Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ois hirveetä jos ois A-kuppi...

Vierailija
20.06.2014 |

Kaikki säälis kun ois pienet rinnat ja tuskin olo ois kovin naisellinen ja seksikäs. Toisaalta EI menis rahaa rintsikoihin kun ei tarvitsis niitä eikä Ne tai biksut ees näytä hyvältä. Miksei useammat laudat hanki silareita niin näyttäis normaalilta, ei niin paljoa maksa. Kaveri laitto ja näyttää nyt paljon paremmalta.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:18"]Ai jaa? Ap on vähän tyhmä. Ai jaa?

T. Mies. Ai jaa?

Et sä kyllä mikään mies ole.

Vierailija
62/111 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rintaliiveissä koko 65D, eivätkä rintani ole mitenkään erikoisen isot. Toki rinnat löytyy, mutta jos kuppikoko on D tai E heti oletetaan, että rinnat ovat todella suuret. Omani ovat luomut. Rinnanympärys vaikuttaa kuppikokoon, esimerkiksi 65F ja 85C koossa rinnat ovat samankokoiset, rinnanympärys eri. C mielletään usein "sopivankokoiseksi" ja F aivan liian suureksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein säälittävintä on se, että näihin ketjuihin tuppaa aina näitä "miehiä" ylistämään pieniä rintoja. Eli naiset esiintyvät miehinä. Säälittävää. Ja itsellä b-kuppi eli ei ole isoja tissejä itsellä

Vierailija
64/111 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:07"]

Paljon kamalampaa olisi E kuppi jota painovoima vetelisi kohti lattiaa. Terhakkuus sellaisista kaukana.

[/quote]

kyllä roikkuva E-kuppi on miljoona kertaa parempi kuin mikä tahansa a-kuppi, ainakin tämän miehen näkökulmasta

Vierailija
65/111 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä A-kuppi ja roikkuu. Minulla luomy 65I ja ei roiku. Minun kokemuksesta miehet kyllä tykkää näistä isoista enemmän, ainakin katselevat niitä mielellään kadulla.

Vierailija
66/111 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit kuin tissit. Jos ainut tarkoitus rinnoilla on saada miesten huomio niin säälin teitä. Tyytykää omiinne ei niillä tarvi miellyttää muita :)

Vierailija
67/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kamalampaa olisi E kuppi jota painovoima vetelisi kohti lattiaa. Terhakkuus sellaisista kaukana.

Vierailija
68/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas niin haluaisin A-kupin rinnat! Mulla on nyt C:t ja en tykkää yhtään.

Vierailija
69/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi, aloituksen tehnyt lässyttäjä, parempi aihe. Kenenkään ei kannata ainakaan loukkaantua tuollaisesta tollosta kirjoituksesta, koska siinä ei ole mitään perää.

Vierailija
70/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:07"]Paljon kamalampaa olisi E kuppi jota painovoima vetelisi kohti lattiaa. Terhakkuus sellaisista kaukana.

[/quote]

No siinä on kyllä toinen ääripää kun on yhtä hirvee. Ja luulis särkevän niskat ja kaikki. C on just hyvä, on muotoja muttei roiku.

Vierailija
71/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihana, jos olisi a-kuppi.

t. f-kuppi :/

Vierailija
72/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai  jaa? Mulla on G-kuppi kulumat niskassa ja hartiat paskana. Olisin tosi tyytyväinen jos olisi A-kuppi!

Vierailija
73/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kävin tänään kaupassa ilman rintsikoita 70D (joka sama kuin 80A) tissieni kanssa, ja kovasti miehet tuijottivat tissejäni. Johtuikohan siitä, että nännit näkyivät kivasti valkoisesta paidasta läpi?

Ei hävettänyt yhtään, täällähän aina kerrotaan etteivät pikkutissit tarvitse edes liivejä.

Vierailija
74/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:09"]Keksi, aloituksen tehnyt lässyttäjä, parempi aihe. Kenenkään ei kannata ainakaan loukkaantua tuollaisesta tollosta kirjoituksesta, koska siinä ei ole mitään perää.

[/quote]

Makuasioita nämä on, ei tietenkään kannata loukkaantua. Ihmettelen vaan etteivät hanki silareita kun niitä on saatavilla... Ap

Vierailija
75/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 80 B:tä kellään? Minulla on nyt varmaan se koko ja 75 B on jäänyt ahtaaksi. 80B on jotenkin unsexy koko myös, johtuu kai ympärysmitasta.

Vierailija
76/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin a-kuppi.

Vierailija
77/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, riippuu kokonaisuudesta. Jos on pieni ja siro niin pienet rinnat sopii.

Itelläni b-kuppi ja tämä koko on just passeli, ei liian isot eikä liian pienet.

Vierailija
78/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:09"]Keksi, aloituksen tehnyt lässyttäjä, parempi aihe. Kenenkään ei kannata ainakaan loukkaantua tuollaisesta tollosta kirjoituksesta, koska siinä ei ole mitään perää.

[/quote]

Onks sul AA kun luulet ettei oo perää, kysypä keltä vaan mieheltä.

Vierailija
79/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on A-kuppi. Mies tuntuu ainakin tykkäävän koskapa on niitä aina hiplaamassa ja imemässä :) Lisäks on hienoa kun voi olla ilman rintsikoita, voi mieskin käpälöidä milloin vaan ilman että täytyis hankalia liivejä työnnellä pois tieltä. Vaikka automatkalla :)

Vierailija
80/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas. Minä olen päässyt nypläämään kaikenkokoisia ja -näköisiä tissejä, poislukien yksi tissityyppi kaikki ovat aivan ihania. Myös ne pienet ja löysät joilla on imetetty 4 poikalasta.

Niin se ainoa tissityyppi mikä on ihan hirveä nähdä ja koskea?

- Silikonit. Muovia. Yök. Vaikeuksia potenssin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme