Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VS kuvankauniit alusvaatemallit (VS-enkelit) siirtyvät historiaan

Vierailija
20.06.2021 |

Todella hieno juttu. Tästä taitaa seurata muutakin myönteistä tapahtumaa laajalle yhteiskuntaan. Näin toivon.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008066100.html

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikkia naisia ei ensisijaisesti kiinnosta olla seksikäs miesten mielestä, jos ei esimerkiksi ole sitä miestä lainkaan. Minulle ainakin tärkeämpää olisi se, että minä tunnen oloni kivaksi ja alusvaatteet kauniiksi. Tuohan on sinällään jännä konsepti, että ne ovat alusvaatteiden ja seksihepenien sekoitus. 

Olet oikeassa, mutta todella monia kiinnostaa. Naiset kilpailevat kauneudesta ja seksikkyydestä. Se on evoluution kirjoittama sääntö. Toki tämä koskettaa enemmän nuorempia naisia joilla on vielä perheenperustamisviettiä tai pariutumisviettiä jäljellä. Näitä seksikkäitä VS alusvaatteita ei taida edes plus 50v ostella enää sankoin joukoin vaan kohderyhmä on ennemminkin 16-40?

Pieleen meni arvaus. Tämän päivän naiset kaikissa ikäryhmissä, mutta eritoten milleniaalit, panostavat mukavuuteen ja istuvuuteen. "Seksikkyys" on liivilistalla vasta kahdeksantena. Tämän päivän naiset ostavat alusvaatteita itseään varten, eivätkä setämiesten silmäniloksi ja viihdykkeeksi. Milleniaaleista jo puolet suosivat saumattomia urheilu-tyyppisiä liivejä jokapäiväisessä käytössä ja urheilullisten liivien myynti on kasvannut muutamassa vuodessa kaikissa segmenteissä 45 prosenttiin, eikä suinkaan siksi, että naiset olisivat sankoin joukoin ryhtyneet urheilemaan vaan koska mukavuus kärkenä.

Victoria's Secret yritti takavuosina lanseerata oman seksikkään urheilualusvaatemallistonsa ja enkelit laitettiin esittelemään omia fitness-ohjelmiaan, jotta saatiin sporttia peliin. Metsään meni täysillä, koska seksikkyys kärkenä mukavuuden ja toiminnallisuuden kustannuksella. Nyt on pakkorako yrittää uudestaan, koska globaali alusvaatebrändi ei enää pärjää sukkanauhoilla, korseteilla, pitseillä ja topatuilla kaaritukiliiveillä. Niissä nyt vaan alkaa olla sama koipallontuoksu kuin enkelien alusvaateshowssa. Tämän päivän nuoret naiset, huomisen päivän hyväpalkkaiset itsenäiset kuluttajat, elävät tyystin erilaisessa kansainvälisessä, monikulttuurisessa, monimuotoisessa, vapaassa ja suvaitsevaisessa maailmassa kuin äitinsä ja isoäitinsä, eikä heille pysty enää myymään kauneutta yhdellä ainoalla kaavoihin kangistuneella muotilla, jossa miesten katseille tehty seksikkyys kärkenä.

Vierailija
122/145 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömättömyydellä itsensä näännyttäneet mallit ahtautuivat aivan liian pieniin rintaliiveihin että rintamus näyttäisi uhkealta. Se olikin todella terveellinen konsepti se.

Ihan yhtä laihoja ovat muutkin metropolien catwalkeille kelpuutetut naiset. Jos malli mahdu niihin vaatteisiin niin häntä ei palkata. Useimmat joutuvat näännyttämään itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta showt ovat olleet taianomaisia, niitä on katsottu meillä uusintana. Nyt keulahahmoiksi jokunen ok näköinen, mutta myös androgyyni rekkasellainen...kaikilla meillä on paikkamme maailmassa ja tämä oli ammatti mallien F3-luokka. Toki ihan sama miltä näyttää kun showt ovat menneisyyttä.

Vierailija
124/145 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VS:llä menee niin huonosti, että pitää yrittää uusia temppuja huomiota saadakseen. Aivan sama mulle. En ole koskaan niitten ylihintaisia hepeneitä käyttänyt ja tuskin tulen käyttämäänkään.

Itse ostan suurimman osan alusvaatteistani VeeAssältä. Ollut yleensä todella laadukkaita ja kestäviä. PINK puolen laatu on mielestäni huonompi. Omani ostan tosin Jenkeistä missä hinta huomattavasti halvempi.

Vierailija
125/145 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin just kysyä, että kuka noita näytöksiä edes katsoo, mutta näköjään joku mammakin katsoo. No, kukin tyylillään.

Vierailija
126/145 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Naisten esineellistäminen loppuu.

Itse te itseänne esineellistätte esim Instassa. Ihan itse.

Samoin tavalliset naiset uimarannoilla perse paljaana ja nykyään haluttaisiin tissitkin esille. Kai naiset sen verran miesten seksuaalisuutta ymmärtävät, että miehet kokevat nuo vartalon osat seksuaalisesti kiihottavina? Jos sellaisia vartalon osia paljastaa julkisesti, niin silloin kyllä tietää, että on itse esineellistänyt itsensä. Ihan turha väittää muuta.

Miehillä tuntuu olevan työstämistä tuon oman vastuun ymmärtämisen kanssa ihan loputtomiin. Mikä teillä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että olette itse vastuussa käytöksestänne ja ajatuksistanne? Mikä sen ymmärtämisestä tekee niin mahdotonta?

Naisilla tuntuu olevan työstämistä tuon oman vastuun ymmärtämisen kanssa ihan loputtomiin. Mikä teillä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että olette itse vastuussa käytöksestänne ja ajatuksistanne? Mikä sen ymmärtämisestä tekee niin mahdotonta?

Turha lainata mua. Menet nyt vaan miettimään sitä omaa vastuutasi miksi pidät naisia esineinä. Minä saan kulkea ihan missä asussa haluan ja miehet saa sumplia ne omat fiiliksensä ihan yksinään. Tiedätkö mitä minä ajattelen kun näen puolialastoman miehen? En mitään. Jatkan päivääni. Se on se mitä sinäkin alat tehdä kun kasvat aikuiseksi, et ajattele mitään muiden ihmisten vaatevalinnoista.

Miksi valehtelet? Jos näet treenatun puolialastoman miehen, esineellistät hänet välittömästi. Olisit rehellinen.

Vierailija
127/145 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tykännyt ostaa VS:iä vaimolleni silloin tällöin molempien piristykseksi. Sillä on ollut kiva seksikäs brändi. Jos he haluavat sen tuhota täyttämällä kuvastonsa ylipainoisilla ja entisillä miehillä, niin kyllä minä kuluttajana kannan rahani muualle. En assosioi kaunista vaimoani samaan joukkoon ylipainoisten naisten ja entisten miesten kanssa.

Samoin olen pistänyt merkille tuon Other Danish Guy -brändin mainostuksen ylipainoisilla ja treenaamattomilla miehillä. Haluan ostaa myös itselleni alusvaatteet jotka kertovat tyylistä ja seksistä. Niissäkin käännyn siis muiden palveluntarjoajien puoleen.

Varmaan yleisellä tasolla tämä kehitys on sitten toivottua. Minulle ei.

Molempien piristykseksi? Eli itsesi. Tuo firma ei pysy pystyssä.sillä, että ukkelit ostaa vaimoilleen kerran viidessä vuodessa korsetin, että pnettaisi enemmän. Firma elää sillä, että perusasiakkaat, eli tavalliset naiset ostaa niiden tuotteita päivittäin. Että työnnä herne ihan rauhassa nenääsi.

Etkö osaa lukea? Hän kirjoitti, että molempien piristykseksi. He saavat olla kanssasi eri mieltä, vaikka se harmittaakin sinua.

Vierailija
128/145 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toinen seksikkäitä hepeniä tekevä vaatemerkki nousee ykköseksi kun VS ampui itseään jalkaan. Seksi myy jatkossakin ja naiset haluavat näyttää hyvältä ja tuottaa iloa miehilleen ja itselleen ja ostavat jatkossakin hepeneitä, jotka lupaavat nuoruutta ja kauneutta. Mainonta iskee ihmisen perusvietteihin ja niissä ei ole tapahtunut mitään muutosta tämän muutaman vuoden aikana velloneen marxilaisen woke-pelleilyn aikana.

Vierailija
129/145 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin katsoisin kauniita laihoja naisia, kuin normeja tai läskejä.

N20

Vierailija
130/145 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin katsoisin kauniita laihoja naisia, kuin normeja tai läskejä.

N20

Hei eivät ota pääsylippua katselusta, joten katselun toivotaan konkretisoituvan liikevaihdoksi. Ja jos näin ei tapahdu, ei ole mieltä ylläpitää kallista organisaatiota huvin vuoksi. 

Vierailija
131/145 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä! Saavat nuo laihat mallitytötkin vihdoin lopettaa itsensä näännyttämisen ja pelkällä tupakilla elämisen, kun parin kilon painonnousu ei enää vie töitä ja toimeentuloa.

Vierailija
132/145 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näköjään aina eri mieltä kuin suuri yleisö. Minä arvostan kauniita malleja, niin miehiä kuin naisia. En tajua miksi malleina pitäisi olla rumiluksia. Toisaalta en itse koe oloani mitenkään uhatuksi kauniiden ihmisten takia, vaikken itse olekaan erityisen hyvännäköinen.

Sama asia kuin vaikka baletti. Siinä pärjää paremmin siro ja hoikka kuin iso ja roteva. En nauttisi baletistakaan yhtä paljon jos tanssijat olisivat kehopositiivisia.

Vierailija
133/145 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että hapatus ei leviä Calvin Kleinin alushousuihin. Maailma olisi huonompi paikka ilman Travis Fimmelin, Ashton Kutcherin, Jamie Dornanin yms. kalsarikuvia.

Vierailija
134/145 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku toinen seksikkäitä hepeniä tekevä vaatemerkki nousee ykköseksi kun VS ampui itseään jalkaan. Seksi myy jatkossakin ja naiset haluavat näyttää hyvältä ja tuottaa iloa miehilleen ja itselleen ja ostavat jatkossakin hepeneitä, jotka lupaavat nuoruutta ja kauneutta. Mainonta iskee ihmisen perusvietteihin ja niissä ei ole tapahtunut mitään muutosta tämän muutaman vuoden aikana velloneen marxilaisen woke-pelleilyn aikana.

Mutta sehän tässä just on koko uudistuksen pointtina, ettei se seksi ole myynyt! Mainonta ei siis ole enää iskenyt mainitsemiisi "perusvietteihin".

Vierailija
135/145 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaisiin nimenomaan huippukauniita, pitkiä, hyvin hoikkia malleja. 

Tulikohan elämäntilanteet siihen kohtaan jossa mennään hieman taustalle, tekemään muuta (mm. maailman tilanne) tai vaikkapa lasten hankinta?

Vanhemmissa malleissa on varmasti huippukauniita malleja, huippumalleja todellakin riittävästi ja uskon että nyt alkaa taas löytymään uusia aloittaneita sekä aloittavia huippumalleja.

Välissä ei taida juurikaan olla, liian lyhyitä tavallisempia ihmisiä. Mielenkiintoista joka tapauksessa! Kaikella sillä mitä maailmalla tapahtuu on aina tarkoituksensa.

Vierailija
136/145 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tässä käy niin, että VS brändin myynti lähtee laskuun entisestään. "Seksi myy" ja on aina myynyt, eikä se ole kenenkään vika. Kauniit kasvot ja vartalot herättää positiivisia ajatuksia. Ns. Halo -efekti. 

Vierailija
137/145 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...tavalliset naiset uimarannoilla perse paljaana ja nykyään haluttaisiin tissitkin esille. Kai naiset sen verran miesten seksuaalisuutta ymmärtävät, että miehet kokevat nuo vartalon osat seksuaalisesti kiihottavina? Jos sellaisia vartalon osia paljastaa julkisesti, niin silloin kyllä tietää, että on itse esineellistänyt itsensä. Ihan turha väittää muuta.

Kumitissit otetaan pelkästään itseä varten. Ei koskaan miehiä varten.

Asia ei ole ihan noin mustavalkoinen.

Kuten useammat naiset ovat julkisuudessa kertoneet, ihan tavalliset nuoret (hetero)naiset pukeutuvat, panettavat silikonia nahan alle ja tekevät paljon muutakin pervoa ihan vain toisia naisia varten.

Ei koskaan mitään miehiä varten.

V i t t u, ne on sekaisin.

Vierailija
138/145 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia vaatteita pitäisikin esitellä niin, että nähtäisiin millaiselta ne näyttävät vartaloltaan erilaisten ihmisten päällä. Ihmettelen miksi näin ei toimita, sillä vaate voi jäädä kokeilematta tai sitä myyvään liikkeeseen ei mennä ollenkaan jos vaate on nähty mainoksissa tai näytöksissä vain hoikkien mallivartaloiden yllä.

Vierailija
139/145 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin pitkähkön tätä kritisoivan asiallisen kommentin, joka "julkaistaan hyväksynnän jälkeen", eli ei julkaista.

Jos saan neuvoa

-- Usein automaattibanni tulee yhdestä sanasta.

-- Kirjoita pidemmät pohdiskelut jollakin toisella ohjelmalla ja liitä se palstalle. Jos se ei mene läpi, lue teksti sana sanalta ja mieti mikä mättää.

-- Jos et halua korvata sanaa toisella, muokkaa sitä esimerkiksi lisäämällä sen keskelle välilyönti. Moni korvaa a-kirjaimen @:lla tai muita kirjaimia *:llä.

Vierailija
140/145 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näköjään aina eri mieltä kuin suuri yleisö. Minä arvostan kauniita malleja, niin miehiä kuin naisia. En tajua miksi malleina pitäisi olla rumiluksia. Toisaalta en itse koe oloani mitenkään uhatuksi kauniiden ihmisten takia, vaikken itse olekaan erityisen hyvännäköinen.

Sama asia kuin vaikka baletti. Siinä pärjää paremmin siro ja hoikka kuin iso ja roteva. En nauttisi baletistakaan yhtä paljon jos tanssijat olisivat kehopositiivisia.

Urheilu kuten permantovoimistelu, baletti, huippumallit - kaikki on poukkeusyksilöiden tuottamaa viihdettä. Musta VS show oli viihdyttävä. Ja olen lyhyt pulska nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän