Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ois hirveetä jos ois A-kuppi...

Vierailija
20.06.2014 |

Kaikki säälis kun ois pienet rinnat ja tuskin olo ois kovin naisellinen ja seksikäs. Toisaalta EI menis rahaa rintsikoihin kun ei tarvitsis niitä eikä Ne tai biksut ees näytä hyvältä. Miksei useammat laudat hanki silareita niin näyttäis normaalilta, ei niin paljoa maksa. Kaveri laitto ja näyttää nyt paljon paremmalta.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 12:07"]

Mulla on ollu aina pienet rinnat ja siitä oon saanut kuulla naispuolisilta ystäviltäni. Oon kyllä itse näihin nykyään tyytyväinen, koska olen todella pienikokoinen, joten eivät isot rinnat edes sopisi vartalooni.

T: 65D

[/quote]

Jaa... en tiennytkään että 65D on jonkun mittakaavassa pieni.

[/quote]

Huom 65! D ei mikään 105D

Ja mä itse olenkin näihin ihan tyytyväinen, mutta kaverit on eri mieltä. Mulla oli pitkään A kuppi, mutta nykyään hiukan kasvaneet.

Vierailija
22/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 12:07"]

Mulla on ollu aina pienet rinnat ja siitä oon saanut kuulla naispuolisilta ystäviltäni. Oon kyllä itse näihin nykyään tyytyväinen, koska olen todella pienikokoinen, joten eivät isot rinnat edes sopisi vartalooni.

T: 65D

[/quote]

Jaa... en tiennytkään että 65D on jonkun mittakaavassa pieni.

[/quote]

Huom 65! D ei mikään 105D

Ja mä itse olenkin näihin ihan tyytyväinen, mutta kaverit on eri mieltä. Mulla oli pitkään A kuppi, mutta nykyään hiukan kasvaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet rinnat (yleensä käytän 75B), enkä voisi olla tyytyväisempi. Nuorempana haaveilin isommista rinnoista, onneksi tulin järkiini. Mieheni rakastaa rintojani, eikä missään nimessä antaisi minun laittaa silikoneja (enkä itsekään halua). Rintani ovat kauniin malliset ja terhakat, luultavasti pysyvätkin sellaisina. Silikonit saattaisivat tulla kyseeseen, mikäli raskaudet ja imettämiset tuhoavat jonakik päivänä rintani. Tyhjiä nahkapusseja en valitettavasti pidä kauniina.

Vierailija
24/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

D ja G kuppi kuitenkin läskejä. silleen ne mammat isot rinnat saa

Vierailija
25/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmh. Miksi mä edes oikeastaan avaan näitä ketjuja?

Joo, onhan mun elämäni kauheaa, 75A, ja kyllä se varmaan on jonkinlainen epäkohta kehossa. Isommat saisi leikkaamalla, tai lihomalla. Ei hirveästi kiinnosta laittaa rakkaita rahojani mihinkään kumitissileikkaukseen, ja jälkemmäinen on ihan ehdottomasti poissuljettu, joten näillä valitettavasti mennään.

Onneksi mulla on ihan helvetin hyvä perse, ehkä se jotakin kompensoi. En jaksa uskoa, että tälläiset ihan pienet on kovin monen mieleen, kuin ei ehkä valtavatkaan. Jotain siltä väliltä kai, mutta eiköhän niitä ideaalitissejä ole melko harvalla... Toisinkuin minkä kuvan av:lla, jossa puolella mammoista on isot  ja terhakat tissit laihassa vartalossa. Sallikaa mun nauraa.

Vierailija
26/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samalla tavalla miehet valehtelee riippurintaiselle vaimolleen, kenellä on navassa roikkuvat lerpakkeet, että on aina ihaillut isoja rintoja. Silti tuijottaa himoiten työpaikkansa kesätyötyttöä, kenellä on pienet ja terhakkaat rinnat.

Ja vaimo kotona tyytyväisenä leipoo isoja löllöjään, kun kaikki miehet rakastaa niitä isoja ja haisevia lötkyjjä

Vierailija
27/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:14"]No samalla tavalla miehet valehtelee riippurintaiselle vaimolleen, kenellä on navassa roikkuvat lerpakkeet, että on aina ihaillut isoja rintoja. Silti tuijottaa himoiten työpaikkansa kesätyötyttöä, kenellä on pienet ja terhakkaat rinnat.

Ja vaimo kotona tyytyväisenä leipoo isoja löllöjään, kun kaikki miehet rakastaa niitä isoja ja haisevia lötkyjjä

[/quote]

AA-kuppi kuvitelmissaan hahhaa :)

Vierailija
28/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei ole tyytyväinen rintoihinsa niin menkööt leikeltäväksi, mutta turha se on haukkua muiden rintoja. Moni iso rintainen tahtoisi pienemmät rinnat roikkuvien, painavien ja niska sekä hartia kipujen sijaan.

Itse en arvosta sellaisia kumisia tissejä vaikka kuinka kivat olisi ja niillä saisi huomiota. Se ei ole hyvää huomiota. Sitten itketään kun miehet ei arvosta luonnetta ja kaikki miehet on kusipäitä. Nämä silaripellet yleensä ovatkin näitä seiskalehden povipommeja joita kukaan ei arvosta.

En silti paheksu jos rintasyöpää sairastanut rintansa menettänyt nainen halua käydä leikkauksessa ottamassa itselleen rinnat.

Vierailija
29/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:22"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:14"]No samalla tavalla miehet valehtelee riippurintaiselle vaimolleen, kenellä on navassa roikkuvat lerpakkeet, että on aina ihaillut isoja rintoja. Silti tuijottaa himoiten työpaikkansa kesätyötyttöä, kenellä on pienet ja terhakkaat rinnat.

[/quote]

AA-kuppi kuvitelmissaan hahhaa :)

[/quote]

No katso tuota kuvan linkkiä ja mieti, että ihanko tosi ne on muka hemaisevat ja kauniit. Saat niitä leipoa ja miehesi niitä kehuu, mutta taatusti katsoo pieniä ja näpsäköitä rintoja, jotka sopii somasti kämmeneen.

Vierailija
30/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä  ainakin olen tyytyväinen rintoihini enkä koskaan ottaisi silareita. En, vaikka maksettaisiin.

terv. yksi a-kupin omaava

Vierailija
31/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joka päivä paha mieli litteistä, roikkuvista A-kupin rinnoista. Ei ole varaa leikkaukseen. Riskitkin pelottaisi, jos vaikka tule ae syöpä eikä sitä huomaa ajoissa silikonipallojen takia. Eli jos joku osaa taikoa minulle isommat rinnat ilmaiseksi ilman riskejä niin olkaa kiltit ja tehkää se. Ympäristön silmiäkin ajatellen.

Vierailija
33/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS! <3 Tää keskustelu piristi mun mieltä, vaikka alotus onkin mikä on!

Vierailija
34/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:35"]http://www.plasticsurgeryworks.com/sites/default/files/imagecache/body_image_fullscreen/breast_reduction_case2_side_before.jpg

http://www.plastiikkakirurgiafinest.fi/images-x/stories/kaksi.jpg

Olisi kiva kuulla miehiltä anonyymina, kumpia he puristelevat mieluummin ja kummat on kauniimmat. Isot vai pienet

[/quote]

isot saa pantua niiden väliin

Vierailija
35/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on A-kuppi ja ottaisin silarit sekendissä jos vaan olis rahaa. Ihan sama mulle mitä miehet (puhumattakaan naiset) niistä aattelis, mut olis aivan uskomattoman ihanaa elää ilman päivittäistä itseinhoa ja oksetusta omaa kehoa kohtaan.

Vierailija
36/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ja KIPUJA , bodaa.

Vierailija
37/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla ollaan jatkuvasti niin tyhmiä että luullaan että A-kuppi on koko. Ei ole. Koko on esim. 70A joka taas on aivan eri koko kuin 95A jne...

Jokaisen naiset rinnat ovat osa hänen kehoaan ja persoonaansa, yleistäminen tyyliin "A-kuppi on sitä ja tätä" on hölmöä. Toisilla isot rinnat voivat roikkua, toisilla ei niinkään. Toisilla on kapeampi selkä kuin toisilla, toisilla leveämpi. Toisen rinnat ovat täyteläiset, toisen pussimaiset, jne.. eri vaihtoehtoja on miljoonia, kuka niistä menee sanomaan mitkä olisivat ne "ainoat oikeat" - ei nainen ole tehdastuote.

Jokaisella saa olla ne omat luonnolliset rinnat sellaiset kun ne ovat. Naisten pitäisi opetella pitämään omasta kehostaan, eikä yrittää muuttaa itseään joidenkin muiden mukaan.

Omat rintani ovat ainakin ihanat!

Vierailija
38/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on A-kupin rinnat ja ihan oon kyl tyytyväinen. Ei mulle mitkään kauheet lollotkaan sopis. :D ja kummasti on naisellinen olokin, ei se rintojen koosta kiinni ole. Miehetkin tykkää. :)

Vierailija
39/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:35"]

http://www.plasticsurgeryworks.com/sites/default/files/imagecache/body_image_fullscreen/breast_reduction_case2_side_before.jpg

http://www.plastiikkakirurgiafinest.fi/images-x/stories/kaksi.jpg

Olisi kiva kuulla miehiltä anonyymina, kumpia he puristelevat mieluummin ja kummat on kauniimmat. Isot vai pienet

[/quote]

Pienet tottakai! :)

t. man 20yo

Vierailija
40/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:09"]Keksi, aloituksen tehnyt lässyttäjä, parempi aihe. Kenenkään ei kannata ainakaan loukkaantua tuollaisesta tollosta kirjoituksesta, koska siinä ei ole mitään perää.

[/quote]

Makuasioita nämä on, ei tietenkään kannata loukkaantua. Ihmettelen vaan etteivät hanki silareita kun niitä on saatavilla... Ap

[/quote]

Katsos kun naisellisuus ja naiseus ei ole tissien koosta kiinni.

Ymmärrät tämän kunhan kasvat vähän.

T: Erittäin naisellinen a-kuppilainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi