Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ois hirveetä jos ois A-kuppi...

Vierailija
20.06.2014 |

Kaikki säälis kun ois pienet rinnat ja tuskin olo ois kovin naisellinen ja seksikäs. Toisaalta EI menis rahaa rintsikoihin kun ei tarvitsis niitä eikä Ne tai biksut ees näytä hyvältä. Miksei useammat laudat hanki silareita niin näyttäis normaalilta, ei niin paljoa maksa. Kaveri laitto ja näyttää nyt paljon paremmalta.

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis hirveetä olla yhtä bimbo kuin ap :/ Kaikki säälis ja naureskelis :( Aattele ap että a-kuppilainen sentään halutessaan voi ottaa silarit, mutta sulle ei enempää aivokapasiteettia saada millään :((

Vierailija
2/111 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:44"]Älä lässytä ap, ihan samalla alailla sitä nänniä imee on naisella A tai DD-kupit.

T: mies[/quote]

Mutta sellaisten F-kuppien leipominen, imeminen ja nussiminen on vain niiiiiiin paljon nautinnollisempaa.

T. Toinen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 15:44"]Älä lässytä ap, ihan samalla alailla sitä nänniä imee on naisella A tai DD-kupit.

T: mies[/quote]

Mutta sellaisten F-kuppien leipominen, imeminen ja nussiminen on vain niiiiiiin paljon nautinnollisempaa.

T. Toinen mies

[/quote]

Joo naisella rinnat olla pitää.

Vierailija
4/111 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asiat hirveitä meistä ihmisistä. Musta taas olisi hirveetä jos Suomessa olisi vaikka sota ja joukkomurhia ja jos pitäisi lähteä pakolaiseksi jonkun tuhottua mun kodin ja tapettua vaikka perheeni. Tai jos jäisin auton alle ja halvaantuisin kaulasta alaspäin. Olisi kuppikoko toissijainen asia mielessä silloin.

Vierailija
5/111 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin unta että olin ottanut silikonit. heräsin sairaalasta ja kauhistuin. Eka ajatus oli cettä mistä saan rahat korjausleikkaukseen, ja laskin ettei mulla oo siihen varaa vuosiin. Onneksi herätessä tallella oli omat a-kupit :D

Nuorena olisin vaihtanut rinnat isompiin koska vaan, mutta nyt yli 30vuotiaana olen kroppaani enemmän kuin tyytyväinen.Jokainen saakoon olla sellainen kuin luoja on luonut.Todella typerää terveen ihmisen itseään muokata, ensin kannattaisi muokata sitä omaa ajattelua. Jotkut vaan ei ole koskaan tyytyväisiä.

Vierailija
6/111 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienitissisiä ei voi nusasta rintojen väliin :( En seurustelis.

Vierailija
7/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on T-kuppi ja kahvikuppikin löytyy, jopa mukeja

Vierailija
8/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:09"]Keksi, aloituksen tehnyt lässyttäjä, parempi aihe. Kenenkään ei kannata ainakaan loukkaantua tuollaisesta tollosta kirjoituksesta, koska siinä ei ole

mitään perää.

[/quote]

Makuasioita nämä on, ei tietenkään kannata loukkaantua. Ihmettelen vaan etteivät hanki silareita kun niitä on saatavilla... Ap

[/quote]
Mitä siitä tulisi, jos jokainen hankkisi kaikkea, mitä on saatavilla, ja tämä taitaa olla yksityisklinkan mainostekstiä.
Sitten, kun syöpä runtelee rintanne, niin onneksi saatte kunnalliselta puolelta ne silarit tai
muuta vastaavaa.

Vierailija
9/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi ylimääräistä muovia vartaloonsa? Itsellä nyt d tai c ja haluaisin kyllä entiset b-kuppini takaisin!

Vierailija
10/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnaton en haluaisi olla. Kesäisin olisi kamalaa ja noloa.

Vierailija
11/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 08:37"]Rinnaton en haluaisi olla. Kesäisin olisi kamalaa ja noloa.

[/quote]

Siinä vaiheessa normaali itsetunto auttaa paljon.

Vierailija
12/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:44"]

Äidillä A-kuppi ja roikkuu. Minulla luomy 65I ja ei roiku. Minun kokemuksesta miehet kyllä tykkää näistä isoista enemmän, ainakin katselevat niitä mielellään kadulla.

[/quote]

Miten olisi sitten, kun olet saanut 3 lasta ja ne imettänyt.

Ihmettelen, miten hoikat isorintaiset saavat vaatteita kaupasta, kun vaölmisvaattee ovat niin kapeita. Käyttekö retkeilykaupassa telttaostoksilla.?

13/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä koen, että A- tai korkeintaan B-kupin rinnat ovat mieluisimmat suukotella, koskettaa ja hyväillä.    Silikoni vie tunnelman, samoin löllyvät rinnat. Jos rinnat ovat suuret, kartiomuotoinen on suosikkini. 

Vierailija
14/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla on suuret D-kupin rinnat, ja kesti aikansa tulla niiden kanssa sinuiksi. Inhosin sitä, kun rinnat alkoivat teininä kasvaa. Nyttemmin olen oppinut niistä pitämään, ovathan ne osa minua. Silti ärsyttää joidenkin miesten tuijotus. Mies, minä HUOMAAN, kun sinä keskustellessa vilkuilet vähän päästä tissejäni. Silmät on täällä! Aivan sama kuin jos minä aina vähän päästä tähystelisin pullottaako etumuksesi. 

Vierailija
15/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
16/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukutaan silareita niin miesten kuin naistenkin toimesta. Mä uskaltauduin laittaanne kolmekymppisenä ja oikeasti kärsin pienistä rinnoista. En käynyt uimahallissa, rannalla... Ehkä se jätti jotkut arvet kun niistä yläasteella kiusattiin. Nyt olen tyytyväinen rintoihini (B-kuppi) ja mies on joutunut sopeutumaan tähän muutokseen, ei kyllä ole valittanut ;)

Vierailija
17/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu aina pienet rinnat ja siitä oon saanut kuulla naispuolisilta ystäviltäni. Oon kyllä itse näihin nykyään tyytyväinen, koska olen todella pienikokoinen, joten eivät isot rinnat edes sopisi vartalooni.

T: 65D

Vierailija
18/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 12:07"]Mulla on ollu aina pienet rinnat ja siitä oon saanut kuulla naispuolisilta ystäviltäni. Oon kyllä itse näihin nykyään tyytyväinen, koska olen todella pienikokoinen, joten eivät isot rinnat edes sopisi vartalooni.

[/quote]

Ja tosiaan onhan näistä pienistä se hyöty että ovat terhakat, eivät roiku, eivätkä ole tiellä :)

Vierailija
19/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 12:07"]

Mulla on ollu aina pienet rinnat ja siitä oon saanut kuulla naispuolisilta ystäviltäni. Oon kyllä itse näihin nykyään tyytyväinen, koska olen todella pienikokoinen, joten eivät isot rinnat edes sopisi vartalooni.

[/quote]

Jaa... en tiennytkään että 65D on jonkun mittakaavassa pieni.

Vierailija
20/111 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais ees ton a-kupin täyteen! Tai olis rahaa laittaa silikonit...

t. 70AA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä