivi varasto uusiksi ja nyt 75 C. Tämä ei miestäni haittaa yhtään, mutta on aina sanonut pienien terhakoiden tissien olevan paremmat kuin isot epämääräiset rinnat jotka mummona roikkuvat polvissa. Hän myös inhoaa silareita ja kuulemma pienet luomutissit voittaa isot kumitissit 10-0 :P
[/quote]
Et säkään suoraan sano pienipunaselle et kyl ISO on parempi ja se mist tykätään ku et haluu loukata ;)
[/quote]
Oma mieheni on ainakin avoimesti muiden kanssa keskustellessa sanonut pienien luomutissien olevan paremmat kuin kumitissien tai muuten vain isojen rintojen. Silloi emme seurustelleet ja paikalla oli 5 jätkää jotka olivat täysin samaa mieltä ja 3 isotissistä muijaa ja 2 tämmöistä pikkutissistä ja yksi näistä isotissisistä oli yhden edellämainitun jätkän tyttöystävä ;)
Itsellä on pienet rinnat B75 ja toki tykkäisin jos olisivat luonnollisesti kupin tai kaksi suuremmat. Niin paljon asia ei kuitenkaan haittaa, että haluaisin kehooni ylimääräistä ja leikkaus on aina riski. Mikään yhyy mulla ei oo tissejä ole oikein pätevä syy niin isoon toimenpiteeseen, ainakaan omalla kohdallani. Kun se ongelma kuitenkin on korvien välissä, ei pienissä rinnoissa ole mitään vikaa. Pushupeilla saan riittävästi täyteläisyyttä jos joskus haluan vähän kurvikkaamman figuurin.
Voi pientä teinityttöä, joka on saanut päähänsä, että siten se elämä vasta aukeaa, kun on riittävän suuret rinnat. Mieli tekisi ottaa silikonit, kun kaverikin otti. Kasvahan nyt ensin kunnolla aikuiseksi ja katso, millaiset rinnat sinulla lopulta on. Ja keskitä ajatuksesi johonkin muuhun kuin peilin edessä tissien tarkkailuun.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:54"]Olisi hirveätä, jos ammattitaito ja palkka määräytyisi kuppikoon mukaan. Muuten sillä koolla ei ole väliä.
[/quote]
Heh määräytyiski!
Älä lässytä ap, ihan samalla alailla sitä nänniä imee on naisella A tai DD-kupit.
T: mies
Pinpithän on se juttu, ei niinkään tissit. Silarit on tyhmät. Miuluumin pienet kuin luonnottomat silarit. Älkää naiset ihmeessä ottako implantteja.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 17:00"]Ai kumma juttu tosiaan että kaikki tuntemani miehet ovat vastanneet että pienet rinnat on paremmat ja C on jo siinä ja tässä että onko hyvät. Riippuen kropasta. Itse olen laiha ja normaalisti olen käyttänyt 70 B liivejä. Nyt tosin raskaus aiheuttanut sen että lähes koko liivi varasto uusiksi ja nyt 75 C. Tämä ei miestäni haittaa yhtään, mutta on aina sanonut pienien terhakoiden tissien olevan paremmat kuin isot epämääräiset rinnat jotka mummona roikkuvat polvissa. Hän myös inhoaa silareita ja kuulemma pienet luomutissit voittaa isot kumitissit 10-0 :P
[/quote]
Et säkään suoraan sano pienipunaselle et kyl ISO on parempi ja se mist tykätään ku et haluu loukata ;)