Käsi sydämelle, joutuuko miehesi runkkaamaan seksinpuutteen takia?
Kommentit (48)
Ei joudu. Eikä olis joutunut koko 30-vuotta kestäneen suhteen aikana, mutta oma valintansa oli joskus päätyä runkulle. Flirttiä ja kosketuksia, lapset vielä iltasella jaloissa. Hänen valintansa oli touhata itsekseen, minkä jouduin ikkunoita pestessäni todistamaan. Lapset viel talossa leikeissään. Huomasin kyllä rennosta olosta ja välinpitämättömyydestä mua kohtaan myös, että homma hoidettu, eikä vaimo enää kiinnosta. Olisko sitte ollu liikaa odotella pari tuntia vai mitä?? Mutta näinkin voi käydä ja pitää vaan niellä se pettymys. Seksiä olis edelleen tarjolla, mut toisella ikä/väsy/? tulee vastaan. Seksissä mukana leluja vaihtelevasti, kolmansia pyöriä on ollut. Liekö sitten vaan vaihtelunhalu tai helppous ollut taustalla. Kyllä sinä iltana kirpas.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 23cm kulli ja viimeksi runkkasin teini-ikäisenä noin 17-vuotta sitten.
Ah, ala-asteen käänteispsykologiaa 😁 Minimuna on tänään ovelalla tuulella !
Ei joudu, tänään kun oli vapaa molemmilla, seksiä oli kaksi kertaa ja illan päätteeksi annoin vielä suihinoton kaikilla herkuilla. Miehen sanoin"Mulla on maailman paras tyttöystävä".;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "joutuuko"? Eikö kaikkien kuulukin saada tyydyttää itseään silloin kun huvittaa, vaikka seksiä kumppanin kanssa olisikin? Onko se miehille niin epämiellyttävä asia? Olen nainen ja itsetyydytys on kyllä tärkeä osa seksielämääni aina, oli kumppani saatavilla tai ei.
Sinänsä samaa mieltä sanomasi kanssa, mutta on se silloin kyllä ”joutumista”, jos haluaisi panna, mutta kumppani ei.
No joo, eri asia jos on oikeasti jatkuvaa puutetta seksistä suhteessa. Mutta muuten luulisin että sitä sattuu lähes kaikille, eihän toinen voi aina juuri samaan aikaan haluta ja ihan ok sen luulisi olevan. Tuo aloitus kuulosti siltä että miehen ei kuuluisi ikinä joutua itsetyydyttämään ja se on naisen syytä jos joutuu.
Niin no, tänä vuonna seksiä vaimon kanssa ollut täällä kaksi kertaa. Runkkaan kyllä lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "joutuuko"? Eikö kaikkien kuulukin saada tyydyttää itseään silloin kun huvittaa, vaikka seksiä kumppanin kanssa olisikin? Onko se miehille niin epämiellyttävä asia? Olen nainen ja itsetyydytys on kyllä tärkeä osa seksielämääni aina, oli kumppani saatavilla tai ei.
Sinänsä samaa mieltä sanomasi kanssa, mutta on se silloin kyllä ”joutumista”, jos haluaisi panna, mutta kumppani ei.
No joo, eri asia jos on oikeasti jatkuvaa puutetta seksistä suhteessa. Mutta muuten luulisin että sitä sattuu lähes kaikille, eihän toinen voi aina juuri samaan aikaan haluta ja ihan ok sen luulisi olevan. Tuo aloitus kuulosti siltä että miehen ei kuuluisi ikinä joutua itsetyydyttämään ja se on naisen syytä jos joutuu.
No kyllä se on parisuhteessa naisen syy, jos ei suostu seksiin tai vaikka runkkaamaan miestään, ja mies joutuu itse itsensä hoitelemaan.
Sama juttu tietenkin toisinpäinkin.
Mikä ihme siinä on, että toisen tarpeille ei toinen anna yhtään arvoa.
Kyllä mun mielestä parisuhdeseksissä pitää kummankin haluta ja olla täysillä mukana, muuten on sama runkata.
Valitettavasti joudun sanomaan että varmaankin vaimo joutuu kyllä hoitelemaan itseään. Kyllä mulla olis tekis kovasti mieli ja vaimon tyydytänkin, mutta omat prostatiitin tuomat ongelmat latistaa ja syö tehokkaasti halut. Ei ole kovin mieltä ylentävää kun orgasmi tekee tosi kipeää. Yleensä yhdynnässä vaimolla klitoris kiihotin mukana ja saa orgasmin, mutta lopetan kyllä sen jälkeen kun mielessä jäytää kipeää tekevä orgasmi 😢
Ehkä, en tiedä. Hänen kannattaisi lopettaa pihtaaminen. Minulla ainakin oli tänään aamulla hyvää seksiä itsekseni. Koronan takia en ole viitsinyt alkaa katsella vieraita miehiä, mutta ehkä sitäkin aikanaan, jos tämä yhteisen seksin puute kestää.
Joudun
Ei seksiä vuoteen, eikä ole ensimmäinen kerta tämän pituinen jakso.
Ei naiset anna. Oikeasti kirjoittavat tänne voimaantuakseen, vaikka oikeasti pihtaavat. Sitten voi "muijailla" siiderillä, että kuin paska mies on.
kyllä naiset antaa, jos ne äitiinsä tulee. ja jos ne isäänsä tulee, niin nehän oikein pyytää. eli peiliin katsomisen paikka.
No kyllä se välillä varmaan joutuu, tiedänkin että runkkailee etenkin usein aamusuihkussa ja välinekin siihen ollaan yhdessä hankittu. Itsekin välillä hoitelen omat himoni jollain lelulla, arki-illat kun aikataulut eivät vaan mitenkään osu töitten yms takia, joten siinä kai perimmäinen syy. Miehelläni todellakaan ei ikä ole haluja latistanut ja olisi varmaan halukas naimaan ihan joka päivä. Joskus näistä vähän avautunutkin, kun ei haluilleen tietenkään mitään voi. Seksiä meillä kuitenkin on vähintään kerran kaksi viikossa, enemmänkin jos haluaa ja osuu ajoitukset hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ei joudu. Eikä olis joutunut koko 30-vuotta kestäneen suhteen aikana, mutta oma valintansa oli joskus päätyä runkulle. Flirttiä ja kosketuksia, lapset vielä iltasella jaloissa. Hänen valintansa oli touhata itsekseen, minkä jouduin ikkunoita pestessäni todistamaan. Lapset viel talossa leikeissään. Huomasin kyllä rennosta olosta ja välinpitämättömyydestä mua kohtaan myös, että homma hoidettu, eikä vaimo enää kiinnosta. Olisko sitte ollu liikaa odotella pari tuntia vai mitä?? Mutta näinkin voi käydä ja pitää vaan niellä se pettymys. Seksiä olis edelleen tarjolla, mut toisella ikä/väsy/? tulee vastaan. Seksissä mukana leluja vaihtelevasti, kolmansia pyöriä on ollut. Liekö sitten vaan vaihtelunhalu tai helppous ollut taustalla. Kyllä sinä iltana kirpas.
Mikä esti sinua ilakoimasta itseksesi?
34v/22cm kirjoitti:
Teininä runkkasin.
Eka kerran sain pillua 16-vuotiaana ja sen jälkeen ei oo tarvinnu runkata.
Päätit siis luopua seksistä kokonaan? Oliko niin huono kokemus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä esti sinua ilakoimasta itseksesi?
Ei mikään muu kuin ketutus. Teki mieli seksiä oman miehen kanssa. Ilmeisesti hän ei vaan miettinyt oman kivansa vaikutusta sen pidemmälle kuin itseensä ja sen hetkiseen oloonsa.
Pohjanmaan ukko ja 24cm kirjoitti:
Mä luulen et noin 15 senttiset joutuu runkkaamaan, kun eivät saa ikinä sitä pilluakaan.
minimuna hei - suomi pelaa em:ssä! puoliajalla sitten postailet.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö nyt tästä kuvauksesta oikein, että 30-vuotisen liiton aikana mies todistettavasti kerran oli tavattu itsetyydytyksen parista joskus ties milloin? Ja vieläkin katkeroittaa niin kovin että oikein palstalle pitää purkaa tuntojaan?
Olen ollut avioliitossa. En oikein usko, että mieheni olisi joutunut runkkaamaan koskaan. Minä olin seksielämän osalta oikein täydellinen unelmavaimo. Olin aina valmis. Kun miehellä oli aamustondis niin avasin reidet hänelle ilo mielin ja huolehdin, että mies on kunnolla tyydytetty. Tottakai sain itsekin nauttia upeasta seksistä ja klitoriksen nuolemisesta lähes päivittäin.
OnnenTyttö_ kirjoitti:
Olen ollut avioliitossa. En oikein usko, että mieheni olisi joutunut runkkaamaan koskaan. Minä olin seksielämän osalta oikein täydellinen unelmavaimo. Olin aina valmis. Kun miehellä oli aamustondis niin avasin reidet hänelle ilo mielin ja huolehdin, että mies on kunnolla tyydytetty. Tottakai sain itsekin nauttia upeasta seksistä ja klitoriksen nuolemisesta lähes päivittäin.
Miksi puhut menneessä muodossa? Onko liitto ohi?
Joutuu. Etäsuhde, molemmat välillä puutteessa ja kaukana fyysisesti toisistaan. Saman katon alla ollessa seksiä on ja paljon.