Päätin piristää mammalomaani alkamalla seksikkääksi!
Kertokaa vinkkejä, joilla ehkä saisin mieheni innostumaan :D
Kommentit (31)
Mä nukun alasti :D
Mutta joo, pukeutuminen ja laittautuminen on tärkeää. Ja varmaan kandee olla piereskelemättä, röyhtäilemättä -ja nalkuttamatta! Ap
Vaikea tietysti näin täysin sua tuntematta vinkata mitään takuuvarmaa, mutta vähissä vaatteissa kulkeminen toimii yleensä. Miestä voi myös kiusoitella muuten, vihjailla ja vinkkailla. Yleensä jo se auttaa paljon, ettei tiuski, vaadin ja äkäile. Laita ruoka tai kahvi valmiiksi kun mies tulee töistä kotiin, pukeudu muuhun kuin verkkareihin, pese tukka ja kulje maha ylpeästi pystyssä.
Niin ja jos perheessä on myös sen ikäisiä lapsia, ettei viitsi makuuhuoneen ulkopuolella kulkea kovin seksikkäissä hepenissä, kannattaa hankkia lyhyt satiiniaamutakki, sekin on seksikäs varsinkin, kun mies tietää, mitä siellä alla on.
Linkitän vielä mainitsemani suosikkiyöasun: http://www.boutique-loulou.fi/gioconda-babydoll-p-5204.html Todella kaunis, mutta rinnat ei tursua nukkuessakaan ulos asusta. Älyttömän pehmeää materiaalia, ei ahdista eikä purista. Tuossa nettikaupassa on mielestäni muutenkin laaja valikoima ihan kaiken kokoisille ja -muotoisille.
Seksikkyyden ei ole myöskään pakko johtaa aina seksiin. Väsymyksen ja kiireen keskellä voi puolisoa huomioida näinkin, ainakaan minun puolisoni ei ole ottanut sitä "kiusaamisena", vaikka illalla vaihdan hepenet päälle ja menen vain nukkumaan. t. 10
Kiitos nettikauppavinkistä!
Kerrotaan tilanteesta vielä sen verran, että ollaan oltu jo 10 vuotta naimisissa, enkä oikeastaan koskaan ole aktiivisesti pyrkinyt miellyttämään miestä enkä ole osoittanut haluavani juuri häntä, joten eiköhän ole jo korkea aika! Vasta nyt yli 34-vuotiaana tunnen olevani valmis sellaiseen, enkä anna epävarmuuksien lannistaa. Ap
Lisää ideoita, vai riittäiskö jo nuo? Korkokenkiä en valitettavasti voi käyttää, pohkeet kramppaa :(
Ap
Hyviä vinkkejä tullut. :) sitten vaan iloinen asenne ja kiinnostunut miehen jutuista. Oli ne sitten mitä vain, mutta ole enemmän mukana hänen jutuissaan pilke silmäkulmassa. Mä menen välillä hieromaan miehen päätä, koska tiedän itse että se vaan tuntuu niin hyvältä. Sitten pari sellasta hellää vetoa miehen korvanlehdistä ja pusu päähän.
Pukeuduin tänään stay upeihin ja lyhyehköön mekkoon, mies sanoi muutaman tunnin päästä että ihan kuin tirkistelisi jotakuta vierasta. On niin yllättynyt! Ap
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:29"]Hauskaa! Lisää ideoita!
Se täytyy vielä todeta, että omaan ulkomuotoon ja käyttäytymiseen panostaminen lisää myös omaa halukkuutta merkittävästi ja ihan riippumatta miehen palautteesta! Vinkkinä tämäkin haluttomille vaimoille.ap
[/quote]
Tää on hyvä ketju! Mutta tämäkin on totta mitä AP sanoi. Meillä todella pitkään kuiva kausi ja olin jo vaihtamassa miestä kun muutenkaan ei sujunut yhteiselo. Rupesin tälläytymään normia enempi ja pukeutumaan kauniisti muitaiehiä varten. Sitten yhtäkkiä kas kummaa se omakin mies innostui, ei tarvinnut vaihtaa ja omat halut myös palasivat kun mies rupesi huomioimaan.
Mitä mieltä olette siitä, kannattaako ihan joka päivä esiintyä seksikkäissä vaatteissa vaan vain silloin tällöin? Huoliteltu kannattaa varmasti aina olla.
Tajusin eilen että mulla oli parikymppisenä paljon seksikkäämpi tyyli, mutta se jotenkin vähitellen karisi perhe - elämän myötä. Onkohan muille käynyt samoin? Ap
Meilläkään ei (mun puolelta) yhteiselo suju, jos seksi loppuu. Sanoin miehelle, että kerran viikossa on minimivaatimus, se on saatava järjestymään vauvavuonnakin :D
Ap
Meillä toimi niinkin yksinkertainen asia kuin että ostin seksikkäitä yöasuja. Etenkin näin kesällä tarkenee hyvin nukkua hepenissä ja meillä paras hetki intiimielämälle osuu arjessa iltaisin ennen nukkumaanmenoa. Löysin netistä seksikkään yöasun, joka on myös mukava päällä ja pysyy hyvin paikallaan nukkuessaankin. Sellainenkin arkinen seksikkyys kuin keittiöön aamupalalle saapuva vaimo hepenissään on ilo puolison silmille :) Olet hyvissä aikeissa ap, tuosta ei voi seurata muuta kuin hyvää!