Oletko menettänyt läheisesi itsemurhaan?
Mitä, miksi ja miten tapahtui? Miksi, mitä ja miten vaikutti sinuun ja mahdollisiin muihin?
Kommentit (17)
Olen mutta täällä en todellakaan avaudu.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, tämä sivusto on ihme hiihtäjiä täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jätin sukseni jo lappiin 12.4, odottamaan ensi talvea, liftasin takaisin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä jätin sukseni jo lappiin 12.4, odottamaan ensi talvea, liftasin takaisin kotiin.
Mistäpäin olet?
Olen. Ajattelen että hän oli tullut niin vaikeaan tilanteeseen elämässään että ei nähnyt muuta keinoa ratkaista asiaa.
Tietysti olisin toivonut voivani auttaa, että olisin huomannut tilanteen vakavuuden ajoissa.
Jos sulla on itsetuhoinen olo, kerro siitä läheisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpäin olet?
Olen Tampereelta.
Sukulainen käytännössä tappoi itsensä juomalla, hän oli varsin hyvin tietoinen siitä että kuolee haimatulehdukseensa jos vielä jatkaa juomista.
Korona vei potenssin,nyt kyllä potuttaa.
Olen, munani, se hyppäs Eiffeltornista helmikuun 31 paivä
Sukulaispiirissä on tapahtunut ainakin kaksi itsaria. Kun piiriä laajennetaan puolituttuihin asti, niin sitten itsareita on ollut kymmenkunta. Joka ikinen on ollut enemmän tai vähemmän päihdeongelmainen. Erityisesti nuoremmilla on huumeet ja lääkkeet olleet alkoholia enemmän kuvioissa.
Kaksi läheisiäni. Toisella oli kovia kipuja ja lääkärit eivät ottaneet tosissaan. Toinen joutui huijatuksi, remonttifirma vei hänen kaikki rahansa ja lahjottu tuomari ratkaisi asian remonttifirman hyväksi. Minuun vaikutti niin että en luota lääkäreihin lainkaan, vihaan kaikkia remonttimiehiä ja oikeuteen en luota lainkaan.
Tuttu sai serotoniini syndrooman otettuaan yliannostuksen ssri lääkkeitä. On nyt vaipoissa lopunikänsä.
Veljeni kuoli muutama vuosi sitten, mutta se ei tule koskaan selviämään, että tekikö hän itsemurhan vai oliko kyseessä vain onnettomuus mitä hänelle tapahtui. Kun hän ei ole itse sitä täällä kertomassa. Mutta sitä en halua kertoa, että mitä tapahtui.
Kaksi tuttua on päätynyt päättämään paivänsä ja kumpikin ilmeisesti johtui erosta ja perheen hajoamisesta. Taustalla varmaan muutakin mutta heti eron jälkeen päättivät päivänsä.
Olen jutellut toisen silloisen vaimon kanssa ja hän kertoi että mies oli sanonut tekevänsä juuri niin jos eroat.
Yksi on parhaillaan avauksessa, on olemassa mahdollisuus että on aiheuttanut kuolemansa tahallisesti.
Pleas, be welcome to tell us your story. This is a safe room