täytän huomenna 45v
ahdistaa ihan hirveästi tämä ikääntyminen.
Onkohan tällä palstalla enää edes mun ikäistä porukkaa?
Nyt ikä lähempänä viittä- kuin neljääkymppiä :(
Kommentit (30)
Täytin keväällä 45v. Olen itsekin miettinyt tosi kovasti ikääntymistä, vaikka olen fyysiesti hyvässä kunnossa ja olen aloittanut opiskelunkin. Kaipa tämä ikäkriiseily tästä ohi menee, mutta vähän lujille on ottanut.
Täällä yksi! Ostin Nu Skin ihonhoitolaitteen ja kaikki geelit ym. Teetin rakennekynnet ja laitoin ripset:-) kaikki hillittyjä, mutta viittaa ikäkriisin oireisiin?
Niin ja treenaan hurjasti ja palkkasin PT:n...
Tsemppiä!
Onnea! Olen 46 ja elämäni kunnossa. Toinen lapsi jo aikuinen ja toinenkin 16. Vihdoin aikaa omille harrastuksille ja kavereille. Ei ahdista pätkääkään.
Askel lähempänä kuolemaa sitä se 45 tarkoittaa. Viimeistään nyt hyväksyy sen tosiasian että rypyt ja harmaat hiukset ovat arkea eivät yllätä enään. Äijät eivät enään katsele roikkoperseitä kun kaikki roikkuu ja riippuu.
Täällä yks pian 46... yksi pieni lapsi ja toinen tulossa. Ei siis puhettakaan siitä omasta ajasta... vielä vähään aikaan. Ei tosin ikäkriisiäkään. :-)
Täytin 20.5. tuon 45v. Tykkään olla kyllä ikäisen. Elämä on huolissaan ja seksi on kivaa. Mun poika täyttää tänään 20v.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:42"]
Täällä yks pian 46... yksi pieni lapsi ja toinen tulossa. Ei siis puhettakaan siitä omasta ajasta... vielä vähään aikaan. Ei tosin ikäkriisiäkään. :-)
[/quote]
Onnea! Sulla ne omat vuodet oli aikaisemmin ja nyt nautit ihanista vauvavuosista varmasti yhtä paljon kun minä omasta ajasta :)
Täytän pian 44 ja se ei tunnu huonolta. Luulisin, että innostun itsekin jostakin kuntokuurista kuten kaikki ikäiseni :) ja laihdutan itselleni lisää elinvuosia. Ainakin aion aloittaa pari uutta harrastusta syksyllä!
Onhan täällä muitakin. Minä olen 49. Ja ihan tyytyväinen olen. Oikeasti olkaa tyytyväisiä jos saatte täyttää vuosia ihan terveinä. Kamalia sairauksia on joillakin ihmisillä jo meidänkin ikäisinä, joten ei valiteta jos perse ja muut riippuu vähän.
Mulle 45 oli pieni kuolema. Menetin työpaikan, jossa olin ollut melkein 20 vuotta siihen saakka. Sitten yhtäkkiä koko suuri yritys meni konkurssiin ja työt loppuivat. Olen korkeakoulutettu ja ollut työttömäni viimeiset vuodet, kukaan ei ole kiinnostunut palkkaamaan viisikymppistä, vaikkakin pätevää naista.
Mieheni jätti minut nuoremman naisen vuoksi vähän ennen kun jäin työttömäksi. Mies rakastui omaan oppilaaseensa, jolla oli ikää vain 23, mieheni oli tuolloin jo yli 45.
Lapsemme ovat vanhempia kuin mieheni uusi tyttöystävä. Parin vuoden ajan suunnittelin vain tappavani itseni, mutta nyt olen hiljaa hyväksynyt sen että tätä elämä on etenkin naiselle. Menetät arvosi kun täytät 40 ja siitä eteenpäin kaikki on yhtä alamäkeä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:41"]
Askel lähempänä kuolemaa sitä se 45 tarkoittaa. Viimeistään nyt hyväksyy sen tosiasian että rypyt ja harmaat hiukset ovat arkea eivät yllätä enään. Äijät eivät enään katsele roikkoperseitä kun kaikki roikkuu ja riippuu.
[/quote]
Toisilla roikkuu,toisilla ei. Riippuu ja roikkuu vähän siitä,miten on itsestään pitänyt huolta.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:02"]
[/quote]
Toisilla roikkuu,toisilla ei. Riippuu ja roikkuu vähän siitä,miten on itsestään pitänyt huolta.
[/quote]
roikkuminen riippuu eniten luuston rakenteesta! Esim. kasvoissa niillä roikkuu nopeammin, joilla on matalat poskipäät. Kollageeni katoaa jokaiselta.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 20:05"]
[/quote]
[/quote]
roikkuminen riippuu eniten luuston rakenteesta! Esim. kasvoissa niillä roikkuu nopeammin, joilla on matalat poskipäät. Kollageeni katoaa jokaiselta.
[/quote Ok. Ajattelin lähinnä tuota mainitsemaasi roikkoperseisyyttä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 19:58"]
Mulle 45 oli pieni kuolema. Menetin työpaikan, jossa olin ollut melkein 20 vuotta siihen saakka. Sitten yhtäkkiä koko suuri yritys meni konkurssiin ja työt loppuivat. Olen korkeakoulutettu ja ollut työttömäni viimeiset vuodet, kukaan ei ole kiinnostunut palkkaamaan viisikymppistä, vaikkakin pätevää naista.
Mieheni jätti minut nuoremman naisen vuoksi vähän ennen kun jäin työttömäksi. Mies rakastui omaan oppilaaseensa, jolla oli ikää vain 23, mieheni oli tuolloin jo yli 45.
Lapsemme ovat vanhempia kuin mieheni uusi tyttöystävä. Parin vuoden ajan suunnittelin vain tappavani itseni, mutta nyt olen hiljaa hyväksynyt sen että tätä elämä on etenkin naiselle. Menetät arvosi kun täytät 40 ja siitä eteenpäin kaikki on yhtä alamäkeä.
[/quote] Voi kurja, tsemppiä sulle!
[/quote]
[/quote]
ja joillekin käynti Specsaverillä olisi paikallaan :-D
Täytän 46 tänä vuonna, neljänkympin ahdistus alkaa helpottaa. Tsemppiä ap:lle, elämää on neljänkympin tällä puolenkin :)
Onnea! Ikä, se on vaan numeroita. Keskity elämässä johonkin mukavampaan... Hyviin kirjoihin, leffoihin ja kunnon hikiliikuntaan.
t.45++