Käsi sydämelle, joutuuko miehesi runkkaamaan seksinpuutteen takia?
Kommentit (48)
Joutuu, melkein päivittäin, kun vaimoa ei kyseinen homma enää kiinnosta.
Kyllä, annoin luvan myös vieraisiin Mutta ei halua, koska haluaa seksiä vain minun kanssasi, ei muiden. Minä taas en halua seksiä kenenkään kanssa, en edes itseni.
Varmaan se joskus hakkaa käteen, mutta hyvin harvoin se johtuu siitä, että minä en haluaisi seksiä. Itse en runkkaa juuri koskaan. Mies on valmis myös lähes aina. Ja joskus harvoin, jos ei muuten, hän hoitelee minut mielellään suullaan ja sormillaan.
Ei joudu. Ja jos on puutteessa jostain kumman syystä, ilmoittaa että haluaa helpotusta.ja sitä kyllä saa.😊
Ei.
Olen kieltäytynyt kaksi kertaa seksistä, syy niin huono fyysinen olo ettei pystynyt kerta kaikkiaan aktiin.
Minä taas käsi sydämellä runkkaan monesti viikossa, koska mieheni seksihalut ovat huomattavasti alhaisemmat. Eikä asia ole salaisuus, avoimesti olemme käyneet läpi halujemme eroja ja kyllä runkkaus on meillä sallittua muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Joutuu, melkein päivittäin, kun vaimoa ei kyseinen homma enää kiinnosta.
Laitas vaimo kiinnostumaan. Anna semmoset sessiot että anoo lisää! Näin meillä.
JOS pihviä tarjoaa, ei peruna enää kiinnosta!
Miten niin "joutuuko"? Eikö kaikkien kuulukin saada tyydyttää itseään silloin kun huvittaa, vaikka seksiä kumppanin kanssa olisikin? Onko se miehille niin epämiellyttävä asia? Olen nainen ja itsetyydytys on kyllä tärkeä osa seksielämääni aina, oli kumppani saatavilla tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "joutuuko"? Eikö kaikkien kuulukin saada tyydyttää itseään silloin kun huvittaa, vaikka seksiä kumppanin kanssa olisikin? Onko se miehille niin epämiellyttävä asia? Olen nainen ja itsetyydytys on kyllä tärkeä osa seksielämääni aina, oli kumppani saatavilla tai ei.
Sinänsä samaa mieltä sanomasi kanssa, mutta on se silloin kyllä ”joutumista”, jos haluaisi panna, mutta kumppani ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä samaa mieltä sanomasi kanssa, mutta on se silloin kyllä ”joutumista”, jos haluaisi panna, mutta kumppani ei.
No joo, eri asia jos on oikeasti jatkuvaa puutetta seksistä suhteessa. Mutta muuten luulisin että sitä sattuu lähes kaikille, eihän toinen voi aina juuri samaan aikaan haluta ja ihan ok sen luulisi olevan. Tuo aloitus kuulosti siltä että miehen ei kuuluisi ikinä joutua itsetyydyttämään ja se on naisen syytä jos joutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, eri asia jos on oikeasti jatkuvaa puutetta seksistä suhteessa. Mutta muuten luulisin että sitä sattuu lähes kaikille, eihän toinen voi aina juuri samaan aikaan haluta ja ihan ok sen luulisi olevan. Tuo aloitus kuulosti siltä että miehen ei kuuluisi ikinä joutua itsetyydyttämään ja se on naisen syytä jos joutuu.
No kyllä se on parisuhteessa naisen syy, jos ei suostu seksiin tai vaikka runkkaamaan miestään, ja mies joutuu itse itsensä hoitelemaan.
Sama juttu tietenkin toisinpäinkin.
Mikä ihme siinä on, että toisen tarpeille ei toinen anna yhtään arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se on parisuhteessa naisen syy, jos ei suostu seksiin tai vaikka runkkaamaan miestään, ja mies joutuu itse itsensä hoitelemaan.
Sama juttu tietenkin toisinpäinkin.
Mikä ihme siinä on, että toisen tarpeille ei toinen anna yhtään arvoa.
No huhhuh, toivottavasti sinulla itselläsi ei ole naista.
oijoijoi, nyt tästä tuli taas kissa-koira -tappelu. tajuatte varmaan, että toi teidän ”keskustelu” on ihan turhaa? se ei johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, annoin luvan myös vieraisiin Mutta ei halua, koska haluaa seksiä vain minun kanssasi, ei muiden. Minä taas en halua seksiä kenenkään kanssa, en edes itseni.
Miksi sitten täällä notkut kun koko aihe ei kiinnosta?
Ethän vain ole mies joka trollaamis tarkoituksena täällä esiintyy naisena? Ethän?
mulla on kokemusta vain miehenä olosta, ja sekin on riittävän haastavaa, joten en nyt tässä elämässä aio yrittää mitään uusia aluevaltauksia.
Ei taatusti joudu!