Ois hirveetä jos ois A-kuppi...
Kaikki säälis kun ois pienet rinnat ja tuskin olo ois kovin naisellinen ja seksikäs. Toisaalta EI menis rahaa rintsikoihin kun ei tarvitsis niitä eikä Ne tai biksut ees näytä hyvältä. Miksei useammat laudat hanki silareita niin näyttäis normaalilta, ei niin paljoa maksa. Kaveri laitto ja näyttää nyt paljon paremmalta.
Kommentit (111)
Olisi hirveätä, jos ammattitaito ja palkka määräytyisi kuppikoon mukaan. Muuten sillä koolla ei ole väliä.
Olisi hirveää olla ihminen, jonka mielestä A-kuppi on hirveää.
Ootteko aatelleet miltä tuntuu niistä naisista, joilta syövän takia toinen tai molemmat rinnat on poistettu? Olisko vähän tyhmää jauhaa sivutolkulla minkä kokoiset tissit on parhaat? Ottakaa huomioon, että yleisen rintasyövän takia kuka vaan voi menettää rintansa. Siinä sitten koetellaan naisen itsetuntoa ja miehen rakkautta puolisoonsa!
Terveisin äiti, jolla rinnat vielä kunnossa.
60 puhut asiaa!
Täytyy olla onnellinen että löytyy edes ne A- kupin rinnat!
Myönnettäköön että välillä täytyy itseäänkin muistuttaa että hei, ei se niiden koko vaan se oma itseluottamus! Voi pieni rintainenkin olla NAISELLINEN <3
^t. 2 lasta imettänyt, juuri ja juuri A-kuppi ;)
työkaverilla on A-kuppi. Kahvimuki, onka kyljessä on A-kirjain.
A -kuppi, I love it! käytän rintsikoita, vain juostessa/liikkuessa
Jaa, no mulla on a-kuppi ja oloni on oikein naisellinen ja ennen kaikkea mukava. Musta isot ryntäät näyttää tosi epämukavilta.
Tissit ei tee naista vaan vagina
HAHAHAAH! Tää on niin urbaanilegenda, et isot rinnat aiheuttaa selkäkipuja! Mulla on G, kuppi (eli ei nyt mikään super iso ;)) eikä mitään kipuja. Muutama ystävä, joilla vielä isommat, ei myöskään koskaan valita kivuista. Ja ennen ku joku teinitissi tulee itkemään, että ollaan ylipainoisia akkoja, niin ei. BMI alle 18 ja rinnat luomut. ;D Kateelliset voi nyt alkaa alapeukuttamaan.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:06"]
Kaikki säälis kun ois pienet rinnat ja tuskin olo ois kovin naisellinen ja seksikäs. Miksei useammat laudat hanki silareita niin näyttäis normaalilta, ei niin paljoa maksa. Kaveri laitto ja näyttää nyt paljon paremmalta.
[/quote]
Miehenä pidän siitä että naisella ei ole läskiä. Yleensä hoikilla naisilla on pienemmät rinnat. Rintojen koko ei merkkaa mitään, mutta sopusuhtainen terve kroppa on seksikästä. Ei 80kg muija jolla on E-kupit.
Yks tuttu hoikka muija hankki silikonit ja ne on ihan kauheat, pilaa koko paketin. Miestä ei voi huijata että geenit paranis hankkimalla silikonit. Hajoavat kuitenkin muutaman vuoden kuluttua ja sit ollaan karmeissa ongelmissa. Luonnollisuus rules.
Elämäni naisella oli a-kupit ja iso pillu.
sääli ettei toiminut loppuun asti se juttu.
:/
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 23:01"]
HAHAHAAH! Tää on niin urbaanilegenda, et isot rinnat aiheuttaa selkäkipuja! Mulla on G, kuppi (eli ei nyt mikään super iso ;)) eikä mitään kipuja. Muutama ystävä, joilla vielä isommat, ei myöskään koskaan valita kivuista. Ja ennen ku joku teinitissi tulee itkemään, että ollaan ylipainoisia akkoja, niin ei. BMI alle 18 ja rinnat luomut. ;D Kateelliset voi nyt alkaa alapeukuttamaan.
[/quote]
Joopa joo. Mut ne isot rinnat on kuiteski paljo työläämmät tutkia mahdollisista pahanlaatuisista pahkuroista, kuin pienet. Ja jos syöpää ilmenisi, olis sellaisen ison tissin poisto jotenkin paljo hurjempaa, kuin pienen. Siinä tulis tosi toispuolinen olo. Ei kukaan oikeesti oo kateellinen isoista meijereistä !!!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 23:01"]
[/quote]
Ensinnäkin G-kuppi ei ole mikään koko. Puhutko siis koosta 105G vai 60G? Ne kun ovat eri kokoja.
Ja jos olet alipainoinen eli anorektikko, niin aika erikoista olisi jos sulla olisi luomuna edes 60G rinnat. Rinnoissa kumminkin useimmiten on aika paljon rasvaa. Ja jos rinnoissa on paljon rintakudosta, se on sen verran painavaa että kyllä tuntuu hartioissa. Tietysti, voi olla että pidät liian isoja rintaliivejä.
On menlko subjektiivista sanoa että se mitä juuri sinä et henkilökohtaisesti ole kokenut on "urbaania legendaa". Ja jos sulla ei vielä ole kipuja, se ei myös poissulje sitä että niitä voi sulle tulla.
Vähän ohis, mutta mä en tiennyt että Kaley Cuocolla on silarit - eli turha yleistää että kaikki silikonitissit on sairaan isot ja luonnottoman näköiset. Ottaisin ilomielin samankokoiset feikit kuin omat A-kupin epärintani.
[/quote]
Oma mieheni on ainakin avoimesti muiden kanssa keskustellessa sanonut pienien luomutissien olevan paremmat kuin kumitissien tai muuten vain isojen rintojen. Silloi emme seurustelleet ja paikalla oli 5 jätkää jotka olivat täysin samaa mieltä ja 3 isotissistä muijaa ja 2 tämmöistä pikkutissistä ja yksi näistä isotissisistä oli yhden edellämainitun jätkän tyttöystävä ;)
[/quote]
Onpa sinulla epäkohteliaita kavereita.
Mulla on C-kuppi, mutta mieheni aina katselee ja kommentoi isompia tissejä, haluaisi että mullakin olis sellaiset. En todellakaan aio tehdä asian eteen mitään, nää kelpaa mulle.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:07"]Paljon kamalampaa olisi E kuppi jota painovoima vetelisi kohti lattiaa. Terhakkuus sellaisista kaukana.
[/quote]
No siinä on kyllä toinen ääripää kun on yhtä hirvee. Ja luulis särkevän niskat ja kaikki. C on just hyvä, on muotoja muttei roiku.
[/quote]
Rintoja on kyllä monenmallisia ihan kaikissa koossa. E kupin rinnat eivät välttämättä roiku, tai sitten roikkuu. Samoin C kupin rinnat, mulla on C kuppi ja valitettavasti roikkuu. Silloin kun olin todella laiha, mulla oli A kuppi, mutta en kiinnittänyt asiaan huomiota. Kun painoa tuli reippaat viisi kiloa lisää, kuppikokokin kasvoi ja kieltämättä pidän enemmän näistä isommista rinnoista.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:09"]Keksi, aloituksen tehnyt lässyttäjä, parempi aihe. Kenenkään ei kannata ainakaan loukkaantua tuollaisesta tollosta kirjoituksesta, koska siinä ei ole mitään perää.
[/quote]
Onks sul AA kun luulet ettei oo perää, kysypä keltä vaan mieheltä.
[/quote]
Ei ole, ja aviomieheni on kehunut rintojani, vaikken ole hyväksyntäänsä ikinä kysellyt. Oletko siis "mies" ja kaikkien miesten äänitorvi? Ajattelin "sinun" olevan lapsellinen teinityttö ja sen amispoikaystävä yhdessä kikatellen kirjoittamassa tuota aloitusta. Olet siis sittenkin yksin kotona kirjoitteleva yläkouluikäinen poika, joka ei tiedä ollako tyttö vai poika ja kumpaan päähän ne silikonilisukkeet hankkisi. Samalla logiikalla jokainen mies pidentää peniksensä, ettei tarvitse "hävetä."