Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömällä tuttavallani oli tänään hidas aamu, ja meni manikyyriin

Vierailija
05.03.2026 |

Katsoin intsagramista, oli laittanut kuulumisia. Oli herännyt kymmeneltä ja syönyt pekonia munia granolaa. Minä heräsin kuudelta söin vain ruisleipää ja juustoa, ei ollut voita.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää, ja me maksetaan tuo

Vierailija
2/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laita viestiä sille että lopettaa sen??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ensi kerralla kun käyt kaupassa ostaa voita.

Vierailija
4/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Itse olen työtön ja käyn esim kulttuuritapahtumissa (teatterissa, konserteissa ym) pari kertaa kuussa. Työttömyysalennuksilla esim teatterilipun saa reilulla parilla kympillä  Ei työttömyys tarkoita sitä että pitää elää surkeasti. 

Vierailija
5/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Itse olen työtön ja käyn esim kulttuuritapahtumissa (teatterissa, konserteissa ym) pari kertaa kuussa. Työttömyysalennuksilla esim teatterilipun saa reilulla parilla kympillä  Ei työttömyys tarkoita sitä että pitää elää surkeasti. 

Ei, mutta moni työssä käyvä jolla ei varaa mennä kulttuuritapahtumiin, koska maksavat isomman osan omasta palkasta valtiolle - joka jakaa sen työttömille / tukia nostaville, joilla ei edes mitään kiinnostusta mennä töihin. 

Vierailija
6/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten. Ei minullakaan ole varaa noihin, mutta en kadehdi muita kuten sinä teet. Minulla on muutakin elämää kuin raportoida muiden tekemisistä tällä palstalla. Hanki sinäkin elämä niin ei pehvaasi hierrä muiden elämiset.

Vierailija
7/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ala itsekin työttömäksi niin voitte mennä yhdessä manikyyriin.

Vierailija
8/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta moni työssä käyvä jolla ei varaa mennä kulttuuritapahtumiin, koska maksavat isomman osan omasta palkasta valtiolle - joka jakaa sen työttömille / tukia nostaville, joilla ei edes mitään kiinnostusta mennä töihin. 

Oikeistopuudeli räksyttää, hau, hau.

Vierailija
9/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten. Ei minullakaan ole varaa noihin, mutta en kadehdi muita kuten sinä teet. Minulla on muutakin elämää kuin raportoida muiden tekemisistä tällä palstalla. Hanki sinäkin elämä niin ei pehvaasi hierrä muiden elämiset.

Ulkkareiden tukiin menee tällä hetkellä 1,1 miljardi / vuosi.
Se on pois muilta työttömiltä, eli ensi kerralla kun hierrät pehvaasi siitä että tukia leikataan niin tiedät ainakin osasyyn miksi

Vierailija
10/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista minäkin häpeäkseni kadehdin, mutta en sentään työttömyyttä.

Vierailija
11/11 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on pois muilta työttömiltä, eli ensi kerralla kun hierrät pehvaasi siitä että tukia leikataan niin tiedät ainakin osasyyn miksi

Mitä sekoilet. En ole väittänyt ulkkareiden tuista mitään. Olisit laittanut alkuun että aloituksen henkilö on ulkkari jonka toimia kommentoit. En ole ajatustenlukija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme