Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla romaniystäviä

Vierailija
13.06.2026 |

Perus raikkua tai Teresaa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Luokallani oli kerran kiva romanityttö, mutta hän ei saanut tulla kotiini käymään edes silloin, kun oli projektiviikon parityöskentely, eikä hän halunnut minua heille ,,kun se on sellaista‘‘ , mutta muuta selitystä ei tullut. 
Toisen kerran sairaalassa osui romaninainen samaan huoneeseen, muttei halunnut mitään kontaktia, vaikka minä yritin. Veti vain peiton päänsä yli eikä vastannut. 

Vierailija
2/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Luokallani oli kerran kiva romanityttö, mutta hän ei saanut tulla kotiini käymään edes silloin, kun oli projektiviikon parityöskentely, eikä hän halunnut minua heille ,,kun se on sellaista‘‘ , mutta muuta selitystä ei tullut. 
Toisen kerran sairaalassa osui romaninainen samaan huoneeseen, muttei halunnut mitään kontaktia, vaikka minä yritin. Veti vain peiton päänsä yli eikä vastannut. 

Kävikö koko suku häntä katsomassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravituttuja on.

Vierailija
4/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät arvosta valkolaisia pätkääkään eivätkä halua lastensa omaksuvan suomalaista elämäntapaa ilman suvun kontrollia.

Vierailija
5/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi puoliromania. 

Vierailija
6/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks sukulainen otti romanimiehen ja alkoi tohon kulttuuriin kokonaan, itsekin 1/4 romani tämä nainen.

Vierailija
7/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hlvetti

Vierailija
8/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä ole tarvettakaan. Varastakoot ja ampukoot toisiaan.

Kylmä romani,paras romppu jolla parimetriä maata päällä.

Vierailija
9/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On romaniystäviä. Olemme suvaitsevaisia toistemme kulttuureita kohtaan.

Vierailija
10/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät arvosta valkolaisia pätkääkään eivätkä halua lastensa omaksuvan suomalaista elämäntapaa ilman suvun kontrollia.

Noilla on hirveä pelko ettei lapsensa jokupäivä enää ota käskyjä vanhemmiltaan ja hylkäävät sen yhteisönsä. Kansallisvaatteet roskiin ja vanhukset hoitokotiin.

Vierailija
11/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, koska tarvitsen itse hankkimiani tavaroita. ovat olleet täällä 500 vuotta ja sopeutuminen on pahasti kesken. kuinka toimitaan? olisiko belfastin metodi sopiva myös täällä suomen kamaralla? voisipa olla.

Vierailija
12/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nainen on oman yhteisönsä propagandan uhri jolle on jo lapsesta asti syötetty sitä ettei valkolaisten kanssa pidä olla missään tekemisissä, ellei sitten hyötymistarkoituksissa. Ja on luutavasti myös ollut miehensä täydessä kontrollissa jossa on teroitettu hänelle ettet ala kaveeraamaan valtaväestön kanssa.

Vierailija
13/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätänsä halusit olla tekemisissä heidän kanssaan? Eivät he halua olla valkolaisten kavereita.

Vierailija
14/14 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaisten kanssa edes voisi ystävystyä? Helpompaa ystävystyä jonkun huumediilerin kanssa. Kun tietää että kuulaa tai puukkoa tulee jos silmä välttää, niin osaa varoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä