Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ois hirveetä jos ois A-kuppi...

Vierailija
20.06.2014 |

Kaikki säälis kun ois pienet rinnat ja tuskin olo ois kovin naisellinen ja seksikäs. Toisaalta EI menis rahaa rintsikoihin kun ei tarvitsis niitä eikä Ne tai biksut ees näytä hyvältä. Miksei useammat laudat hanki silareita niin näyttäis normaalilta, ei niin paljoa maksa. Kaveri laitto ja näyttää nyt paljon paremmalta.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoonit on terveysriski. Mielummin olisin a kuppinen kuin ottaisin silikooni implantit. Leikkaus  kun kuitenkin on aina vakava asia eikä mikään pikkujuttu.

ja kuka senkin muka päättää minkä kokoiset tissit on hyvännäköiset. Media? ne on vaan kauneusihanteita eikä kauneuskaan ikuisesti kestä.

kyllä ap sinäkin joskus ymmärrät kun kasvat aikuiseksi.

Vierailija
82/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lievästi ylipainoinen, joten tähän kroppaan sopivat terhakkaat 70F-rinnat. Jos olisin laihempi tai sirorakenteinen, niin pienemmät rinnat voisin ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa? Ap on vähän tyhmä. Ai jaa?

T. Mies. Ai jaa?

Vierailija
84/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa kun ei ole missään ylimääräistä rasvaa. Höllyminen ei näytä hyvältä edes rinnoissa, sekin on rasvakudosta.

Vierailija
85/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihanat a-kupin rinnat. ONhan ne pienet, mutta terhakat. Häviäähän ne, kun menee selälleen, mutta ei niistä ole koskaan haittaa. Helpot ja huomaamattomat. Mieheni kyllä huomaa ne liiankin hyvin, mutta onneksi muut ei. Naisilta saan lähinnä sääliä rintojen koon vuoksi. Joskus sanon pienistä rinnoistani muille naisille muka harmistuneena, ja hauskinta on se, että muut naiset sanovat aina " että onhan ne kyllä tosi pienet, voiko niillä edes imettää". Kuinka vähättelevää. Voi todella imettää. Pieni on kaunista, jos osaa oikein nähdä. 

Media on muokannut ihmisten mieliä pitämään vaan pallotisseistä, vaikka ei niissäkään varmaan mitään vikaa ole. 

Ja naiseus lähtee sisältäpäin.

Vaikka provohan tuo sun aloitus oli.

Vierailija
86/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä B80 ja mielestäni vähä liian pienet. Sais olla isommat, mut en laita silareita ko push upit keksitty, jokka antaa rinnoille kokoo ja muotoo. Jokasen pitäs olla tyytyväine omii rintoihi :D

Vierailija
87/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:18"]

terhakkaat 70F-rinnat.

[/quote]

Paradoksi.

Vierailija
88/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:18"]Olen lievästi ylipainoinen, joten tähän kroppaan sopivat terhakkaat 70F-rinnat. Jos olisin laihempi tai sirorakenteinen, niin pienemmät rinnat voisin ottaa.

[/quote]

joku sun tekstis mättää jos sul on 70 f ni 70 on sun ympärys. Eikö se oo siro ? Ei ainakaa ton ympäryksen omaava oo ylipainoinen

Vierailija
89/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat voittaa koska tahansa isot. Ja silarit on kauheita....

T: Mies 26v

Vierailija
90/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:09"]

Keksi, aloituksen tehnyt lässyttäjä, parempi aihe. Kenenkään ei kannata ainakaan loukkaantua tuollaisesta tollosta kirjoituksesta, koska siinä ei ole mitään perää.

[/quote]

Juu, provoksikin tämä oli kyllä huono. Mutta asiasta toiseen. Olen 49v ja pakko sanoa, että ikäiseni naiset, joilla on isot rinnat, ei ole enää niistä ylpeitä. Rinnat roikkuu ja tissien aluset haisee ja kuvitelkaa ne luomet ja rypyt niissä ja se, kun rintojen päältä on nahka venynyt ja siellä roikkuu tyhjän pussin päällä nänninroikaleet.

Vierailija
91/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan väittää, että pieni penis on pahempi juttu kuin a-kupin rinnat . Puuttumatta edes pienten rintojen fyysisiin etuihin, voin sanoa, että on aika paljon miehiä, jotka ensisijaisesti pitävät pienistä rinnoista, ja jos asia jostakin syystä todella vaivaa, niin sitä voi muuttaa leikkauksella. Näitä samoja etuja/mahdollisuuksia ei pienen peniksen omistavalla miehellä ole.

Elämäni ei siltikään ole hirveää.

-mies

Vierailija
92/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

80D ja ottaisin mielelläni A-kupin, jos se poistaisi kaikki suurten rintojen tuomat kivut.

Vierailija
93/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:18"]

Olen lievästi ylipainoinen, joten tähän kroppaan sopivat terhakkaat 70F-rinnat. Jos olisin laihempi tai sirorakenteinen, niin pienemmät rinnat voisin ottaa.

[/quote]

Mikähän zombi tää on ?

Vierailija
94/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjakkaa.. ongelmat ne kullakin, voin sanoa että mulla on a-kuppi ja oon ollut vallan fine koko elämäni niiden kanssa ;) eli ei tarvi tuntee sääliä mua kohtaan kiitos, olen naisellinen ja seksikäs tällaisena kuin olen onneksi enkä ole ikinä ajatellut silareita. 

Vierailija
95/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A:t on parhaat, mä oon hulluna pikkusiin! makuasioita sanoi kettu kun pihlajanmarjoihin tukehtui, tai jottain....

t.miekkonen

Vierailija
96/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä niissä pienis on ihan järjettömän kokoset nännit. Inhot kovat.

Vierailija
97/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ois hirveetä :)

Vierailija
98/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:18"]Olen lievästi ylipainoinen, joten tähän kroppaan sopivat terhakkaat 70F-rinnat. Jos olisin laihempi tai sirorakenteinen, niin pienemmät rinnat voisin ottaa.

[/quote]

joku sun tekstis mättää jos sul on 70 f ni 70 on sun ympärys. Eikö se oo siro ? Ei ainakaa ton ympäryksen omaava oo ylipainoinen

[/quote]

Olen alle 160cm ja yli 65kg painava. En kutsu itseäni noilla mitoilla enkä peilikuvan perusteella siroksi suhteutettuna kokooni. Normaalipainoisena ympärysmitta olisi varmaan 65cm. Ja 70F on 80D tai 85C, että ei me tuonkaan puolesta ole mikään ryhävalasmitta. Kolmanneksi liian monet teistäkin pitää liian suuria rintsikoita rinnanympärykseltään.

Vierailija
99/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:46"]

Yleensä niissä pienis on ihan järjettömän kokoset nännit. Inhot kovat.

[/quote]

Mihinhän tää sun "tieto" perustuu... terv. pienet tissit, normaalit nännit.

Vierailija
100/111 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kumma juttu tosiaan että kaikki tuntemani miehet ovat vastanneet että pienet rinnat on paremmat ja C on jo siinä ja tässä että onko hyvät. Riippuen kropasta. Itse olen laiha ja normaalisti olen käyttänyt 70 B liivejä. Nyt tosin raskaus aiheuttanut sen että lähes koko liivi varasto uusiksi ja nyt 75 C. Tämä ei miestäni haittaa yhtään, mutta on aina sanonut pienien terhakoiden tissien olevan paremmat kuin isot epämääräiset rinnat jotka mummona roikkuvat polvissa. Hän myös inhoaa silareita ja kuulemma pienet luomutissit voittaa isot kumitissit 10-0 :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi