Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämelle, joutuuko miehesi runkkaamaan seksinpuutteen takia?

Vierailija
20.06.2021 |

Vai ei?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei joudu. Eikä olis joutunut koko 30-vuotta kestäneen suhteen aikana, mutta oma valintansa oli joskus päätyä runkulle. Flirttiä ja kosketuksia, lapset vielä iltasella jaloissa. Hänen valintansa oli touhata itsekseen, minkä jouduin ikkunoita pestessäni todistamaan. Lapset viel talossa leikeissään. Huomasin kyllä rennosta olosta ja välinpitämättömyydestä mua kohtaan myös, että homma hoidettu, eikä vaimo enää kiinnosta. Olisko sitte ollu liikaa odotella pari tuntia vai mitä?? Mutta näinkin voi käydä ja pitää vaan niellä se pettymys. Seksiä olis edelleen tarjolla, mut toisella ikä/väsy/? tulee vastaan. Seksissä mukana leluja vaihtelevasti, kolmansia pyöriä on ollut. Liekö sitten vaan vaihtelunhalu tai helppous ollut taustalla. Kyllä sinä iltana kirpas.

Ymmärsinkö nyt tästä kuvauksesta oikein, että 30-vuotisen liiton aikana mies todistettavasti kerran oli tavattu itsetyydytyksen parista joskus ties milloin? Ja vieläkin katkeroittaa niin kovin että oikein palstalle pitää purkaa tuntojaan?

No tässähän kysyttiin, että joutuuko miehesi puutteen takia turvautumaan runkkaamiseen. Mun mies ei olis joutunut, jos olis hetken malttanut odottaa. Mutta tässä näin ensimmäisen kerran omin silmin, että oma käsi meni edelle. Ja aikaahan tästä on jo kymmenisen vuotta, mutta opinpahan näkemään tuon eron käytöksessä mua kohtaan, kun oli itse hoidellut itsensä. Ensin kielsi runkanneensa, mutta kun kerroin, että näin, niin myönsi. Onhan tuo turhauttavaa itse pitää liekkiä päällä odottaen parisuhdeseksiä ja toinen päätyy tällaiseen ratkaisuun. Tuli sama asia vastaan sitten myöhemminkin runkuttelun kanssa. Oisko sitten niin, että kuvitteli jaksavansa uusinnan. Kyllä on näistä puhuttu ja liitto jatkuu (jopa ihan onnellisena). Se vaan on hyvä joidenkin miesten tiedostaa, että sen oman kivan (jotkut) huomaa ja aina ei paukut riitä sitten enää vaimolle. No, tästä voisin kirjoittaa romaanin, mutta halusin vaan kertoa, että joskus tuo puolison runkkailu tuoda tosiaan mukanaan pettymyksen ja surunkin tunteen. En ole katkera. Olen oppinut tämän myötä miehestäni paljon.

Vierailija
42/48 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei joudu. Eikä olis joutunut koko 30-vuotta kestäneen suhteen aikana, mutta oma valintansa oli joskus päätyä runkulle. Flirttiä ja kosketuksia, lapset vielä iltasella jaloissa. Hänen valintansa oli touhata itsekseen, minkä jouduin ikkunoita pestessäni todistamaan. Lapset viel talossa leikeissään. Huomasin kyllä rennosta olosta ja välinpitämättömyydestä mua kohtaan myös, että homma hoidettu, eikä vaimo enää kiinnosta. Olisko sitte ollu liikaa odotella pari tuntia vai mitä?? Mutta näinkin voi käydä ja pitää vaan niellä se pettymys. Seksiä olis edelleen tarjolla, mut toisella ikä/väsy/? tulee vastaan. Seksissä mukana leluja vaihtelevasti, kolmansia pyöriä on ollut. Liekö sitten vaan vaihtelunhalu tai helppous ollut taustalla. Kyllä sinä iltana kirpas.

Ymmärsinkö nyt tästä kuvauksesta oikein, että 30-vuotisen liiton aikana mies todistettavasti kerran oli tavattu itsetyydytyksen parista joskus ties milloin? Ja vieläkin katkeroittaa niin kovin että oikein palstalle pitää purkaa tuntojaan?

No tässähän kysyttiin, että joutuuko miehesi puutteen takia turvautumaan runkkaamiseen. Mun mies ei olis joutunut, jos olis hetken malttanut odottaa. Mutta tässä näin ensimmäisen kerran omin silmin, että oma käsi meni edelle. Ja aikaahan tästä on jo kymmenisen vuotta, mutta opinpahan näkemään tuon eron käytöksessä mua kohtaan, kun oli itse hoidellut itsensä. Ensin kielsi runkanneensa, mutta kun kerroin, että näin, niin myönsi. Onhan tuo turhauttavaa itse pitää liekkiä päällä odottaen parisuhdeseksiä ja toinen päätyy tällaiseen ratkaisuun. Tuli sama asia vastaan sitten myöhemminkin runkuttelun kanssa. Oisko sitten niin, että kuvitteli jaksavansa uusinnan. Kyllä on näistä puhuttu ja liitto jatkuu (jopa ihan onnellisena). Se vaan on hyvä joidenkin miesten tiedostaa, että sen oman kivan (jotkut) huomaa ja aina ei paukut riitä sitten enää vaimolle. No, tästä voisin kirjoittaa romaanin, mutta halusin vaan kertoa, että joskus tuo puolison runkkailu tuoda tosiaan mukanaan pettymyksen ja surunkin tunteen. En ole katkera. Olen oppinut tämän myötä miehestäni paljon.

olisitko aina antanut, kun mies olisi tarvinnut?

jos kyllä, niin ymmärrän sua hyvin & pahoittelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”aikaahan tästä on jo kymmenisen vuotta”

No hyvä ettet ole yrittänyt päästä tällaisesta valtavasta traumasta liian nopeasti yli. Ei olisi hyvä, jos jäisi jokin tuollainen hirvittävä kokemus piilemään jonnekin mielen syövereihin käsittelemättömänä. Tarvitsisitko vielä jotain keskusteluapua, vai koetko saavasi riittävästi tukea ja myötätuntoa ihan täältä tutulta palstan turvalliselta vyöhykkeeltä?

🙄

Vierailija
44/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mä kyllä joudun, koska kerran päivässä ei mulle riitä. Harmittaa ne kerrat, kun jompikumpi on reissussa, ja hyvä stondis menee hukkaan miehen runkatessa. Haluaisin helpottaa sen aina itse ja saada ne ihanat mehut sisääni tai päälleni, koska mieheni penis on ihana! Onneksi mieskin ilmeisestikin mielummin nussii tai antaa mulle suuhun kuin runkkaa. Ihania muistoja siitä kun oltiin parikymppisiä ja pantiin kuusikin kertaa päivässä. Nyt ei enää vanha kuulemma jaksa.

Vierailija
45/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lakanat tahrassa.

Vierailija
46/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermat kotilakanoissa parempi kuin vieraan naisen uumenissa, silti keskustelun paikkka kun mies niin uskollinen kun vetää lakanoille.

Vierailija
47/48 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksua kiva katsoa kun vetelee ;)

Vierailija
48/48 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä joutuuko, mutta kyllä hän runkkaa. Seksiä meillä  keskimäärin kerran viikossa, ja luulen että hän "tyhjentää" ainakin kerran viikossa - luulen.

Suuseksiä molemmin puolin tarjoiltu ihan aina.