Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haisenko pahalle?

Vierailija
03.07.2014 |

Mies nostaa aina paidan kauluksen suun/nenän eteen kun olen lähellä.

Lapsi kyllä sanoo että tuoksun hyvälle, kun kysyn..

Mies ei taatusti kerro totuutta. Haluaa kyllä seksiä lähes joka ilta..

Mietin ihan tosissaan mikä minussa haisee. Pesen hampaat, käytän lankaa, käyn suihkussa joka päivä.

Olen huomannut että muutkin karttavat minua nykyään. Vai kuvittelenko

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haise vaan, ei meitä haittaa.

Vierailija
2/8 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäisiköhän että oma henki haisee pahalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:13"]Mies nostaa aina paidan kauluksen suun/nenän eteen kun olen lähellä.

Mietin ihan tosissaan mikä minussa haisee. Pesen hampaat, käytän lankaa, käyn suihkussa joka päivä.

Siinä Se vika juuri on. Liian usein suihkussa. Oma normaali ihon bakteerikanta kuolee, joka aiheuttaa hajua. Joka kolmas päivä suihkussa, niin et haise.

Vierailija
4/8 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:13"]Mies nostaa aina paidan kauluksen suun/nenän eteen kun olen lähellä.

Siinä Se vika juuri on. Liian usein suihkussa. Oma normaali ihon bakteerikanta kuolee, joka aiheuttaa hajua. Joka kolmas päivä suihkussa, niin et haise.

[/quote]

Ongelma vaan on että hiukseni rasvoittuu heti jos en pese tukkaa joka päivä.. ja tuntuu että haisen kamalalle jos en ole päivään käynyt suihkussa.. -ap

Vierailija
5/8 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:24"]Pelkäisiköhän että oma henki haisee pahalle?

[/quote]ä

En tiedä. Pitää ottaa jokua päivä puheeksi, koska tämä musertaa minut. En uskalla puhua hänelle kunnolla koska pelkään että haisen.. tai olla samassa huoneessa.

Hampaassani on kyllä reikä. Voiko se erittää pahaa hajua, vaikka en itse sitä haista?

Vierailija
6/8 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset

Vierailija
7/8 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi että haisenko kun kalustasi taas vedätnaamasi eteen?

Vierailija
8/8 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:24"]Pelkäisiköhän että oma henki haisee pahalle?

[/quote]ä

En tiedä. Pitää ottaa jokua päivä puheeksi, koska tämä musertaa minut. En uskalla puhua hänelle kunnolla koska pelkään että haisen.. tai olla samassa huoneessa.

Hampaassani on kyllä reikä. Voiko se erittää pahaa hajua, vaikka en itse sitä haista?

[/quote]

Musertaa? Ihanko tosissasi kirjoitat tuollaisen sanan? Siinä tapauksessa taidat olla niin ahdistunut, että pelkosi haisee. Itse voin olla monta päivää pesemättä, eikä hajua juuri mitään, mutta jos pitää tehdä jotain ahdistavaa, pistävä haju tunkee samantien pintaan, ja tulee heti takaisin suihkun jälkeen.

Mitä jos miehesi on yhtä epävarma, ja tosiaan pelkää haisevansa itse. Päädytte etääntyvälle spiraaliuralle. Lopulta päädytte eroon tietämättä kumpikaan, mitä tapahtui.