Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset parinvalintakriteerit täytät?

Vierailija
13.06.2014 |

Miehet ja naiset vaativat potentiaaliselta kumppanilta yhtä ja toista, tehdään listauksia ja kerrotaan, millaisten ominaisuuksien on vähintään täytyttävä, jotta edes harkittaisiin suhdetta. Mutta moniko pysähtyy pohtimaan, täyttävätkö he itse kovia kriteerejä?

Listaa siis viisi (5) kovaa parinvalintakriteeriä, jotka sinä täytät. Kuvittele, että teet listausta unelmakumppanista, mutta sinä oletkin se, jonka ominaisuuksia ruoditaan kovalla kädellä.

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo

mulla on äärimmäisen korkea koulutus, hyvät tulot ja keskimääräistä enemmän omaisuutta. Sitä sanotaan, että jotkut miehet pelkäävät naisia, jotka ansaitsvat heitä enemmän, jotn toki tämä voisi olla potentiaalinen miinuskin, mutta minä en ole tavannut tai ainakaan huomannut sellaisia.

olen tasaveroinen kumppani, valmis tekemään kompromisseja ja ottamaan vastuuta, nauttimaan sekä omista että sinun tekemisistäsi. En ole mustasukkainen enkä jää perääsi ruikuttamaan.

olen melko kaunis ja tyylikäs. Ainakin omasta mielestäni ja samanmielisten miesten ja naisten mielestä. Makuasiahan se on.

olen terve, myös päästäni. Tai ainakin säilynyt diagnooseitta. Mutta sukuvikoja ja alttiuksia riittää kyllä.

Osaan laittaa hyvää ruokaa (mutta en osaa leipoa ja siivoamista inhoan)

Vierailija
22/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:52"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:46"]

1. Positiivinen

2. Älykäs

3. Iso rintainen

4. Spontaani

5. Taiteellinen

[/quote]

Kohta 3 on plussaa mahdollisesti mutta 1,2 4 ja 5 kohdat...ovat mielenkiintoiset  ja sellaset mitkä kolahtavat

Herra40+

[/quote]

15 kiittää :)

[/quote]

Ei tuosta kiittää tarvi...eihän sille voi mitään jos miellyttää  ;)

Herra40+

[/quote]

On Se silti mukava kuulla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:52"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:46"]

1. Positiivinen

2. Älykäs

3. Iso rintainen

4. Spontaani

5. Taiteellinen

[/quote]

Kohta 3 on plussaa mahdollisesti mutta 1,2 4 ja 5 kohdat...ovat mielenkiintoiset  ja sellaset mitkä kolahtavat

Herra40+

[/quote]

15 kiittää :)

[/quote]

Ei tuosta kiittää tarvi...eihän sille voi mitään jos miellyttää  ;)

Herra40+

[/quote]

On Se silti mukava kuulla :)

Vierailija
24/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kiva jos tuntui hyvälle   nro 15..  ;)

Herra40+

Vierailija
25/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kaunis: kasvot, hiukset, kroppa(urheilullinen mutta naisellinen)

2.fiksu: opiskelen lääkäriksi

3.hyvä kokki

4.rento tyyppi

5.en polta enkä 'ryyppää', mutta en sylje kuppiinkaan

Vierailija
26/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että jos satun joskus miehestäni eroamaan, en enää hakeudu parisuhteeseen, joten eipä tarvitse täyttää mitään kriteerejäkään.

Vierailija
27/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Hoikka, mutta muodokas tiimalasivartalo. F70 rinnat ja pyöreä, kiinteä peppu

-Pitkät, vaaleat hiukset

-Terveelliset elämäntavat: liikun, en tupakoi, osaan laittaa hyvää ruokaa ja nauttia siitä, mutta en ylensyö 

-AMK-tason koulutus, hyvä työpaikka. (olen huomannut, että aika monet miehet toki pitävät siitä, että naisella on koulutusta, mutta eivät halua, että on korkeampi koulutus kuin itsellä)

-Nautin seksistä ja haluan sitä usein, kokeilen hyvin mielelläni lähes mitä vaan. Rakastan suihinottamista ja nielen ;)

Seuraa on riittänyt ihan hyvin sinkkuaikoinakin :)

Vierailija
28/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen uskollinen

2. Ja rehellinen

3. Olen omasta mielestäni ainakin kaunis ja monesti kuullut sen muittenki syystä. Joillekin voi kuitenki olla miinuksena ns. muodottomuus kun hoikkana ihmisenä rinnatkaan ei oo kasvanu kauhean isoon kokoon.

4. Olen lapseton ja nuori.

5. Tulen toimeen omillani, en siis mikään rikas mutta en tarvitse elättäjää.

Vähän on hankala keksiä kun ihmisillä niin erilaisia mieltymyksiä "täydellisestä" kumppanista, mutta ehkä nuo kaksi ensimmäistä on semmosia mitä yleensäkin arvostetaan.

Vierailija
29/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:04"]

Mutta moniko pysähtyy pohtimaan, täyttävätkö he itse kovia kriteerejä?

[/quote]

Olen koulukiusattu. Näin ollen minulle on aina tehty tiettäväksi, etten täytä mitään kriteereitä. Ei ole tarvinnut itse pohtia asiaa.

Vierailija
30/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:59"]

-Pitkät, vaaleat hiukset

-Terveelliset elämäntavat: liikun, en tupakoi, osaan laittaa hyvää ruokaa ja nauttia siitä, mutta en ylensyö 

-AMK-tason koulutus, hyvä työpaikka. (olen huomannut, että aika monet miehet toki pitävät siitä, että naisella on koulutusta, mutta eivät halua, että on korkeampi koulutus kuin itsellä)

-Nautin seksistä ja haluan sitä usein, kokeilen hyvin mielelläni lähes mitä vaan. Rakastan suihinottamista ja nielen ;)

[/quote]

täydellinen

Vierailija
31/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:54"]

Nojoo

mulla on äärimmäisen korkea koulutus, hyvät tulot ja keskimääräistä enemmän omaisuutta. Sitä sanotaan, että jotkut miehet pelkäävät naisia, jotka ansaitsvat heitä enemmän, jotn toki tämä voisi olla potentiaalinen miinuskin, mutta minä en ole tavannut tai ainakaan huomannut sellaisia.

olen tasaveroinen kumppani, valmis tekemään kompromisseja ja ottamaan vastuuta, nauttimaan sekä omista että sinun tekemisistäsi. En ole mustasukkainen enkä jää perääsi ruikuttamaan.

olen melko kaunis ja tyylikäs. Ainakin omasta mielestäni ja samanmielisten miesten ja naisten mielestä. Makuasiahan se on.

olen terve, myös päästäni. Tai ainakin säilynyt diagnooseitta. Mutta sukuvikoja ja alttiuksia riittää kyllä.

[/quote]

Saako veikata, olet +30v ja sinkku?

Vierailija
32/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Iloinen

2. Rehellinen

3. Uskollinen

4. ...

5. ...

Kamalaa kun ei keksi itsestään edes viittä hyvää asiaa.

Vierailija
33/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. korkeasti koulutettu & korkea yhteiskunnallinen asema/valta-asema

2. hyvä palkka

3. hoikka, isot rinnat

4. rehellinen

5. todellinen kodin hengetär

N41

Vierailija
34/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lapseton ja sellaisena aion pysyäkin

2. Äitipuoliainesta edellisestä huolimatta

3. Hoikka (ja pitkä)

4. Urheilullinen

5. Luonnonläheinen

Vierailija
35/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:00"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:59"]

-Pitkät, vaaleat hiukset

[/quote]

täydellinen

[/quote]

Kiitos <3 on minussakin vikani, kuka tykkää mistäkin.

-28

Vierailija
36/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtiin 1-5 vastaan

Olen se mitä olen, kaikille en kelpaa enkä kaikkia miellytä. Silti olen se mitä olen

sellaisenaan koko alastomuudessaan   ;)

Herra40+

Vierailija
37/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä tuollanen täydellisyys asuu?

Vierailija
38/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Huumorintajuinen

2. Älykäs, kykenevä keskustelemaan monipuolisesti eri aiheista.

3. En jäkätä enkä roiku toisessa.

4. Uskollinen ja luotettava

5. Hoikka ja urheilullinen mutta naisellinen

Vierailija
39/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hauska ja huumorintajuinen

2. Urheilullinen

3. Naisellinen hoikka tiimalasivartalo

4. Söpö ja hymyilevä

5. Koulutettu ja hyvässä työpaikassa

Vierailija
40/115 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 09:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:54"]

Nojoo

[/quote]

Saako veikata, olet +30v ja sinkku?

[/quote]

en ole sinkku. Sinänsä tällainen mietintä on toki turhaa. Toisaalta on siis myös selvää, että mieheni pitää minua unelmakumppanina ja aika moni muukin on matkan varrella tehnyt "tositarkoituksella" erilaisia avauksia.