Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri syö meidän ruokia huoletta

Vierailija
13.06.2014 |

Tyhmä juttu ehkä mutta on alkanut kiristämään sekä mun että erityisesti avokkini hermoja. Aikuinen ja muuten ihan normaalisti käyttäytyvä kaveri kävelee kylään tullessaan melkein suoraan jääkaapille vähän sori mä vaan kattelen tyyliin ja sitten muitten juttujen lomassa kysyy kuin ohimennen, et onhan ok jos teen yhen leivän? Ollaan tunnettu kauan ja ennen kun kaveri oli huonossa taloudellisessa tilanteessa sanoin että totta kai voit mun luona aina tulla käymään jotain haukkaamassa mut nyt tää tapa on jäänyt päälle, vaikka hänel menee jo hyvin ja voi ruokkia itsensä. Avokki oli aluks ja no on vieläkin ihan pöyristyny kun muutti mun luo ja huomas tän. Lisäks jättää astiat pöytään ja voit pöydälle ja niin edelleen ku joku lapsi. Oon huomauttanu. Mut tarvitaan järeempiä aseita. Vaikeeta vaan ku tiiän et loukkaantuu verisesti ku on vähän herkkistyyppiä.

Kommentit (247)

Vierailija
1/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei puhe auta, älä päästä tyyppiä sisälle.

Vierailija
2/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vastavierailuja hänen jääkaapilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä jääkaappiin lukko :) Tai Einespaketti, jossa on kaverisi nimi. Luulisi, että nolottaa, kun joudut häntä varten ostamaan aina ruuat valmiiksi :D

Vierailija
4/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh tää nelosen idea oli kyllä hauska. Menisköhän viesti perille ton kautta? :D Loukkaantuis varmaan siitäkin. Mutta tänään tässä aamupäivällä tuli käymään ja jääkaapissa valmista lasagnea ja hämmentävää kun ottaa vuoan vaan ja iskee lautaselle ja mikroon. Mies tuli pyöritteleen silmiä aivan raivona ja kun ruoka vielä mikrossa lämpeni mies pakkas aggressiivisesti sen vuoan takas jääkaappiin ja tokas vaan et kiva kun jäi vähän meillekin :/

AP

Vierailija
5/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa sellainen vaikea sana kuin "ei".

Vierailija
6/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joop... Etkö sä sit omaehtoisesti tarjoo mitään kun kaveri tulee käymään?? Jälkien siivoomisesta sanoisin vaan, että sä et oo sen mutsi, minkä voit myös sanoo!! 

Vierailija
7/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

O_o

Vierailija
8/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tämän selviävän ihan asiallisesti keskustelemalla. Varmasti vaikea ottaa puheeksi, mutta voit kertoa miten itse koet tilanteen.. kyllä normaali ihminen ymmärtää asian. Voitte sopia tapaamisia myös jossain kahviloissa yms jatkossa?

Vierailija
9/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ny vana sanoo sille, et jotain rajaa hei jne.

Vierailija
10/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees ehdi tarjoomaan mitään kun ei se kunnolla edes alas istu kun on jo omatoimisesti tarjoomassa itelleen mitä löytyy. Ei huvita sit edes kahvia keittää kun toinen jo syö ja ite pyörittelee vieressä peukaloita. Kai mua hämmentää toi niin paljon et en tiiä miten aikuiselle sanotaan tollasesta. Jos ois lapsi kyseessä ni ilman muuta olis helpompaa.. Mietin jo et laittaisko miehen sitten sanomaan kun ite en uskalla. On se kyllä uhannut jo sanookin jos en pian puutu.

AP

Vierailija
11/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:44"]

Hehheh tää nelosen idea oli kyllä hauska. Menisköhän viesti perille ton kautta? :D Loukkaantuis varmaan siitäkin. Mutta tänään tässä aamupäivällä tuli käymään ja jääkaapissa valmista lasagnea ja hämmentävää kun ottaa vuoan vaan ja iskee lautaselle ja mikroon. Mies tuli pyöritteleen silmiä aivan raivona ja kun ruoka vielä mikrossa lämpeni mies pakkas aggressiivisesti sen vuoan takas jääkaappiin ja tokas vaan et kiva kun jäi vähän meillekin :/

AP

[/quote]

No kai se tästä nyt tajus? Jos ei niin sitten ei auta kuin suora puhe tai se lukko.

Vierailija
12/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa enemmän hyväksikäytöltä ja se tulee varmasti jatkumaan niin kauan kunnes asetat itse rajat siihen. Ole aikuinen ja sano asiasta... "hei sovitaanko jatkossa, että minä hoidan tarjoilut"? Laitat sitte keksit ja kahvin pöytään ja se saa riittää.

Vierailija
13/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin vaikeata mennä sanomaan tuollaista kaverille, ymmärrän sinua. Pakko se on jotenkin vihjaamalla tehdä. Kokeile vaikka tuota, että laitat ruokaa kahteen rasiaan, joissa on nimet : Perheen lounas/ Ninnan lounas. Käykö hän teillä päivittäin?  4

Vierailija
14/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas näitä lapatossuja!

Sano sille sitten, että tuo ruokaa teidän jääkaappinne. Ja kerro sille, että et ole hänen äitinsä, joten laittakoon astiat pois.

Mitä se haittaa, jos on herkkis? Sehän on aivan täysin HÄNEN ongelmansa eikä SINUN, jos loukkaantuu. Aika erikoinen on avokkisikin, jos vasta pikkuhiljaa alkaa harkita sanomista.

Ei kai tällaisia ihmisiä voi oikeasti olla olemassa, joka noin vaan katsoo sivusta, kun joku tulee syömään ruuat jääkaapista? Ilmeisesti on, kun näin moni meistä tämän tarinan uskoo.

Vierailija
15/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi avokkisi kaveri, olisitko jo pannut stopin jääkaappiryöstelylle?

Vierailija
16/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas törkee tyyppi. Kannattaa tehä selväks sille ettei oo mitää asiaa sinne syömään.

Vierailija
17/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnasto jääkaapin oveen. Päivän ateria 7 euroa (sis. ruokajuomana vesi), lisäkesalaatti (vihersalaatti) 1 euro, lasi maitoa (2 dl) 1 euro, leipäviipale rasvalla (1 tl) 1 euro, juustoviipale 50 senttiä, leikkele 50 senttiä, kasvikset leivän päälle (4 viipaletta esim. kurkkua) 30 senttiä, kahvi (2 dl) 1.5 euroa, pullaviipale (2 cm leveä) 1.5 euroa. Ja sitä rataa. Muista kirjoittaa, että maksu käteisellä ja velaksi ei myydä.

Vierailija
18/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin kyllä suoraan asiasta, vaikka kaveri sitten loukkaantuukin. Jos on edes joten kuten järkevä ihminen, niin varmasti tajuaa ehkä alkusuutahduksen jälkeen sen, että oli väärässä ja että on asiatonta käydä omin lupineen toisten ihmisten jääkaapilla kun on vieraissa.

Vierailija
19/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa näitä pummikavereita, mutta en mä niitä kotiini päästä. Aina ollaan baarissa pummaamassa kaljaa. Joskus aikanaan tarjosin, mutta enää en. Menkööt töihin, niin muutkin tekee, mutta ai niin, niillä ei ole koulutusta eikä työkokemusta (20 vuotta baarissa istumista ei lasketa).

Vierailija
20/247 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kannattaa ottaa aika sanomiselle, jolloin sen yleensä hoitaa fiksummin kuin  tilanteessa suutuspäin aukominen. Kyllä sä siihen pystyt. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän