Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset parinvalintakriteerit täytät?

Vierailija
13.06.2014 |

Miehet ja naiset vaativat potentiaaliselta kumppanilta yhtä ja toista, tehdään listauksia ja kerrotaan, millaisten ominaisuuksien on vähintään täytyttävä, jotta edes harkittaisiin suhdetta. Mutta moniko pysähtyy pohtimaan, täyttävätkö he itse kovia kriteerejä?

Listaa siis viisi (5) kovaa parinvalintakriteeriä, jotka sinä täytät. Kuvittele, että teet listausta unelmakumppanista, mutta sinä oletkin se, jonka ominaisuuksia ruoditaan kovalla kädellä.

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on sikäli mielenkiintoinen kysymys, että olen viimeisen 25 vuoden aikana ollut pidemmässä parisuhteessa kahden miehen kanssa ja siinä välissä deittaillut viittä muuta ja kaikilla heistä on ihan erilaiset odotukset ihannenaisensa suhteen. Mutta tässä nyt sitten ne ominaisuudet, joista minua on viimeisen kymmenen vuoden aikana kehuttu:

Eroottisesti estoton

Älykäs ja hyvä keskustelija

Akateemisesti koulutettu ja menestynyt ammatissani, joka sivuaa kumppanini työtä

Itsenäinen, en halua asua miehen kanssa yhdessä

Joustava ja lempeä luonne

Vierailija
102/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 12:30"]

No, esim.

1. Pidän seksistä ja olen siinä hyvä. Ulkonäössä on plussaa naamataulu, pitkä, tumma tukka, isot tissit  ja pituuteni (177 cm).

2. Olen suht älykäs, suvaitsevainen, luonteeltani pohdiskelija.

3. Tykkään kokata ja leipoa, joka päivä on kotiruokaa tarjolla.

4. En polta, juon vain satunnaisesti.

5. Olen rehellinen ja uskollinen.

Miinuksiakin sitten valitettavasti löytyy (tai mitä nyt kukakin pitää miinuksena...). Olen lihava. Olen köyhä (velkaa ei kuitenkaan ole, eikä ole tapana ottaa). Mulla ei ole paljoa kunnianhimoa. En käy töissä. Inhoan siivoamista, mutta sotken kyllä. En ole aktiivinen liikkuja (kävelen ja pyöräilen, ei muuta). Kaksi lastakin mulla on. :D

[/quote]

Anteeksi, mutta pakko ihmetellä, miten joku on seksissä "hyvä"? Eli osaa temppuja toisensa perään? Eikö seksi ole kahden ihmisen eroottiista kommunikointia ja mielihyvän tuottamista? Eiköhän tähän vaikuta näiden ihmisten henkilökemia eikä mitkään temput jotka kaikki voi oppia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 12:30"]

No, esim.

1. Pidän seksistä ja olen siinä hyvä. Ulkonäössä on plussaa naamataulu, pitkä, tumma tukka, isot tissit  ja pituuteni (177 cm).

2. Olen suht älykäs, suvaitsevainen, luonteeltani pohdiskelija.

3. Tykkään kokata ja leipoa, joka päivä on kotiruokaa tarjolla.

4. En polta, juon vain satunnaisesti.

5. Olen rehellinen ja uskollinen.

Miinuksiakin sitten valitettavasti löytyy (tai mitä nyt kukakin pitää miinuksena...). Olen lihava. Olen köyhä (velkaa ei kuitenkaan ole, eikä ole tapana ottaa). Mulla ei ole paljoa kunnianhimoa. En käy töissä. Inhoan siivoamista, mutta sotken kyllä. En ole aktiivinen liikkuja (kävelen ja pyöräilen, ei muuta). Kaksi lastakin mulla on. :D

[/quote]

Anteeksi, mutta pakko ihmetellä, miten joku on seksissä "hyvä"? Eli osaa temppuja toisensa perään? Eikö seksi ole kahden ihmisen eroottiista kommunikointia ja mielihyvän tuottamista? Eiköhän tähän vaikuta näiden ihmisten henkilökemia eikä mitkään temput jotka kaikki voi oppia?

[/quote]

Se varmaan tarkotti imevänsä munaa posket lommolla. Monet miehet pitää siitä, riippumatta siitä millainen henkilökemia on sen imijän kanssa.

Vierailija
104/115 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 12:04"]

5. Urheilullinen kroppa, tiimalasi mitoilla 90-60-90 (ennen kuntoilun aloittamista mahan ymp. lähempänä 70-senttiä), rinnat 70E ja pitkät luonnonblondit hiukset.

[/quote]

Jos kuppikoko on 70E, pitäisi rinnanympäryksen olla 95cm. 90cm ympärys ja 70cm alaympärys on 70C. Käytätkö väärän kokoisia liivejä? :)

Vierailija
105/115 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 12:04"]

5. Urheilullinen kroppa, tiimalasi mitoilla 90-60-90 (ennen kuntoilun aloittamista mahan ymp. lähempänä 70-senttiä), rinnat 70E ja pitkät luonnonblondit hiukset.

[/quote]

Jos kuppikoko on 70E, pitäisi rinnanympäryksen olla 95cm. 90cm ympärys ja 70cm alaympärys on 70C. Käytätkö väärän kokoisia liivejä? :)

Vierailija
106/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... 

1. Olen kaunis hämärässä valaistuksessa, kun vähän siristää silmiä ja seisoo hieman kauempana ja on sopivasti humalassa. :) 
2. En ole rikas, en valmistunut hyvään tai edes turvalliseen ammattiin enkä ole hyvästä suvusta. Niinpä olen saanut perintönä vankan selviytymistaidon. 
3. En osaa mitä tahansa, mutta opin mitä tahansa. 
4. Aluksi saat kömpelöjä sanoja ja epävarmoja eleitä. Mikäli jaksat sen kaiken yli, saat kiinnostavia keskusteluja, iloisia sattumuksia ja mukavaa yhdessäoloa.
5. Mikäli saavutat rakkauteni etkä särje luottamustani, rakkauteni on rajaton, pinnani pitkämielinen ja uskollisuuteni taattu.

(Ja jos tuosta riisuu korusanat, niin ei minun varmaan kannata mennä seuranhakupalstalle. :) Onneksi olen jo siippani löytänyt.)

Vierailija
107/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mulla on seksikäs, naisellinen kroppa

2. Kauniit kasvot ja pitkät paksut hiukset

3. Äidillinen, kiltti ja huolehtiva

4. Hyvä ja erittäin kokeilunhaluinen sängyssä

5. Taitava ja innokas kokki

Kukas tulisi kosimaan? 

Vierailija
108/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi? No varmaan riippuu ihan miehestä, mutta tässä sellaisia "yleisiä" kriteerejä jotka täytän.

Olen kaunis.

En meikkaa liikaa ja annan hiusteni olla pitkinä.

Olen laiha.

Minulla on oma elämä, kuten opiskelut, mielenkiintoinen työ ja urheiluharrastukset.

Olen ihan sairaan hyvä kokki ja mielelläni kokkailen vaikka joka ilta aina kun ehdin.

Vierailija
109/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helkkarin hauska ja viihdyttävää seuraa.

Olen ymmärtäväinen ja sydämellinen kanssaihmisiä kohtaan.

Olen rasvaton, urheilullinen.

Kai omistan ihan naiselliset kasvotkin, tosin ikä vähän jo näkyy näin 30v:D

Rakastan elämää ja seikkailuja!

Vierailija
110/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en halua solvata listaasi 108... Mutta täytyy myöntää että "Olen rasvaton" kuulostaa tällaisessa listassa vähintäänkin omituiselta. :D "Hei, olen laatudaami, kato vaikka mun rasvaprosenttia!"

Vierailija
111/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:16"]

"On taipumus uskollisuuteen"

[/quote]

Taipumus uskollisuuteen? Miksi toi kuulostaa ääneen lausuttuna hassulta ja näyttää kirjoitettunakin jotenkin naurettavalta, ikäänkuin noi sanat kumoaisi toisensa. Ymmärrän, että henkilöllä saattaa olla esim. taipumus epärehellisyyteen eli saattaa silloin tällöin puhua palturia. Tai taipumus juopotteluun eli ajoittain kuluu hapanta reippaastikin. Mutta taipumus uskollisuuteen? Merkitseekö se sitä, että yleensä on uskoton, mutta saattaa joskus silloin tällöin kieltäytyä syrjähypystä?

Vierailija
112/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät käytöstavat
uskollinen ja vastuuntuntoinen
eteenpäin pyrkivä/kunnianhimoinen siinä asiassa, mitä rakastaa tehdä
hyväsydäminen, muttei sinisilmäinen
hyvä rahan käytössä (ei tuhlaileva elämäntyyli)
savuton ja raitis

Vierailija
113/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. viehättävä ja huoliteltu

2. itsenäinen ja omatoiminen

3. erinomainen kokki

4. lämpimän seksuaalinen

5. kuuntelen ja keskustelen

Näillä on kelvattu upealle miehelle jo 28 vuotta:D

Vierailija
114/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. hoikka ja ihan nätti

2. hymyilevä

3. sosiaaliset taidot

4. ammatit, jotka ok naiselle

5. urheilen

Näissä ominaisuuksissa nyt ei ole mitään, jolla pystyisi erottumaan muista. Mutta suurin osa haluaakin parisuhteeseen mieluiten aika "tavallisen" ihmisen kanssa. Tällä hetkellä mulle ei ole ajankohtaista miettiä olenko "haluttua tavaraa markkinoilla" vai en.

Vierailija
115/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen hauska ja sarkastinen ihminen, samankaltaisiin huumorini on tähän mennessä iskenyt aina

2. Isot tissit (pakkohan ne on mainita :D)

3. Tykkään leipoa, ja olen hyvä siinä

4. Saan seksin aikana useita orgasmeja

5. Olen kaunis

Tässä varmaan parhaimmat iskureplani miehelle netissä, mutta tosiaan huonoja puolia on ihan tarpeeksi :D