Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri syö meidän ruokia huoletta

Vierailija
13.06.2014 |

Tyhmä juttu ehkä mutta on alkanut kiristämään sekä mun että erityisesti avokkini hermoja. Aikuinen ja muuten ihan normaalisti käyttäytyvä kaveri kävelee kylään tullessaan melkein suoraan jääkaapille vähän sori mä vaan kattelen tyyliin ja sitten muitten juttujen lomassa kysyy kuin ohimennen, et onhan ok jos teen yhen leivän? Ollaan tunnettu kauan ja ennen kun kaveri oli huonossa taloudellisessa tilanteessa sanoin että totta kai voit mun luona aina tulla käymään jotain haukkaamassa mut nyt tää tapa on jäänyt päälle, vaikka hänel menee jo hyvin ja voi ruokkia itsensä. Avokki oli aluks ja no on vieläkin ihan pöyristyny kun muutti mun luo ja huomas tän. Lisäks jättää astiat pöytään ja voit pöydälle ja niin edelleen ku joku lapsi. Oon huomauttanu. Mut tarvitaan järeempiä aseita. Vaikeeta vaan ku tiiän et loukkaantuu verisesti ku on vähän herkkistyyppiä.

Kommentit (247)

Vierailija
241/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nyt? :)

Vierailija
242/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit. Kyllä ystävyyssuhteiden pitää elää ja muuttua ihmisten muuttuessa. Tärkeintä on avoin keskustelu ja varsinkin niistä asioista, jotka ärsyttää ja hiertää. Ei sitä voi koko elämäänsä olla kaikille pelkästään kiva. Toivottavasti kaverisi tulee vielä tolkkuunsa ja palaatte kamuiksi uusilla säännöillä. Jos ei, niin toivon, että löydät uusia kivoja ihmisiä elämääsi, olet sen ansainnut. Sä olet ap oikeasti symppiksen oloinen tyyppi, kukapa ei tuollaista kamua haluaisi. Tsemppiä jatkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet että tilannetta ei saa päästää tiettyyn pisteeseen. Sitten kun sanot asiasta niin välit menee. Mutta kyllä kaverisi pitäisi antaa anteeksi vaan eikö edes kiinnosta tulla teille, kun ei saa syödä. Kuinka iso osa on oikeaa ystävyyttä ja kuinka iso osa hyötymistä.

Vierailija
244/247 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 01:50"]Oikeassa olet että tilannetta ei saa päästää tiettyyn pisteeseen. Sitten kun sanot asiasta niin välit menee. Mutta kyllä kaverisi pitäisi antaa anteeksi vaan eikö edes kiinnosta tulla teille, kun ei saa syödä. Kuinka iso osa on oikeaa ystävyyttä ja kuinka iso osa hyötymistä.

[/quote]

Näin. Veikkaan myös että kaverisi on ottanut susta vaan sen hyödyn irti. Oikea ystävä ei käyttäytyisi noin! Voithan sinä viikon-parin päästä pyytää häntä kävelylle, kysellä kuulumisia ja olla kuin ennen. Jos hän vielä silloin jatkaa sinun tai miehesi syyllistämistä niin unohda koko tyyppi. Menkööt käyttämään hyväksi jotain muuta!

Vierailija
245/247 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:13"]

En nyt vastannut ja jäi huono olo kunnes laitto toisen viestin. Ja pyys anteeksi kun oli niin hankalaa ja viestistä. Tosi vaikeeta toimii jotenki 'oikein'. Mä näistä teiän viesteistä vaan alkanu enemmän miettiin, että pitäisköhän pientä taukoa pitää. On edelleen mykkäkoulu täällä kotona..

AP

[/quote] Älä liikaa usko näitä halki poikki ja pinoon -yllyttäjiä, ei sinun kaverisi tarvitse olla mikään psykopaattinarsisti vaikka ei läheskään täydellinen ihminen olisikaan. Kyllä anteeksianto ja pitkä pinna on kuitenkin kovaa valuuttaa ihmis- ja ystävyyssuhteissa.

Ja jos sun kaverisi on jo pyytänyt anteeksi jotakin, ihan mitä vaan, se on tosi hieno merkki. Monilla ihmisillä ei vaan ole kokemusta pitkistä ystävyyssuhteista, yleensä sitä nimittäin "kasvetaan eroon" ja vanhat ystävät jäävät, vaikka pienellä kärsivällisyydellä ja kasvukivun siedolla ystävyys voisi jatkua, vähän eri asetelmista vaan ja kenties entistä vahvempana. 

Äläkä liika mieti sitä, että olisi muka joku juuri oikea tapa toimia. 

Vierailija
246/247 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
247/247 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että lapselle ruoka maittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän