Oli eilen työhaastattelu. Mies alkoi käyttäytyä ihan oudosti:
Sanoin, että minun pitää valmistautua siihen rauhassa. No, mies kutsui sukulaisiaan kylään. Ensin ehdotti, että laitan kaikille lounaan sillä aikaa, kun ovat kaupoilla. Kun näki ilmeeni, niin sanoi, että voi laittaa itsekin.
Sitten kun tulivat, niin alkoi laittaa ruokaa ja kävi kyselemässä koko ajan, mitä ainesosia ja mausteita tulee mihinkin. Olin sanonut useaan kertaan, etten tule syömään, mutta mies kävi kuitenkin kutsumassa syömään juuri ennenkuin haastattelun piti alkaa.
Sitten kun haastattelu alkoi, olin niin ärtynyt että koko homma meni ihan penkin alle. Pelkäsin koko ajan, että mies huikkaa taas ovelta jotain ja en pystynyt keskittymään. Yritin jälkeenpäin kysyä mieheltä, että miksi oikein toimi noin, mutta ei tietenkään ymmärrä mistä puhun.
Kommentit (105)
Heh, no nyt sitten pitää olla naama norsunveellä vähän aikaa ja odottaa uutta paikkaa uhriutua. Ensikerralla olet ilmeisesti sitten muualla kun on tärkeä kokous. Toivoisin että et tee koskaan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Lihaisa pastori Wörkki kirjoitti:
On sulla outo suhde. Ja mies. Ja tavat. Miten voi tavallinen ihminen saada tavallisesta asiasta noin hankalan?
Miten minun olisi pitänyt toimia toisin? Yritin vain, että sain valmistautua rauhassa. ap
Miksi et valmistautunut silloin, kun he olivat asioilla?
Toivottavasti sait sen paikan kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei varmaan ap kohdalla ole siitä että mies olisi suoranaisesti pilannut haastattelun vaan luonut ylimääräistä ressiä siitä että tulee vieraita ja pitää auttaa kokkaamisessa ja häirinnyt ap keskittymistä niin että oli hermoraunio haastattelun alkaessa. Myös vieraat varmaan oletti että ap seurustelee myös ja on läsnä. Meillä mies pystyisi järjestämään saman shown ja lopputulema olisi sama.
Jos teillä on niin pällit miehet, että eivät itse älyä, niin miten sinulla ja ap:lla ei tule mieleenkään, että mies painukoot vieraiden kanssa muualle haastattelun ajaksi? Ap:n mies vieraineen joka tapauksessa kävi kaupoilla, ihan hyvin olisivat voineet käydä lounaalla ja kahvilla pitkän kaavan mukaan, niin olisi ap saanut hoitaa haastattelun kotona rauhassa.
Vau, olitpa nyt aivan ilmiselvä kylmähermoinen ammattilainen kun et omasta kissastasikaan häiriintynyt! Nyt oli näyttävää.