Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes kaikkien ystättärieni aviomiehet eivät voi sietää minua?

Vierailija
19.06.2014 |

Minulla on laaja ystäväpiiri, joihin kuuluu naisia ja miehiä. Ystävättärieni miehet eivät kuitenkaan järjestäen pidä minusta ja tämä koskee melkein jokaista miestä! Tarkoittaa piikittelyä kaikesta mitä sanon tai välttelyä, eivät oikein antaudu jutusteluun vaikka yritän. Kerro mulle arvauksia, miksi näin on?

Minulla on oma mies, oikea alfa male joka suhteessa, enkä siis ole mikään flirttailija tai miehenkipeä.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden hoitoalalla työskentelevän naisen, jolla on hyviä naisystäviä, mutta joka on minusta tosi rasittava ihminen. Suurin syy on mustavalkoisuus ja tuomitsevuus. Tunnen naisen jo kouluajoilta, ja jo silloin hän ohjasi ja opasti muita, ja tiesi mikä on oikein ja väärin. Ja kertoi toisten puolesta asioita eteenpäin. Koulukiusaaja, joka ei varmasti tunnistaisi itseään sellaiseksi. Vieläkin loukkaa, kun ajattelen hänen puheitaan.

Nyt aikuisena samanlainen. Jostain lasten kotihoidosta ja lapsettomista juhlista todella mustavalkoiset mielipiteet, eikä mitään ymmärrystä erilaisuudelle. Eikä arastele sanoa mielipidettään.

Vierailija
82/89 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 16:52"]

Mulla on yksi kaveri, joka on niin TYHMÄ ja yksinkertainen ettei miehet kestä hänen seuraansa. Naisten kaa hänellä kuitenkin löytyy jotain yhteistä puheenaihetta ja ihan hyväsydäminen tyyppi muuten.

[/quote]

miten tyhmyys tulee esille? Mä tiedän monta tyhmää, jotka ovat suosittuja juuri koska ovat kivoja ihmisiä. Tyhmä voi olla monella tavalla, kaikki eivät ole ärsyttävän tyhmiä.

[/quote]

Mähän jo sanoin: tyhmä yksinkertaisuutensa takia. Ja kyllä sellainen on ihan hirveän ärsyttävää silloin, jos ei ole muita kuin "yleisiä puheenaiheita" tarjolla hänen kanssaan ;)

[/quote]

Niin, mutta onko yksinkertainen koska sanoo suoraan, että ai teillä uudet punaiset verhot, hitto en tykkää punaisesta yhtään! Tai ruma muuten tuo sun uusi sulhanen!

Vai kuka Stubb, mikä se siis on?

[/quote]

Miehethän kylläkin yleensä tykkää vähän "blondimaisista" naisista kun saavat päteä ;) Ja suorapuheisuuskin uppoaa miehiin kun ovat tunnetusti huonoja lukemaan rivien välistä viestit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:28"]

Tunnen yhden hoitoalalla työskentelevän naisen, jolla on hyviä naisystäviä, mutta joka on minusta tosi rasittava ihminen. Suurin syy on mustavalkoisuus ja tuomitsevuus. Tunnen naisen jo kouluajoilta, ja jo silloin hän ohjasi ja opasti muita, ja tiesi mikä on oikein ja väärin. Ja kertoi toisten puolesta asioita eteenpäin. Koulukiusaaja, joka ei varmasti tunnistaisi itseään sellaiseksi. Vieläkin loukkaa, kun ajattelen hänen puheitaan.

Nyt aikuisena samanlainen. Jostain lasten kotihoidosta ja lapsettomista juhlista todella mustavalkoiset mielipiteet, eikä mitään ymmärrystä erilaisuudelle. Eikä arastele sanoa mielipidettään.

[/quote]

Ymmärrän, että monilla on traumoja mutta minä olen ihan mukava ihminen enkä todellakaan tykkää loukata muita enkä tuomitse. Jälkimmäisestä olen kuullut kehujakin monta kertaa. :) Tämä pariskunta, jota olen neuvonut on ihan yksittäistapaus, on niitäkin miehiä jotka eivät minusta tykkää vaikka en ole koskaan neuvonut heitä kerran kertaa.

ap

Vierailija
84/89 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 16:52"]

Mulla on yksi kaveri, joka on niin TYHMÄ ja yksinkertainen ettei miehet kestä hänen seuraansa. Naisten kaa hänellä kuitenkin löytyy jotain yhteistä puheenaihetta ja ihan hyväsydäminen tyyppi muuten.

[/quote]

miten tyhmyys tulee esille? Mä tiedän monta tyhmää, jotka ovat suosittuja juuri koska ovat kivoja ihmisiä. Tyhmä voi olla monella tavalla, kaikki eivät ole ärsyttävän tyhmiä.

[/quote]

Mähän jo sanoin: tyhmä yksinkertaisuutensa takia. Ja kyllä sellainen on ihan hirveän ärsyttävää silloin, jos ei ole muita kuin "yleisiä puheenaiheita" tarjolla hänen kanssaan ;)

[/quote]

Niin, mutta onko yksinkertainen koska sanoo suoraan, että ai teillä uudet punaiset verhot, hitto en tykkää punaisesta yhtään! Tai ruma muuten tuo sun uusi sulhanen!

Vai kuka Stubb, mikä se siis on?

[/quote]

Miehethän kylläkin yleensä tykkää vähän "blondimaisista" naisista kun saavat päteä ;) Ja suorapuheisuuskin uppoaa miehiin kun ovat tunnetusti huonoja lukemaan rivien välistä viestit...

[/quote]

Pätee varmaan 20 v hunajapuputyttöihin. Jos ap on 5 kg ylimääräistä lonkilla kantava persjalkainen hoitotantta..

Vierailija
85/89 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Ap voisitko kertoa jonkun toisen esimerkin näistä, joita et ole neuvonut? Minkälaisia muunkaltaisia tilanteita voi olla? Voi sitten pähkiä lisää. Muuten on vaikeaa...

Vierailija
86/89 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on helppo. Yllytät miesten puolisoita tekemään jotain kasvispaskaa kotona kunnollisen ruoan sijasta ja tarjoilet muita "terveen elämän vinkkejä".

Vierailija
87/89 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa miestä ainakin risoo joissain ystävissäni seuraavat luonteenpiirteet:

- minä-keskeisyys: ei osata puhua muusta kuin itsestä, esim. soittelevat minulle vain kun haluavat purkaa omia ongelmiaan jne.

- epäempaattisuus/kylmyys: tietynlainen piikittely, ei osaa asettautua toisen asemaan

- tilannetajun puute: töksäyttelee ikävästi asioita milloin mihinkin liittyen, selityksenä että ollaan vain "suoria ja rehellisiä"

- mustavalkoisuus mielipiteissä ja keskustelukyvyttömyys

- helposti suuttuva/loukkaantuva. Tällä tarkoitan ihmistä, jonka kanssa täytyy olla ns. varpaillaan, ja aina saa pelätä että alkaa kiukuttelu jostain pikkuasiasta.

Olisiko joku näistä piirteistä lähellä itseäsi? Joskus sitä voi nimittäin esim. töksäytellä juttuja edes huomaamatta, että ihmiset loukkaantuu.

Joka tapauksessa, oli syy sinussa tai ei, kavereidesi aviomiesten käytös on inhottavaa. Vaikka mun mies ei kaikista ystävistäni tykkääkään kauheasti, ei hän ole koskaan ilkeä heitä kohtaan, päinvastoin yrittää saada kaikki tulemaan toimeen keskenään olemalla lämmin ja ystävällinen.

Vierailija
88/89 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähes kaikki ystäviesi miehet eivät voi sietää sinua, niin vika on sitten yksiselitteisesti sinussa, ei kaikissa niissä miehissä ja heidän suhtautumisessaan sinuun.

Katso peiliin ja mieti, kuinka käyttäydyt.

Taidat olla aika itserakas ja itsekeskeinen. Se yleensä näkyy käyttäytymisessä ja ärsyttää aika lailla, vaikka sitä et itse tiedostaisikaan.

Vierailija
89/89 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on karisma. Sinussa sitä on. Aviomiehet tod.näk kuulevat kommentteja sinusta paljon tyyliin " xxx maalasi olkkarin seinän purppuralla. Oli tosi upea, pitäiskö meiänki" tai "xxx leikkasi lyhyet hiukset, oli ihanat. Pitäiskö minunki" jne. Miehiä tämä vituttaa. Tarviiko eds selittää miksi... päättelin tämän itse, mutta varmistin asian enoltani joka on psykiatri :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme