Suojeleeko teidän miehet teitä?
En tiedä mistä johtuu, mutta mulle tulee super seksikäs olo, kun mies käyttäytyy suojelevasti/omistavasti mua kohtaan. Pimeellä ei päästä mua yksin pururadalle, vaan haluaa mukaan, koska pelkää et mulle sattuu jotain. Kun ollaan porukassa, missä enemmistö on miehiä laittaa kätensä omistavasti mun vyötäisille. Jos joudun johki uhkaavaan tilanteeseen, tulee väliin. Onko teillä samanlaisia miehiä? Musta se on söpöö ♡
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:54"]Kuulostaa ihanalta, älä välitä noista kateellisten kommenteista! Mun mies tekee ihan samaa, mikä on musta vaan söpöä :D
[/quote]
Voitko vielä kertoa, mistä pitäisi olla kateellinen?
[/quote]
En nää muutakaan syytä noille piikitteleville kommenteille kuin kateus ja ärsytys. :D sori tytöt ja naiset, mutta laitan 100% pääni pantiksi, ettette pistäis pahitteeksi jos mies pitää teistä kiinni kavereiden edessä.
[/quote]
Kyllä me saatetaan miehen kanssa halailla seurassa, mutta ei se ole mitään oksettavaa omistavaa kiinnipitoa miesporukan edessä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 18:07"]Miten te olette pärjänneet sinkkuaikoina, kun ei ole ollut ketään varjelemassa?
[/quote]
Asuneet lapsuudenkodissa isän suojeluksessa.
Sairaalloinen mustasukkaisuus ja omistushaluisuus on täysin eri asia, kuin suojelevuus kumppania (varsinkin fyysisesti heikompaa) kohtaan. Niin kauan ollaan toisen tukena ja turvana kun suhde kestää. Eikä sitä koskaan tiedä mitö hörhöjä ihan tavallisillakin asuinalueilla liikkuu. Muutama viikko takaperin tässä lähellä nuori nainen uhattiin ryöstää puukon kanssa, mutta naisella oli ollut koira mukana, ja purrut ryöstäjää.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 18:42"]
Tappaa hämähäkit ja pitää perheen kulkuneuvot kunnossa. Tekee mutä pyydän. Se riittää minulle.
[/quote]
Tässä tärkeimmät. :D Että kun tämä kommentti teki minut iloiseksi.