Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suojeleeko teidän miehet teitä?

Vierailija
13.06.2014 |

En tiedä mistä johtuu, mutta mulle tulee super seksikäs olo, kun mies käyttäytyy suojelevasti/omistavasti mua kohtaan. Pimeellä ei päästä mua yksin pururadalle, vaan haluaa mukaan, koska pelkää et mulle sattuu jotain. Kun ollaan porukassa, missä enemmistö on miehiä laittaa kätensä omistavasti mun vyötäisille. Jos joudun johki uhkaavaan tilanteeseen, tulee väliin. Onko teillä samanlaisia miehiä? Musta se on söpöö ♡

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin tuollainen mies kuin ap:lla! Vaan ei. Auttaminenkin on miehelle välillä niin vaikeaa. Että mua vituttaa, kun joskus pyydän sitä mut johonkin viemään, niin ensin pitää puhista ja tuhista ennen kuin sekään onnistuu. Ja sekin lopulta tapahtuu "no pakko kai se sitten on viedä" lausahduksen saattelemana.

Vierailija
62/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:02"]

Nää muut mammat on tottuneet siihen, ettei mies huomaa edes jos tyttöystävä vaikka katoaa illan aikana joten kyllähän se vituttaa varmasti.

[/quote]

Tää mamma on tottunut olemaan aikuinen ihminen, joka kykenee vastaamaan itsestään (esim. ajattelemaan järjellä, kannattaako johonkin tiettyyn paikkaan mennä tiettyyn aikaan). En alkaisi suhteeseen, jossa mies kuvittelee olevansa vastuussa mun päätöksistä.

[/quote]No eihän tuo aloittaja tarkoittanut sitä ettei mies häntä ollenkaan päästä minne toinen haluaa mennä. Ilmeisesti et ole koskaan seurustellut muuta, kuin jonkin vaimonhakkaajan tai perussuomalaisen jurottajan kanssa joka ei puhu eikä pussaa. Mutta suojeluvietti on ihan täysin eri asia, kuin mustasukkaisuus. Yleensä sellaiset miehet muutenkin kohtelevat naista hyvin ja näyttävät tunteensa muidenkin läsnäollessa, eikä vaan salaa kotona peiton alla.

[/quote]

Jaa miyähän se tunteiden näyttäiminen muiden aika on? Meinaan et mun mielestä julkinen nuoleskelu/henuuttelu on yököttävää. Ja olen suomalainen nainen. Haluan suomalaisen miehen. Hyväkäytöksisen ja sellaisen, ettei tarvi esittää muille ja hinkata julkisilla paikoilla. Anteeksi vaan, mutta se on kiusallista muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tarvitse pitää minusta kiinni julkisilla paikoilla tai olla vahtimassa askeleitani lenkillä. Kuulumme toisillemme ja olemme sitoutuneet toisiimme.

Kokisin ahdistavaksi, jos mies niittaa minut itseensä muitten seurassa tai toimittaisi henkivartijan virkaa.

Tuollainen omistava mies pitää laittaa testiin eli naisena lähtisin tyttöporukalla matkalle tai vastaavaa. Jos mies ei pidä tuota ongelmana, on kaikki kunnossa.

Vierailija
64/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:45"]

En tiedä mistä johtuu, mutta mulle tulee super seksikäs olo, kun mies käyttäytyy suojelevasti/omistavasti mua kohtaan. Pimeellä ei päästä mua yksin pururadalle, vaan haluaa mukaan, koska pelkää et mulle sattuu jotain. Kun ollaan porukassa, missä enemmistö on miehiä laittaa kätensä omistavasti mun vyötäisille. Jos joudun johki uhkaavaan tilanteeseen, tulee väliin. Onko teillä samanlaisia miehiä? Musta se on söpöö ♡

[/quote]

Jos ikää 15-17v, niin asia kunnossa. Kirjoitusasusta päätellen nuori nainen kyseessä.

Vierailija
65/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:55"]

Nr 7, miksi et käytä taksia?

[/quote]

en ole 7 mutta miksi taksi jos mies hakee??

Vierailija
66/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joskus ärsyttävällä tavalla suojelunhaluinen. Mustasukkaisuutta ei osoita, mutta pelkää minun jäävän auton alle ja on siinä yltiövarovainen. Pysäyttää minut välillä kun lähden ihan turvallisessa vaiheessa ylittämään katua.

Vierailija
67/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan haluais ainakin yrittää, mutta kun minä olen tässä parisuhteessa mies, niin ei saa tilaisuutta. Olen ehkä oikeasti hieman jätkämäinen, kun mulla ei kertaakaan ole ollut sellaista "miestä", johon voin siinä mielessä luottaa. Ei sillä, että olisi vaaratilanteitakaan ollut. Minä olen juuri sellainen nainen, joka suojelee miestänsä. Ei toisinpäin. 

Se Vituttaa.

Vierailija
68/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla kuulostaa olevan kiva ja huomaavainen mies.

Kyllä oma mieheni oli alussa samanlailla käyttäytyvä. Nykyään meillä on kolme lasta. Hän tuo kukkia toisinaan ja henkisellä puolella tukee ja suojelee. On minun puolellani pahoissa paikoissa. Haluaa olla perheen kanssa. Suojelee lapsia ja kyllä minuakin. Ehkä erilaisia kuin ennen. Ollaan omissa menossa enemmän nykyään.. Arvostan kovasti sitä, että mies on mies. On mielestäni miehekästä osoittaa välittämistä suojelemalla. Kyllä hän nykyäänkin vie minut usein autolla aamulla pidemmälle pysäkille. Eikä se tunnu ihmeelliseltä. Ennen olin paljon itsenäisempi...(jouduin olemaan) piti tehdä itse, eikä saanut olla mitenkäänriippuvainen. Tämä on luonnollista riippuVuutta. Vastavuoroisesti myös. Kyllä minäkin vien häntä ja autan. Olensaanut voimaa siitä, emitä mieheni suojelee, auttaa ja luottaa. Minäkin luotan.

Vierailija
69/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole mustasukkainen, vaan tulen ja menen miten itse haluan. Eri asia on, jos ollaan miehen kavereiden kanssa, sillain et olen mukana, silloin saattaa kietaista kätensä mun hartioille/lanteille, en näe siinä mitään pahaa, vaan se saatun oloni hyvin tärkeäksi. Olemme muuten tasaveroiset kumppanit, vaikka mies joskus vähän huolehtii onko mulla kaikki hyvin. Mut onneksi se on MUN kumppani ja mä pidän hänen tavastaan.

Vierailija
70/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin saan lenkille mennä ihan itsekseni eikä mies koe että tarvitsen suojelua. Ja jos omistushaluisesti tarttuis lanteista jossain, niin voi olla, että se ote irtoais hyvin pian. Ei mies minua omista, enkä minä häntä, vaikka naimisissa ollaan. :) Rakastamme toisiamme, arvostamme toisiamme ja myös toistemme itsenäisyyttä. Ihan saan rauhassa jutella miesten kanssa, ilman että oma mieheni tulee siihen näyttämään, että "kuka omistaa kenet". Olisi kyllä tosi ahdistavaa tuollainen käyttäytyminen! Luottamus pelaa ja se riittää!

Vierailija
71/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te olette pärjänneet sinkkuaikoina, kun ei ole ollut ketään varjelemassa?

Vierailija
72/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millä tavalla. 
Toki sellainen "normaali suojelu" on aina mukavaa: että jos joku oikeasti on käymässä kimppuuni, niin mies totta kai puolustaa. Mutta en tarvitse miehestä mitään aktiivipalveluksessa olevaa vartijaa rinnalleni. Kyllä minussa taitaa olla tätä klassista itsenäisen naisen vikaa, että heitän urpot kekoon itse enkä kiherrä sivussa kun mies tekee sen puolestani... :-)

Pidän isommassa arvossa sitä, että mies on henkisenä puolustajana. Jos joku solvaa minua tai yrittää kyykyttää minua, niin hän on se joka sanoo sen maagisen "Haista sinä mursu p-ka!". Niin minäkin tekisin. 

Vierailija
73/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm a big girl and I can take care of myself.

Vierailija
74/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:59"]Hah! Ei tosiaan. Pidän itse huolta itsestäni. Välillä kyllä huolehdin miehestä.

[/quote]

Ja lisään vielä, että elättää minut lähes täysin ja tuo kyllä kukkia. Pankkikorttini velottaa miehen tiliä. Eli ei käy kateeksi naista, jonka mies tietää ettei nainen pysty itse huolehtimaan itsestään ja pitämään turvassa.

[/quote]

Voi kuinka hienoa, että miehesi elättää sinua ja olet täysin miehen varassa! Aika turvaton olisi omat fiilikseni tuossa, jäisi ihan tyhjän päälle, jos mies jättää. Ja entäs omanarvontunto? Kuka itseään arvostava mies ottaa naisen, jolla ei ole mitään kunnianhimoa elämäänsä kohtaan? (vähän offtopic ehkä, mutta pakko kommentoida..)

[/quote]

Kuka kertoi mitään henkilökohtaisesta menestyksestä ta kunnianhimosta? Teet hätiköityjä olettamuksia kuten tuo, joka ajatteli ettei miehet voi tuoda kukkia tai maksaa ravintolassa, jos ei koe tarvetta suojella.

Minua ei ole tarvetta suojella keneltäkään ja elämältä ei kukaan ole suojassa. Jos olisin perus mammero, minut olisi raiskattu jo kaksi kertaa. Mutta en ole ihan perus söpöliini ja toiselle koittajalle päädyin maksamaan korvauksia hätävarjelun liioittelusta. Arvaatko kuka maksoi..?

Suojelen kyllä miestäni, jos on tarve. Ja vaikka tuo yksi piti naisten suojeluviettiä söpönä, minussa ei ole kyllä mitään söpöä, jos joudun puuttumaan riitaan.

Vierailija
75/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munki poikaystävä on just tommone suojeleva. Eikä siinä oo mitään pahaa tai kyse mistään luottamuksesta. Se vaa haluu et kaikki on hyvin

Vierailija
76/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaa hämähäkit ja pitää perheen kulkuneuvot kunnossa. Tekee mutä pyydän. Se riittää minulle.

Vierailija
77/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan aika luonnonoikku, kun tykkään suojella miestä. Olen aika vahva, vaikkei päältä uskoisi, ja jotenkin aina tykkään miehistä, jotka on feminiinisiä, pieniä ja siroja. Muutenkin tykkään olla parisuhteessa semmoisessa perinteisessä miehen roolissa. Se on jotenkin palkitsevaa, jos toinen vaan arvostaa sitä. Haluan pitää toisen turvassa ja tyytyväisenä. En halua kontrolloida tai tehdä toista riippuvaiseksi itsestäni.

Vierailija
78/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 18:43"]Mä olen varmaan aika luonnonoikku, kun tykkään suojella miestä. Olen aika vahva, vaikkei päältä uskoisi, ja jotenkin aina tykkään miehistä, jotka on feminiinisiä, pieniä ja siroja. Muutenkin tykkään olla parisuhteessa semmoisessa perinteisessä miehen roolissa. Se on jotenkin palkitsevaa, jos toinen vaan arvostaa sitä. Haluan pitää toisen turvassa ja tyytyväisenä. En halua kontrolloida tai tehdä toista riippuvaiseksi itsestäni.

[/quote]

Kukin taablaa tyylillään. :)

Ap

Vierailija
79/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 18:43"]Mä olen varmaan aika luonnonoikku, kun tykkään suojella miestä. Olen aika vahva, vaikkei päältä uskoisi, ja jotenkin aina tykkään miehistä, jotka on feminiinisiä, pieniä ja siroja. Muutenkin tykkään olla parisuhteessa semmoisessa perinteisessä miehen roolissa. Se on jotenkin palkitsevaa, jos toinen vaan arvostaa sitä. Haluan pitää toisen turvassa ja tyytyväisenä. En halua kontrolloida tai tehdä toista riippuvaiseksi itsestäni.

[/quote]

Kukin taablaa tyylillään. :)

Ap

[/quote]

Näinpä. :) Olen sitä mieltä, että jos parisuhteen kumpikin osapuoli on oikeasti tyytyväinen, kaikki on hyvin. Maailmaan mahtuu kaikenlaista.

Vierailija
80/84 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni on voimakas suojeluvietti. Ei pelkästään mua ja meidän lapsia kohtaan, vaan myös tuntemattomia ohikulkijoita kohtaan. Hän ei jätä ketään koskaan pulaan, oli kyseessä koulukiusattu lapsi, pyörällä kaatunut, mummo painavien kassien kanssa tai kadulle sammunut humalainen.

Hän reagoisi heti, jos aikoisin mennä yksin pimeälle metsälenkille. Pyytäisi kulkemaan asutulla alueella, valaistulla tiellä ja kantamaan kännykkää mukanani. Saattaisi myös kysyä, onko lenkki ihan välttämätöntä; enkö voisi mennä valoisaan aikaan tms.

Mies ei ole koskaan osoittanut merkkejä mustasukkaisuudesta. Yhdessä kohta 10 vuotta.

Miehellä saattaa eniten vaikuttaa taustalla vuodet Etelä-Amerikassa. Turvallisuuteen on pakko kiinnittää huomiota. Mies myös työskenteli slummeissa pari vuotta lähetystyössä. Näki ja koki paljon, puhumattakaan halusta auttaa ja suojella. Naivius myös karisi, siellä luodit viuhui joka ikinen päivä yms.

Olen kiitollinen miehestäni. Olen aina tuntenut olevani turvassa hänen kanssaan. Takana on kaksi maanosaa ja 4 asuinpaikkaa.