Lähes kaikkien ystättärieni aviomiehet eivät voi sietää minua?
Minulla on laaja ystäväpiiri, joihin kuuluu naisia ja miehiä. Ystävättärieni miehet eivät kuitenkaan järjestäen pidä minusta ja tämä koskee melkein jokaista miestä! Tarkoittaa piikittelyä kaikesta mitä sanon tai välttelyä, eivät oikein antaudu jutusteluun vaikka yritän. Kerro mulle arvauksia, miksi näin on?
Minulla on oma mies, oikea alfa male joka suhteessa, enkä siis ole mikään flirttailija tai miehenkipeä.
Kommentit (89)
saat niissä aikaiseksi joko tai reaktion. Vituttaa tai panettaa, kumpihan mahtaa olla.
Tuo olet rasittava - mielipide on vähän turha, koska jo aloituksestakin käy ilmi, että olen selvästi miesten mielestä rasittava. Niin, että tarkemmin jos saisi.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:51"]saat niissä aikaiseksi joko tai reaktion. Vituttaa tai panettaa, kumpihan mahtaa olla.
[/quote]
Eka ehdottomasti
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:52"]Tuo olet rasittava - mielipide on vähän turha, koska jo aloituksestakin käy ilmi, että olen selvästi miesten mielestä rasittava. Niin, että tarkemmin jos saisi.
ap
[/quote]
Sua tuntematta on nyt aika vaikea antaa analyysiä
Miehiä ärsyttää sellaiset naiset, joista heidän tyttöystävänsä puhuu paljon. Ovat mustiksia. Tai sitten olet "äijämäinen" tyyppi, "alfauros" vaikka olet nainen :D miehet kokevat että olet valokeilassa ja yrittävät nokitella.
Oma mieheni ei voi sietää erästä ystävääni, ja tämä pätee myös yhteisten kaveriemme miehiin. Tämä nainen on hieman ylipainoinen, hänellä "lyhyet hermot" ja tapana hankkiutua hankaluuksiin ties mistäkin syystä. Mieheni kuvailee häntä luontaantyötäväksi ja epämiellyttäväksi. Toki hän käyttäytyy naista kohtaan asiallisesti mutta ei voi esim sietää sitä että tämä nainen tulee koiransa kanssa meille ja alkaa kertomaan huolistaan ja haukkumaan muita.
Olet heitä fiksumpi? Tai vastaavasti tyhmempi eivätkä jaksa keskustella? Tai sitten olet heidän mielestään ruma tai liian kaunis? Tai liian tyrkky ja seurankipeä?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:54"]
Miehiä ärsyttää sellaiset naiset, joista heidän tyttöystävänsä puhuu paljon. Ovat mustiksia. Tai sitten olet "äijämäinen" tyyppi, "alfauros" vaikka olet nainen :D miehet kokevat että olet valokeilassa ja yrittävät nokitella.
[/quote]
Olen varmasti lievässä besserwisserin maineessa. Toivottavasti vain lievässä! Se johtuu ammatistani joka liippaa läheltä lapsiperheitä ja minulla on paljon tietoa terveydestä, lapsen hoitamisesta ja sen sellaisesta. Hoitsu olen neuvolassa, kuten moni saattoi arvata.
Mieheni on yrittäjä, jolla menee yrityksensä kanssa erittäin hyvin. Sekin voi tietysti näitä miehiä harmittaa ja kateellisuus tulee esiin minulle piikittelemällä.
ap
Mulle on käynyt samoin niiden ystävien kohdalla joiden kanssa olen läheinen ja joiden kanssa olen ollut pitkään tekemisissä. Miehet on todella mustasukkaisia tällaisesta. Tai no, yksi kaveri valitsi sellaisen fiksun miehen joka huomasi että ollaan läheisiä joten varmisti että me ollaan myös kavereita hänen kanssaan. Ei siis hengailla keskenämme mutta jos olen heillä kylässä, hänkin saattaa istahtaa viettämään aikaa porukalla. Tämä on tosin poikkeuksellista ystävieni miesten keskuudessa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:01"]
Olet heitä fiksumpi? Tai vastaavasti tyhmempi eivätkä jaksa keskustella? Tai sitten olet heidän mielestään ruma tai liian kaunis? Tai liian tyrkky ja seurankipeä?
[/quote]
Voiko naisystävän tyttöystävä olla tosiaan niin ruma, että sille on pakko piikitellä? Jo on maailmanmeno muuttunut. Ihan tavallisen näköinen olen, jos sillä ulkonäöllä nyt on väliä ja vastaavasti en hauku toisia ihmisiä, kuten joku epäili.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:01"]
[/quote]
Voiko naisystävän tyttöystävä olla tosiaan niin ruma, että sille on pakko piikitellä? Jo on maailmanmeno muuttunut. Ihan tavallisen näköinen olen, jos sillä ulkonäöllä nyt on väliä ja vastaavasti en hauku toisia ihmisiä, kuten joku epäili.
[/quote]
Jotain muutakin vaaditaan.
Mulla oli eräs tietty kateellinen kaveri ja huomasin, että aina kun tapasin hänen kavereitaan tai miehiään, niin heillä tuntui olevan minuun ennakkosuhtautuminen ja asenne. Siis asenne, että olen törppö jne.. Sain myöhemmin tietää, että kaveri oli puhunut minusta paskaa selän takana kaikille, koska oli niin kateellinen ja pelkäsi, että miehet olisivat kiinnostuneet minusta.
Ei olla enää kavereita, mutta arvet jätti. Olisiko sinun tapauksessa jotain tällaista?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:26"]
Mulla oli eräs tietty kateellinen kaveri ja huomasin, että aina kun tapasin hänen kavereitaan tai miehiään, niin heillä tuntui olevan minuun ennakkosuhtautuminen ja asenne. Siis asenne, että olen törppö jne.. Sain myöhemmin tietää, että kaveri oli puhunut minusta paskaa selän takana kaikille, koska oli niin kateellinen ja pelkäsi, että miehet olisivat kiinnostuneet minusta.
Ei olla enää kavereita, mutta arvet jätti. Olisiko sinun tapauksessa jotain tällaista?
[/quote]
Tuskin nyt kaikkien kohdalla.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:37"]
Oot vaan niin rasittava
[/quote]
Mutta jos olen muka niin rasittava, niin miksi minulla on paljon naiskavereita ja joitain miehiäkin?
[/quote]
Kyllä rasittavillakin ihmisillä on kavereita monesti, jopa linnakundeillakin on ja silti jotkut hyvät tyypit jäävät yksin. Monesti vain se seura on vähän samankaltaista, eli jotkut kaverisi voivat olla joidenkin mielestä yhtä rasittavia kuin sinä.
Olet niin "äijä", että sulle voi vittuilla. Tai sitten provosoidut aina sopivasti, että on hauska vittuilla sulle.
Oletko kiinnostunut toisista ihmisistä? Yleensä ihmisten kanssa tulee hyvin juttuun kun osoittaa mielenkiintoa heitä kohtaan. Jos taas aina vaan puhut itsestäsi, ystävistäsi ja omasta elämästäsi niin se kyllä tekee sinusta tylsän ihmisen ainakin miesten silmissä.
Minulla on yhden ystävän miehen kanssa noin (tunne kyllä ihan molemminpuolista). Ei oikein tule mieheni kanssa toimeen ja näin ollen kohdistaa sen myös minuun. Ystävän kanssa kuitenkin ollaan erittäin hyvissä väleissä. Tuleeko siis miehesi näiden kanssa toimeen?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 15:35"]
Minulla on yhden ystävän miehen kanssa noin (tunne kyllä ihan molemminpuolista). Ei oikein tule mieheni kanssa toimeen ja näin ollen kohdistaa sen myös minuun. Ystävän kanssa kuitenkin ollaan erittäin hyvissä väleissä. Tuleeko siis miehesi näiden kanssa toimeen?
[/quote]
Joidenkin kanssa ei tule, mutta pääosin miehet tykkäävät miehestäni. Jos siis jotain heijastuisi, niin sen pitäisi olla positiivista.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:54"]
[/quote]
Olen varmasti lievässä besserwisserin maineessa. Toivottavasti vain lievässä! Se johtuu ammatistani joka liippaa läheltä lapsiperheitä ja minulla on paljon tietoa terveydestä, lapsen hoitamisesta ja sen sellaisesta. Hoitsu olen neuvolassa, kuten moni saattoi arvata.
Mieheni on yrittäjä, jolla menee yrityksensä kanssa erittäin hyvin. Sekin voi tietysti näitä miehiä harmittaa ja kateellisuus tulee esiin minulle piikittelemällä.
ap
[/quote]
Että kaikki ne miehet on vain kateellisia miehesi menestyksestä ja siksi kohtelevat sinua tylysti... Joo`o. Sanoisin, että jos useampi ihminen ei voi sietää sinua, voisi olla peiliin katsomisen paikka eikä syytellä muita;)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:41"]
Ap näköjään odottaa vastauksia, että nämä miehet haluavat ap:tä ja siks käyttäytyvät noin
[/quote]
Tämä kertoo kyllä enemmän sinusta. ;) Jos ihminen on kiinnostunut, niin täällä päin tupataan olemaan sellaisille naisille erityisen mukava, ei kuten kerroin.
ap