Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suojeleeko teidän miehet teitä?

Vierailija
13.06.2014 |

En tiedä mistä johtuu, mutta mulle tulee super seksikäs olo, kun mies käyttäytyy suojelevasti/omistavasti mua kohtaan. Pimeellä ei päästä mua yksin pururadalle, vaan haluaa mukaan, koska pelkää et mulle sattuu jotain. Kun ollaan porukassa, missä enemmistö on miehiä laittaa kätensä omistavasti mun vyötäisille. Jos joudun johki uhkaavaan tilanteeseen, tulee väliin. Onko teillä samanlaisia miehiä? Musta se on söpöö ♡

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies o[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:00"]

Oletko tyhmä? Suojelunhalu on täysin eri asia, kuin sairaalloiseksi mennyt mustasukkaisuus. Voi sitä paitsi todellakin (alueesta riippuen) olla fiksua olla menemättä illalla yksin vaikkapa jollekin metsäiselle pururadalle.

[/quote]

Aina kun joku aloittaa viestinsä kysymällä "Oletko tyhmä?", tiedän kirjoittajalla olevan niin vähän elämänkokemusta ja ymmärrystä, ettei hänen viestiään kannata sen enempää lukea.

[/quote]

Et kyllä tunne mua, tai tiedä minkä ikäinen olen. Mieheni ei ole lainkaan omistava, ei vain halua et mulle sattuu mitään.

Ap

Vierailija
22/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä ole kateellinen tuollaisesta miehestä, luottaa muhun ja kavereihinsa ilman sitä kättä siinä vyötäröllä ja itse saan päättää lenkkipaikkanikin. Vähän itse pitäisin tuota varoitusmerkkinä liiallisesta kontrolloinnista, mutta ei kai se paha ole, jos pysyy tuossa ja sinä siitä pidät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:54"]Kuulostaa ihanalta, älä välitä noista kateellisten kommenteista! Mun mies tekee ihan samaa, mikä on musta vaan söpöä :D

[/quote]

Voitko vielä kertoa, mistä pitäisi olla kateellinen?

[/quote]

En nää muutakaan syytä noille piikitteleville kommenteille kuin kateus ja ärsytys. :D sori tytöt ja naiset, mutta laitan 100% pääni pantiksi, ettette pistäis pahitteeksi jos mies pitää teistä kiinni kavereiden edessä.

Vierailija
24/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihana mies.Arvosta häntä!Tee kivoja asioita myös hänelle.

Vierailija
25/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:02"]

Nää muut mammat on tottuneet siihen, ettei mies huomaa edes jos tyttöystävä vaikka katoaa illan aikana joten kyllähän se vituttaa varmasti.

[/quote]

Tää mamma on tottunut olemaan aikuinen ihminen, joka kykenee vastaamaan itsestään (esim. ajattelemaan järjellä, kannattaako johonkin tiettyyn paikkaan mennä tiettyyn aikaan). En alkaisi suhteeseen, jossa mies kuvittelee olevansa vastuussa mun päätöksistä.

[/quote]No eihän tuo aloittaja tarkoittanut sitä ettei mies häntä ollenkaan päästä minne toinen haluaa mennä. Ilmeisesti et ole koskaan seurustellut muuta, kuin jonkin vaimonhakkaajan tai perussuomalaisen jurottajan kanssa joka ei puhu eikä pussaa. Mutta suojeluvietti on ihan täysin eri asia, kuin mustasukkaisuus. Yleensä sellaiset miehet muutenkin kohtelevat naista hyvin ja näyttävät tunteensa muidenkin läsnäollessa, eikä vaan salaa kotona peiton alla.

Vierailija
26/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:51"]

Tänään miehesi ei päästä sua yksin pururadalle, huomenna et pääse enää radalle ja ylihuomenna et pääse enää ulos asunnosta yksin. Niin ihana on omistushaluinen mies.

[/quote]

Oletko tyhmä? Suojelunhalu on täysin eri asia, kuin sairaalloiseksi mennyt mustasukkaisuus. Voi sitä paitsi todellakin (alueesta riippuen) olla fiksua olla menemättä illalla yksin vaikkapa jollekin metsäiselle pururadalle.

[/quote]

Jos pururata sijaitsee sellaisessa paikassa, ettei sinne kannata pimeällä mennä, nainen saa toki itsekin käyttää harkintakykyään ja olla menemättä. Ei tarvitse odottaa, että joku mies tulee sanomaan, ettei päästä naista lähtemään sinne.

[/quote]

Idiootti, miten huono lukutaito sulla voi olla? Tuskin AP tarkoitti kirjaimellisesti, että mies ei päästä yksin lähtemään, että se olis kiellettyä. Vaan tarjoutui vaan lähtemään mukaan ettei kävis mitään.

Menee hermo näihin kaiken kirjaimellisesti ottaviin..

Vierailija
27/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaessa kyllä. Arkena ahdistaisi, jos kohtelisi minua kuin lasta. Olen aikuinen ihminen ja työskentelenkin vastuullisessa työssä miesten keskellä.

Vierailija
28/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:15"]Tarvittaessa kyllä. Arkena ahdistaisi, jos kohtelisi minua kuin lasta. Olen aikuinen ihminen ja työskentelenkin vastuullisessa työssä miesten keskellä.

[/quote]

Minäkin pidän huolen miehestä, jos voin.

Vierailija
29/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minusta on myös söpöä, kun vastakkaisen sukupuolen edustajat suojelevat minua. Et jos joudun johonkin uhkaavaan tilanteeseen, niin nainen tulee väliin. Harmi että tällaisia söpöjä naisia löytyy harvoin.

Vierailija
30/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies haluaa mennä mukaan pimeelle lenkkipolulle, mitäs sitten? Ihan kuin hän olisi pukemassa häntä burkhaan ja kieltäisi urheilemisen yksin

Vierailija
31/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei hyvä seuraa. Omistushaluisuus tuhoaa suhteen. Kyllä aikuinen nainen osaa huolehtia itsestään ja pyytää apua silloin, kun sitä tarvitsee. Ei yhdenkään elämä ole toisen varassa, vaan jokainen vastaa viimekädessä itsestään. 

Vierailija
32/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:51"]Tänään miehesi ei päästä sua yksin pururadalle, huomenna et pääse enää radalle ja ylihuomenna et pääse enää ulos asunnosta yksin. Niin ihana on omistushaluinen mies.

[/quote]Tällainen on juuri MINUN mieheni. Eipä ole enää niin söpöö....

Vierailija
33/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:02"]

Nää muut mammat on tottuneet siihen, ettei mies huomaa edes jos tyttöystävä vaikka katoaa illan aikana joten kyllähän se vituttaa varmasti.

[/quote]

Kyllä siltä vähän vaikuttaa joo.

Vierailija
34/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:51"]

Tänään miehesi ei päästä sua yksin pururadalle, huomenna et pääse enää radalle ja ylihuomenna et pääse enää ulos asunnosta yksin. Niin ihana on omistushaluinen mies.

[/quote]

[/quote]

Jos pururata sijaitsee sellaisessa paikassa, ettei sinne kannata pimeällä mennä, nainen saa toki itsekin käyttää harkintakykyään ja olla menemättä. Ei tarvitse odottaa, että joku mies tulee sanomaan, ettei päästä naista lähtemään sinne.

[/quote]

Idiootti, miten huono lukutaito sulla voi olla? Tuskin AP tarkoitti kirjaimellisesti, että mies ei päästä yksin lähtemään, että se olis kiellettyä. Vaan tarjoutui vaan lähtemään mukaan ettei kävis mitään.

Menee hermo näihin kaiken kirjaimellisesti ottaviin..

[/quote]

Oletko aivoton, eli pelkkä tarpeeton koppa keikkuu hartioidesi päällä, kun sulta meni oikein hienosti ohi se kuitenkin oleellisin; suojelunhalu EI OLE sairaalloista mustasukkaisuutta.

Vierailija
35/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vaikuttaa kohteliaalta ja huomaavaiselta, ap. Ihmettelen saamiasi katkeria ja hyökkääviä kommentteja.

Vierailija
36/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:22"]

Miehesi vaikuttaa kohteliaalta ja huomaavaiselta, ap. Ihmettelen saamiasi katkeria ja hyökkääviä kommentteja.

[/quote]

Niin ihmettelen minäkin, liekö yhdeltä ja samalta ihan provosointimielessä.

Vierailija
37/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon että mieheni suojelisi minua jos olisi oikeasti aihetta, muttei tuollaisissa tilanteissa mitä mainitsit. Mua lähinnä nolottaisi jos mies käyttäytyisi omistavasti porukassa, enkä itsekään menis omistajan elkein mieheen kiinni jos se juttelis naisten kanssa.

äiti ja vaimo 36v

Vierailija
38/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas monenlaista näkökantaa keskustelussa. Selvästi paistavat kunkin omat kokemuukset läpi siinä, miten tuon "suojelun" kokee ja ymmärtää. AP ilmeisesti kuitenkin tarkoitti, että saa mennä miten tykkää, mutta mies suojelee herkästi mahdollisten vaaratilanteiden (vähän kuviteltujenkin) varalta yms.?

Oma mieheni on jonkin verran mustasukkainen, mistä en pidä lainkaan. Se näyttäytyy esim. baarissa jonkun lähennellessä minua sellaisena "suojeluna", että pyrkii laittamaan stopin juoppojen örvellykselle. Jos mies ei olisi mustasukkainen, pitäisi tätä varmaan todella kivana, mutta koska tiedän sen olevan lähtöisin miehen epävarmuudesta, hoitaisin häiriköijäni mielummin itse.

Toisaalta mieheni on hellyyttävällä tavala suojelunhaluinen, jos olemme esim. ulkomailla vieraalla alueella keskellä yötä etsimässä hotellia (huolehtii turvallisimman tuntuisen reitin ja pitää minut likellä), auto ei pysähdy suojatien eteen tai toikkaroi jotenkin (koppaa aina minut itsensä taakse turvaan) tai hyökkää apuun jos olen lähellä kaataa kiehuvaa vettä päälleni (tai mitä nyt ikinä) jne. Näitä suojelunhalun osoituksia mukavana ja ne saavat aikaan pienen läikähdyksen vatsanpohjassa.

Vierailija
39/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä heikkolahjainen nainen, jolla ollut henkilökohtainen avustaja ison osan elämästään, niin aivan luonnollista kokea turvallisuutta.

Vastaavasti alkoholistiperheen lapsena sama tilanne eli suojeleva mies antaa turvaa, jota vaille nainen on lapsena jäänyt.

Ap kuvaa omaa tilannettaan eli HÄN tarvitsee tuollaista miestä. Tilanne on siis kunnossa.

Vierailija
40/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:51"]Tänään miehesi ei päästä sua yksin pururadalle, huomenna et pääse enää radalle ja ylihuomenna et pääse enää ulos asunnosta yksin. Niin ihana on omistushaluinen mies.

[/quote]

Aivan kuten mun ex-mies. aluksi hyvin hyvin söpöä ja ihanaa, ihanan huomaava mies. Kunnes viiden vuoden päästä havahduin siihen, että olin kotona loukussa..