Millaiset parinvalintakriteerit täytät?
Miehet ja naiset vaativat potentiaaliselta kumppanilta yhtä ja toista, tehdään listauksia ja kerrotaan, millaisten ominaisuuksien on vähintään täytyttävä, jotta edes harkittaisiin suhdetta. Mutta moniko pysähtyy pohtimaan, täyttävätkö he itse kovia kriteerejä?
Listaa siis viisi (5) kovaa parinvalintakriteeriä, jotka sinä täytät. Kuvittele, että teet listausta unelmakumppanista, mutta sinä oletkin se, jonka ominaisuuksia ruoditaan kovalla kädellä.
Kommentit (115)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:46"]
1. Positiivinen
2. Älykäs
3. Iso rintainen
4. Spontaani
5. Taiteellinen
[/quote]
Kohta 3 on plussaa mahdollisesti mutta 1,2 4 ja 5 kohdat...ovat mielenkiintoiset ja sellaset mitkä kolahtavat
Herra40+
[/quote]
15 kiittää :)
[/quote]
Ei tuosta kiittää tarvi...eihän sille voi mitään jos miellyttää ;)
Herra40+
[/quote]
On Se silti mukava kuulla :)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:46"]
1. Positiivinen
2. Älykäs
3. Iso rintainen
4. Spontaani
5. Taiteellinen
[/quote]
Kohta 3 on plussaa mahdollisesti mutta 1,2 4 ja 5 kohdat...ovat mielenkiintoiset ja sellaset mitkä kolahtavat
Herra40+
[/quote]
15 kiittää :)
[/quote]
Ei tuosta kiittää tarvi...eihän sille voi mitään jos miellyttää ;)
Herra40+
[/quote]
On Se silti mukava kuulla :)
no kiva jos tuntui hyvälle nro 15.. ;)
Herra40+
1. Kaunis: kasvot, hiukset, kroppa(urheilullinen mutta naisellinen)
2.fiksu: opiskelen lääkäriksi
3.hyvä kokki
4.rento tyyppi
5.en polta enkä 'ryyppää', mutta en sylje kuppiinkaan
Luulen, että jos satun joskus miehestäni eroamaan, en enää hakeudu parisuhteeseen, joten eipä tarvitse täyttää mitään kriteerejäkään.
-Hoikka, mutta muodokas tiimalasivartalo. F70 rinnat ja pyöreä, kiinteä peppu
-Pitkät, vaaleat hiukset
-Terveelliset elämäntavat: liikun, en tupakoi, osaan laittaa hyvää ruokaa ja nauttia siitä, mutta en ylensyö
-AMK-tason koulutus, hyvä työpaikka. (olen huomannut, että aika monet miehet toki pitävät siitä, että naisella on koulutusta, mutta eivät halua, että on korkeampi koulutus kuin itsellä)
-Nautin seksistä ja haluan sitä usein, kokeilen hyvin mielelläni lähes mitä vaan. Rakastan suihinottamista ja nielen ;)
Seuraa on riittänyt ihan hyvin sinkkuaikoinakin :)
1. Olen uskollinen
2. Ja rehellinen
3. Olen omasta mielestäni ainakin kaunis ja monesti kuullut sen muittenki syystä. Joillekin voi kuitenki olla miinuksena ns. muodottomuus kun hoikkana ihmisenä rinnatkaan ei oo kasvanu kauhean isoon kokoon.
4. Olen lapseton ja nuori.
5. Tulen toimeen omillani, en siis mikään rikas mutta en tarvitse elättäjää.
Vähän on hankala keksiä kun ihmisillä niin erilaisia mieltymyksiä "täydellisestä" kumppanista, mutta ehkä nuo kaksi ensimmäistä on semmosia mitä yleensäkin arvostetaan.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:04"]
Mutta moniko pysähtyy pohtimaan, täyttävätkö he itse kovia kriteerejä?
[/quote]
Olen koulukiusattu. Näin ollen minulle on aina tehty tiettäväksi, etten täytä mitään kriteereitä. Ei ole tarvinnut itse pohtia asiaa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:59"]
-Pitkät, vaaleat hiukset
-Terveelliset elämäntavat: liikun, en tupakoi, osaan laittaa hyvää ruokaa ja nauttia siitä, mutta en ylensyö
-AMK-tason koulutus, hyvä työpaikka. (olen huomannut, että aika monet miehet toki pitävät siitä, että naisella on koulutusta, mutta eivät halua, että on korkeampi koulutus kuin itsellä)
-Nautin seksistä ja haluan sitä usein, kokeilen hyvin mielelläni lähes mitä vaan. Rakastan suihinottamista ja nielen ;)
[/quote]
täydellinen
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:54"]
Nojoo
mulla on äärimmäisen korkea koulutus, hyvät tulot ja keskimääräistä enemmän omaisuutta. Sitä sanotaan, että jotkut miehet pelkäävät naisia, jotka ansaitsvat heitä enemmän, jotn toki tämä voisi olla potentiaalinen miinuskin, mutta minä en ole tavannut tai ainakaan huomannut sellaisia.
olen tasaveroinen kumppani, valmis tekemään kompromisseja ja ottamaan vastuuta, nauttimaan sekä omista että sinun tekemisistäsi. En ole mustasukkainen enkä jää perääsi ruikuttamaan.
olen melko kaunis ja tyylikäs. Ainakin omasta mielestäni ja samanmielisten miesten ja naisten mielestä. Makuasiahan se on.
olen terve, myös päästäni. Tai ainakin säilynyt diagnooseitta. Mutta sukuvikoja ja alttiuksia riittää kyllä.
Osaan laittaa hyvää ruokaa (mutta en osaa leipoa ja siivoamista inhoan)
[/quote]
Saako veikata, olet +30v ja sinkku?
1. Iloinen
2. Rehellinen
3. Uskollinen
4. ...
5. ...
Kamalaa kun ei keksi itsestään edes viittä hyvää asiaa.
1. korkeasti koulutettu & korkea yhteiskunnallinen asema/valta-asema
2. hyvä palkka
3. hoikka, isot rinnat
4. rehellinen
5. todellinen kodin hengetär
N41
1. Lapseton ja sellaisena aion pysyäkin
2. Äitipuoliainesta edellisestä huolimatta
3. Hoikka (ja pitkä)
4. Urheilullinen
5. Luonnonläheinen
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:59"]
-Pitkät, vaaleat hiukset
[/quote]
täydellinen
[/quote]
Kiitos <3 on minussakin vikani, kuka tykkää mistäkin.
-28
kohtiin 1-5 vastaan
Olen se mitä olen, kaikille en kelpaa enkä kaikkia miellytä. Silti olen se mitä olen
sellaisenaan koko alastomuudessaan ;)
Herra40+
missä tuollanen täydellisyys asuu?
1. Huumorintajuinen
2. Älykäs, kykenevä keskustelemaan monipuolisesti eri aiheista.
3. En jäkätä enkä roiku toisessa.
4. Uskollinen ja luotettava
5. Hoikka ja urheilullinen mutta naisellinen
1. Hauska ja huumorintajuinen
2. Urheilullinen
3. Naisellinen hoikka tiimalasivartalo
4. Söpö ja hymyilevä
5. Koulutettu ja hyvässä työpaikassa
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:02"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:54"]
Nojoo
mulla on äärimmäisen korkea koulutus, hyvät tulot ja keskimääräistä enemmän omaisuutta. Sitä sanotaan, että jotkut miehet pelkäävät naisia, jotka ansaitsvat heitä enemmän, jotn toki tämä voisi olla potentiaalinen miinuskin, mutta minä en ole tavannut tai ainakaan huomannut sellaisia.
olen tasaveroinen kumppani, valmis tekemään kompromisseja ja ottamaan vastuuta, nauttimaan sekä omista että sinun tekemisistäsi. En ole mustasukkainen enkä jää perääsi ruikuttamaan.
olen melko kaunis ja tyylikäs. Ainakin omasta mielestäni ja samanmielisten miesten ja naisten mielestä. Makuasiahan se on.
olen terve, myös päästäni. Tai ainakin säilynyt diagnooseitta. Mutta sukuvikoja ja alttiuksia riittää kyllä.
[/quote]
Saako veikata, olet +30v ja sinkku?
[/quote]
en ole sinkku. Sinänsä tällainen mietintä on toki turhaa. Toisaalta on siis myös selvää, että mieheni pitää minua unelmakumppanina ja aika moni muukin on matkan varrella tehnyt "tositarkoituksella" erilaisia avauksia.
Nojoo