Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oli eilen työhaastattelu. Mies alkoi käyttäytyä ihan oudosti:

Vierailija
23.06.2021 |

Sanoin, että minun pitää valmistautua siihen rauhassa. No, mies kutsui sukulaisiaan kylään. Ensin ehdotti, että laitan kaikille lounaan sillä aikaa, kun ovat kaupoilla. Kun näki ilmeeni, niin sanoi, että voi laittaa itsekin.

Sitten kun tulivat, niin alkoi laittaa ruokaa ja kävi kyselemässä koko ajan, mitä ainesosia ja mausteita tulee mihinkin. Olin sanonut useaan kertaan, etten tule syömään, mutta mies kävi kuitenkin kutsumassa syömään juuri ennenkuin haastattelun piti alkaa.

Sitten kun haastattelu alkoi, olin niin ärtynyt että koko homma meni ihan penkin alle. Pelkäsin koko ajan, että mies huikkaa taas ovelta jotain ja en pystynyt keskittymään. Yritin jälkeenpäin kysyä mieheltä, että miksi oikein toimi noin, mutta ei tietenkään ymmärrä mistä puhun.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä kutsutaan vieraat kylään heti aamusta? Ja se jälkeen lähdetään heidän kanssaan ostoksille?

Vierailija
2/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä kutsutaan vieraat kylään heti aamusta? Ja se jälkeen lähdetään heidän kanssaan ostoksille?

No nyt oli heillä jotain asioita hoidettavana. Mikä siinä on ihmeellistä? Vieraat eivät häirinneet, vaan se että mies ei antanut minun olla rauhassa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla outo suhde. Ja mies. Ja tavat. Miten voi tavallinen ihminen saada tavallisesta asiasta noin hankalan?

Vierailija
4/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
5/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et kertonut mitä ainesosia ja mausteita ruokaan tulee? Nyt meni koko lounas sitten pilalle.

Vierailija
6/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, että mistä alapeukut? ap

Vierailija
7/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi et kertonut mitä ainesosia ja mausteita ruokaan tulee? Nyt meni koko lounas sitten pilalle.

Älä viitsi :( ap

Vierailija
8/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaisa pastori Wörkki kirjoitti:

On sulla outo suhde. Ja mies. Ja tavat. Miten voi tavallinen ihminen saada tavallisesta asiasta noin hankalan?

Miten minun olisi pitänyt toimia toisin? Yritin vain, että sain valmistautua rauhassa. ap

Vierailija
9/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän olivat siellä kaupoilla eivätkä häirinneet sinua ainakaan heti aamusta. Lounaan varmaan olisit muutekin kokannut? En kyllä näe tuossa asiaa mitään ongelmaa työhaastatteluun nähden. 

Teet nyt kärpäsestä härkäsen... 

Vierailija
10/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat ja ne johtuvat SINUN asenteestasi.

Vierailija
11/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehän olivat siellä kaupoilla eivätkä häirinneet sinua ainakaan heti aamusta. Lounaan varmaan olisit muutekin kokannut? En kyllä näe tuossa asiaa mitään ongelmaa työhaastatteluun nähden. 

Teet nyt kärpäsestä härkäsen... 

En kyllä olisi alkanut kokkailemaan lounasta, vaan tosiaan yritin valmistautua tärkeään haastatteluun. Onko täällä pelkkiä kiusaajia paikalla? ap

Vierailija
12/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat ja ne johtuvat SINUN asenteestasi.

Selitätkö tarkemmin? ap

Vierailija
13/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehiä ap on olemassa, ymmärrän sua. Hän ei halunnut että saat työpaikan.

Vierailija
14/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minun olisi pitänyt toimia toisin? Yritin vain, että sain valmistautua rauhassa. ap

Ei kannata jättää valmistautumista viime tinkaan. Miten sulla voi mennä pasmat noin sekaisin jostain sukulaisten vierailusta. 

Vierailija
15/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata jättää valmistautumista viime tinkaan. Miten sulla voi mennä pasmat noin sekaisin jostain sukulaisten vierailusta. 

No huh huh. Sovitaan sitten vaikka niin. ap

Vierailija
16/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että miehen käytös oli "ihan outoa".

Hän ei siis normaalisti kutsu teille vieraita? Eikä ainakaan käy heidän kanssaan kaupoilla?

Eikä yleensä ehdota, että sinä laittaisit ruuan?

Voisiko mies olla tulossa sairaaksi, vai mistä epäilet tällaisen merkillisen käyttäytymisen kielivän?

Vierailija
17/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vieraiden paikallaolo ja miehen kokkaus häiritsee, niin nämä asiat voi hoitaa haastattelusi jälkeen. Ja se on sinun velvollisuutesi varmistaa, että sen porvoolaisen miehesi kalloon menee tämä asia. Ensi kerralla vaadit etkä ehdota.

Vierailija
18/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän mistä puhut. Miehesi tekee tuon joko tahallaan tai tiedostamattaan, mutta kyse on manipuloinnista. Hän hienovaraisesti horjuttaa mieltäsi ja sabotoi niitä asioita jotka ovat sinulle tärkeitä. Tuosta ei hyvää seuraa jatkossa, jos miehesi ei tunnista tapaansa ja syitä miksi tekee niin. 

Vierailija
19/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ymmärrän mistä puhut. Miehesi tekee tuon joko tahallaan tai tiedostamattaan, mutta kyse on manipuloinnista. Hän hienovaraisesti horjuttaa mieltäsi ja sabotoi niitä asioita jotka ovat sinulle tärkeitä. Tuosta ei hyvää seuraa jatkossa, jos miehesi ei tunnista tapaansa ja syitä miksi tekee niin. 

Kiitos. Luulin hetken, että olen tullut hulluksi kun kaikki vastaajat ovat niin ilkeitä. Vielä rautalangasta, sukulaiset eivät häirinneet, vaan se, että mies kävi koko ajan kyselemässä kaikkea turhaa. Hän osaa vallan hyvin itsekin laittaa ruokaa. Tilanne on ollut aiemmin myös päinvastoin, kun miehellä oli haastattelu ja ei olisi tullut mieleenkään mennä häiriköimään häntä. ap

Vierailija
20/105 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kyllä ymmrtänyt yhtän mitään.Mutta eipä minun tarvitsekaan