Miksi miehet eivät käytä selästä avoimia toppeja?
Miksi miehet eivät käytä selästä avoimia toppeja kuten naiset käyttävät vaikka miesten selät ovat monien mielestä seksikkäitä? Esim sellaisia, joissa etupuoli on korkeampi ja niskan takaa kulkee naru tai sellaisia, joissa olkaimet menevät ristiin yläselän kohdalla ja kiinnittyvät topin takaosaan lapaluiden alla.
T. Ap
Kommentit (39)
Yök, ei niitä kaikki naiset käytä.
selkä jäähtyy, tulee hartiajumeja ja niskakipua
Miehet ymmärtää, että ne ei näytä hyvältä.
Miehet kulkee yläkroppa paljaana, nekin joilla edessä pullottaa pallomaha.
Vierailija kirjoitti:
Naisilleko ei tule?
Eipä silti, ei miehet käytä myöskään hameita ja korkokenkiä tai läpinäkyviä puseroita.
Mene ehdottamaan tällaista myös kauempaa tulleille ja ihmettele sen jälkeen, miksi he katselevat länsimaisen miehen lävitse. Mitä seuraavaksi? Jänskän näköisiä lippiksiä ja valkoisia farkkuja?
Kyllä tällaisia toppeja ja muutakin käyttäviä miehiä löytyy. Menee DTM:än, sieltä löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilleko ei tule?
Eipä silti, ei miehet käytä myöskään hameita ja korkokenkiä tai läpinäkyviä puseroita.
Käyttää ne hameita. Tästä on jo kauan aikaa, kun näin jonkun artistin hame päällä. Nimeä en enää muista.
Miksi pukea mitään toppia kun voi kesällä olla ilman paitaa? Mulla treenattu kroppa jota kiva esitellä 👍
Minulla on kuitenkin sellaiset takaa - istumaelimen kohdalta - avoimet housut, jotka ovat ihan koko pituudeltaan perrsauki.
Kelpaako se?
Enska
Koska olen lihava ja mulla on selkätissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilleko ei tule?
Tuollaisissa topeissa ei kuitenkaan ole mitään erityisen naisellista ja ne paljastaa miehekkään kehonosan.918
Mä käytän edestä avointa bottomia, kelpaaks se?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tällaisia toppeja ja muutakin käyttäviä miehiä löytyy. Menee DTM:än, sieltä löytyy
Eihän niissä topeissa olisi mitään homoa kun paljastavat miehekkään osan kehosta varsin hillityllä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
ja selkäkarvat
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko selkätissistäsi maitua?😋
Miehet eivät ole yhtä biatcheja kuin naiset.
Tosiaan kyllä Petteri Orpokin näyttäisi varmaan melko fantsulta linnan juhlissa, jos iltapuku olisi selän puolelta uurrettu niin syvään että persvako näkyy.
Varmaan tapa- ja tottumiskysymys.