Suojeleeko teidän miehet teitä?
En tiedä mistä johtuu, mutta mulle tulee super seksikäs olo, kun mies käyttäytyy suojelevasti/omistavasti mua kohtaan. Pimeellä ei päästä mua yksin pururadalle, vaan haluaa mukaan, koska pelkää et mulle sattuu jotain. Kun ollaan porukassa, missä enemmistö on miehiä laittaa kätensä omistavasti mun vyötäisille. Jos joudun johki uhkaavaan tilanteeseen, tulee väliin. Onko teillä samanlaisia miehiä? Musta se on söpöö ♡
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:55"]
Nr 7, miksi et käytä taksia?
[/quote]
en ole 7 mutta miksi taksi jos mies hakee??
[/quote]
Ettei tarvitse vaivata miestä. Mulle se olis merkki siitä, että minulta odotetaan vastapalveluksia. Teen niitä vain jos haluan, siksi olen mieluummin itsenäinen enkä jää kiitollisuudenvelkaan. Sittenpä ei itsekään tarvitse vaivautua, jos ei huvita.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:53"]
Kyllä se varmaan haluais ainakin yrittää, mutta kun minä olen tässä parisuhteessa mies, niin ei saa tilaisuutta. Olen ehkä oikeasti hieman jätkämäinen, kun mulla ei kertaakaan ole ollut sellaista "miestä", johon voin siinä mielessä luottaa. Ei sillä, että olisi vaaratilanteitakaan ollut. Minä olen juuri sellainen nainen, joka suojelee miestänsä. Ei toisinpäin.
Se Vituttaa.
[/quote]
Allekirjoitan kaiken, paitsi en viimeistä lausetta. Minä haluan olla se, jolla on ohjat käsissä. Pidän läheisteni suojelemisesta.
Juu. En saa mennä mihinkään ilman lasta, en saa käydä pimeällä lenkillä, baarissa hän odottaa oven takana kun menen vessaan, jos porukassa on miehiä pitää koko ajan kiinni vyötäröltä, en saa mennä ystävieni kanssa baariin, jos menen ilman lupaa, niin tulee hakemaan.
Kyttää ihan joka asiaa elämässäni.
On se niiin ihanaa.
Ei suojele. Hakkaa vaan. Tärisen nytkin nurkassa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 22:48"]Juu. En saa mennä mihinkään ilman lasta, en saa käydä pimeällä lenkillä, baarissa hän odottaa oven takana kun menen vessaan, jos porukassa on miehiä pitää koko ajan kiinni vyötäröltä, en saa mennä ystävieni kanssa baariin, jos menen ilman lupaa, niin tulee hakemaan.
Kyttää ihan joka asiaa elämässäni.
On se niiin ihanaa.
[/quote]
Mutta sun ja ap miehissä on se ero, et teidän suhteen "suojelu" on ahdistavaa, etkä pidä siitä. Ap:n kokemuksien mukaan pieni omistushaluisuus ei ole pahasta, eikä miehensä suojelu ole ahdistavaa
Ei suojele. Tiedättekö ne valjaat, joita käytetään pienillä lapsilla? No, minulla on sellainen aina kaupoilla...
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 22:52"]Ei suojele. Hakkaa vaan. Tärisen nytkin nurkassa.
[/quote]
Ja sieltä nurkastako selaat AV:ta? No johan on.
Ei suojele. Hän antaa kavereidensa tuuppia minua ringissä. Ensin näen Tuomon naaman ja sitten Arskan naaman ja lopuksi Uunon naaman...
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 22:52"]Ei suojele. Hakkaa vaan. Tärisen nytkin nurkassa.
[/quote]
Ja sieltä nurkastako selaat AV:ta? No johan on.
[/quote]
Niin, puhelimella. fkehheksldkxkebjköakah... Sori, sain taas turpaan niin että kirjoittamisesta ei tullut mitään. Menen luolaan --->
AV-mammat huutelee taksitolpalla kännissä törkeyksiä toisilleen ja sitten niiden miehet hakkaa toisiaan turpaan. Molemmat mammat ovat ylpeitä suojelevista miehistään.
Aloittajan mies kuulostaa minusta hyvältä mieheltä. Tuossa ei ollut mitään osoitusta mustasukkaisuudesta. Henkisesti vahva tunteensa näyttävä rohkea mies olisi minusta niin ihana kumppani kovassa maailmassa. Haluaisin löytää peruskalliomaisen vahvan miehen, joka olisi puolellani aina. Aloittajan miehessä on selvästi potentiaalia käyttäytyä rohkeasti vaarojakin uhmaten, jotta hänen perheensä selviäisi. Haluan tuollaisen miehen, mutta olen itsekin pärjäävä nainen. Tuollaista miestä olisi helppo kunnioittaa ja toimia hänen rinnallaan elon myrkyissä.
Mä kuulun kanssa tuohon omillaan pärjäävien naisten joukkoon.. mua ahdistaisi suunnattomasti tuollainen "suojeleminen" ja onneksi mieskään ei ole sen luonteinen. Jos mies hakisi mut juna- tai bussipysäkiltä turvallisuuden takia niin nauraisin kippurassa.. en ole Suomessa vielä sellaista aluetta nähnyt, jossa en uskaltaisi yksin liikkua vaikka keskellä yötä.
Ja joo, ehkä menee siihen suomalaisuuskastiin sitten: en myöskään odota mieheltä erityisiä lahjoja, kukkia tai ovenavauksia sen enempää kuin hänkään minulta. Mua ahdistaisi sellainenkin suunnattomasti.
Kerran mua tönittiin baarissa ja mies meni siihen väliin, toimi mun "kilpenä", se oli aika söpöä!
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:30"]Jos kyseessä heikkolahjainen nainen, jolla ollut henkilökohtainen avustaja ison osan elämästään, niin aivan luonnollista kokea turvallisuutta.
Vastaavasti alkoholistiperheen lapsena sama tilanne eli suojeleva mies antaa turvaa, jota vaille nainen on lapsena jäänyt.
Ap kuvaa omaa tilannettaan eli HÄN tarvitsee tuollaista miestä. Tilanne on siis kunnossa.
[/quote]Itse kuulostat heikkolahjaiselta kommenttisi perusteella.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:54"]Kuulostaa ihanalta, älä välitä noista kateellisten kommenteista! Mun mies tekee ihan samaa, mikä on musta vaan söpöä :D
[/quote]
Voitko vielä kertoa, mistä pitäisi olla kateellinen?
[/quote]
En nää muutakaan syytä noille piikitteleville kommenteille kuin kateus ja ärsytys. :D sori tytöt ja naiset, mutta laitan 100% pääni pantiksi, ettette pistäis pahitteeksi jos mies pitää teistä kiinni kavereiden edessä.
[/quote]
No hyi, kyllä pistäisin pahakseni. Hävettäisi. Lenkille saa toki tulla mukaan.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:35"]
Miltä pitää suojella...?
[/quote]
Elämältä varmaankin.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:59"]Hah! Ei tosiaan. Pidän itse huolta itsestäni. Välillä kyllä huolehdin miehestä.
[/quote]
Ja lisään vielä, että elättää minut lähes täysin ja tuo kyllä kukkia. Pankkikorttini velottaa miehen tiliä. Eli ei käy kateeksi naista, jonka mies tietää ettei nainen pysty itse huolehtimaan itsestään ja pitämään turvassa.
[/quote]
Voi kuinka hienoa, että miehesi elättää sinua ja olet täysin miehen varassa! Aika turvaton olisi omat fiilikseni tuossa, jäisi ihan tyhjän päälle, jos mies jättää. Ja entäs omanarvontunto? Kuka itseään arvostava mies ottaa naisen, jolla ei ole mitään kunnianhimoa elämäänsä kohtaan? (vähän offtopic ehkä, mutta pakko kommentoida..)
Älä ap välitä suomalaiset mammat on kateellisia!! :D oikein naurattaa kun kuvittelen mitkä juntti miehet heillä on.
Suojelen lapsiani.